Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä Suomi Leijona -paita voi olla rasistinen?

Vierailija
30.04.2009 |

Lapsi on naamiaisissa ritari ja eskaritäti kertoi, että eilen joku oppilas oli poistettu koulusta kun oli tullut leijonapaita päällä rasistisuuden takia. Niin, siinä ritaripaidassa kun on leijona... Mikä juttu tämä nyt oikein on?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kertomaan meidän naapurillemme, että Suomenlipun käyttäminen ikkunaverhona ei ole sallittua, vaan häpäisee lipun.

talossamme asuvalle albaani-kroaatti-serbille että poistaa kotimaansa lipun parvekkeeltaan koska se loukkaa minua. Sama kohtelu kaikille.

Vierailija
22/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmistaa ainakin sen, että Suomessa vielä hyvin olevat asiat tulevat romahtamaan. Mitään oikeuksia suomalaisille persut eivät voi taata, sen ovat jo tehneet muut.

Ja ketä vastaan somalialaiset sotivat? Käytiin Suomessakin sisällissota, vaan ei Somalian tai Sudanin mittakaavassa. Somalia ei käy sotaa mitään muuta valtiota vastaan, joten miten he kotimaataan puolustaisivat? Ei näin juntti voi olla!

Äläkä nyt viitsi loata tässä pelissä sotaveteraanejamme! Oma isäni ja setäni ovat sotaveteraaneja, ja he häpeävät nyky menoa. Isäni mm. on sanonut, että jos hän olisi tiennyt millainen maastamme tulee, hän ei olisi nähnyt vaivaa puolustaa maata rintamalla oman henkensä uhalla. Ja mikä hänen mielestään on pielessä ei johdu maahanmuuttajista, vaan suomalaisista, niin päättäjistä kuin aivan rivikansalaisista. Eikä hän todellakaan arvosta persuja tai muita rasistisiin aatteisiin nojaavia tahoja, joiden oma heikko itsetunto vaatii maahanmuuttajien syyllistämisen omasta kyvyttömyydestään.

Persuja äänestämällä varmistan että ne oikeudet säilyvät jatkossakin. Ei tätä maata ole meille ilmaiseksi lahjoitettu. Somalit ja muut mamut voisivat tehdä saman kuin sotaveteraanimme, eli mennä Somaliaan puolustamaan omaa kotimaataan eikä paeta raukkamaisesti rajan taa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa naapurisi Perussuomalainen tai ei. Soita poliisit, tosin niilläkin on leijonasymboli käsivarressa, että se saattaa loukata sinua ja mamumiestäsi

Vierailija
24/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa naapurisi Perussuomalainen tai ei. Soita poliisit, tosin niilläkin on leijonasymboli käsivarressa, että se saattaa loukata sinua ja mamumiestäsi

Ja kuka tässä ei kunnioita Suomen lakia??? Leijona kuuluu poliisin virka-asuun, vaan ilmeisesti se loukkaa sinua, koska et lakia halua noudattaa itse. Nimittäin nämä persuthan yms. pallopäät vähiten polisiia arvostavat.

T: syntyperäinen suomalainen, joka arvostaa lakia ja poliisia, vaan ei ala-arvoista käytöstä maanmiehiltään

Vierailija
25/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 4v pojalla oli pipo jossa oli suomileijona.. siis ihan se mikä on suomen symbooli. se pipo otettiin siltä pois!??!! :O :O

Vierailija
26/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on ihan suomalaisten omaa hapatusta, epäilen että näitä "valituksia" tehdään jopa rasismin ruokkimiseksi.

Meillä valtaosa tuttavapiiristä on harjoittavia muslimeja, joita ketään ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut suviviret (kukaan ei pakota tulemaan kevätjuhliin), betoniporsaat (niillä ratsastivat viimeksi eilen omat ja naapurin somalilapset, sikainfluenssasta huolimatta) tai leijonapaidat.

terv suomalainen muslimi, jonka lapsilla on leijonabody ja leijonakorut :)

Vierailija
27/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka otti ja miksi?

meidän 4v pojalla oli pipo jossa oli suomileijona.. siis ihan se mikä on suomen symbooli. se pipo otettiin siltä pois!??!! :O :O

Vierailija
28/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.wykop.pl/ramka/175264/muzulmanski-potop

ne valtaa maailman... katsokaa linkki loppuun, kiitos.

Vierailija
29/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka otti ja miksi?

Päiväkodissa.. on ns. vihreä lippu päiväkoti jossa on paljon ulkomaalaisia.. muslimeita, venäläisia jne..

Vierailija
30/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaakunaleijonan käyttö arkikäyttöön tarkoitetuissa vaatteissa yms. on sen halventamista.

Eikä se ole symbooli vaan symboli...

Vierailija
31/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin soitetaan poliisit, olipa lipun ripustaja mamu tai Suomen Sisun jäsen. Ja varmaan poliisien virkapuvun hihassa on tulevaisuudessa se Fazerin lakupekan kuva jos maahanmuutto jatkuu entiseen tahtiin.

Varmaan mullekin soitettaisiin poliisit jos polttaisin Somalian lipun juhannuksena takapihallani.

Vierailija
32/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietittekö te yhtään,mitä puhutte? Vai onko noin tylsää?!

ja silloin soitetaan poliisit, olipa lipun ripustaja mamu tai Suomen Sisun jäsen. Ja varmaan poliisien virkapuvun hihassa on tulevaisuudessa se Fazerin lakupekan kuva jos maahanmuutto jatkuu entiseen tahtiin.

Varmaan mullekin soitettaisiin poliisit jos polttaisin Somalian lipun juhannuksena takapihallani.

Vierailija
33/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kyllä, minä olen aina ajatellut sitä leijonaa vaan jääkiekkomerkityksessä... Mutta totta se koulujupakka on koska eilisen päivän lehdissä oli (kuulemma) isot otsikot.

Vierailija
34/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko taas kyse kalapuikoista tms?

Hassua kyllä, minä olen aina ajatellut sitä leijonaa vaan jääkiekkomerkityksessä... Mutta totta se koulujupakka on koska eilisen päivän lehdissä oli (kuulemma) isot otsikot.

Vierailija
35/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sai minulle hymyn kasvoille. Näin pariskunnan pitämässä toisiaan kädestä. Mies oli kalju punaniskan näköinen köriläs sinivalkoisessa suomileijonapaidassa, nainen oli pullea mustaihoinen nainen afrikkalaisissa palmikoissa ja kirkkaassa etnisessä koltussa.

Pelastivat päiväni! =DDD Ihania.

Vierailija
36/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat olivat nostaneet metelin kun lapsi oli poistettu koulusta sen takia.

Näin kertoi tämän jutun lukenut täti. Ettei se nyt ollut Jyväskylässä?

Vierailija
37/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin siskon miehen serkku kertoi myös eilen,että tytöiltä oli jossain pk:ssa kielletty prinsessa puvut tänään kun ne on tyttöjä ylistäviä juttuja, suomalainen poika saattaa jo masentua liian nuorena, apuva!!

Vanhemmat olivat nostaneet metelin kun lapsi oli poistettu koulusta sen takia.

Näin kertoi tämän jutun lukenut täti. Ettei se nyt ollut Jyväskylässä?

Vierailija
38/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

presidentin lipuista leikeltäisiin pois ne leijonavaakunat, niin kukaan ei pahoittaisi mieltään. Onhan se nyt kamalaa kun on niin rasistisia lippuja tässä maassa.

Vierailija
39/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantajasta ja hänen ajatusmaailmastaan.

Valitettavasti itse olen alkanut suhtautua nuivasti mm. leijona-riipuksiin, kiitos rasististen tyyppien, jotka häpäisevät kansakuntamme symbolit käytöksellään.

Vierailija
40/40 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin ex-ulkosuomalainen, nykyisin Suomessa asuva, jok pitää ylpeänä päällä Suomi-paitaa olematta pätkääkään rasistinen. olen vain ylpeä omasta maastani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme