Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoinen on liian iso jalka? (naisella)

Vierailija
14.05.2015 |

Ev

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isoa jalkaa ei voi olla. Liian pienet kengät on monellakin.

Jos ei löydy tarpeeksi isoja kenkiä, niitä voi aina tehdä. Jalkaa ei voi pienentää. Terveet ja toimivat jalat on syy olla onnellinen, ihan koosta riippumatta.

Vierailija
102/161 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:50"]

Riippuu ihmisen pituudestakin... Kyllä 36 jalka voi näyttää 180cm naisella idiootilta.

180 cm nainen on sitten pituudeltaankin liian iso.

Ihan kuten alle 180 cm ja alle 20 cm mies on liian pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa ajatellakkin heräävänsä naisen vierestä jolla on saman kokoinen räpylä kuin itsellä. Hyh helvetti. Nykyään kuulemma ihan normaalia naisilla, että on valtava koipi

T mies, jalka 44

Hyi helvetti, kun inhottaisi herätä sinun vierestä. Varmaan Yrjö tulisi ja pitäisi kääntyä lesboksi.

Vierailija
104/161 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koko 43 suomalaisissa jalkineissa ja 44 ulkolaisissa mikä ei ole 179cm pitkälle naiselle mitenkään erikoista enkä ole mieltänyt jalkojenkokoani rumaksi mutta kieltämättä se rajoittaa pukeutumista. Jos haluan pukeutua hameeseen, mitä tapahtuu harvoin, vain juhlatilaisuuksiin, ja jos on kesä niin sitten ei mitään ongelmaa. Kokoa 41 olevat naisten sandaalit menevät jalkaan. Mutta jos talvella pitäisi pukeutua naisellisesti niin sitten menisi hankalaksi koska 43/44 kokoisia naisellisia jalkineita ei myydä. Tai jos myydäänkin niin ne ovat mallia joko mummon venekenkä tai trannyhuoran työjalkine. Joten talvella tapahtuviin juhlatilaisuuksiin pukeudun suoriin housuihin ja kauluspaitaan jotta voin käyttää ei-naisellisia kenkiä. Arkena pukeudun niin urheilullisesti etten tarvitse naisten kenkiä.

En ymmärtänyt mitä alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti kysymyksellään liian isoista jaloista? Siis käytännön ongelmia kenkien hankkimisessa vai ovatko isot jalat hänestä rumat?

Vierailija
105/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:23"]Mitä suosittelette isojalkaisten naisten tekevän tälle ongelmalle? Pysyvän sisällä kotona, ettei pienijalkaiset ja normaali nälkäiset saa traumoja? Vai moottorisahalla varpaat poikki? Läskin voi laihduttaa, mutta valitettavasti pituutta ja jalan kokoa on vaikea muuttaa.  Samoin näyttää olevan joillakin ihmisillä vaikea tuosta tyhmyydestä päästä irti. Kertokaapa vielä mitä teette, jos tyttären ne kasvaisi 180 senttiseksi ja 43nron jalkaiseksi? Lähettäisitte varmaan lastenkotiin? Vai alkaisitte ajoissa sitomaan jalat, kuten kiinalaiset ennen tekivät?  Tosi hyvä ettette tuomitsijat asu USAssa, kun Obaman vaimon kengän numero on noin 43. Ei olisi pitänyt Obaman päästä pressaksi,  johan sen vaimon kanooteille nauraa koko maailma. Ja kyllä, omat jalat ovat kokoa 43 ja se antaa syyn lennellä jatkuvasti ulkomaille shoppailemaan ihania kenkiä, koska eihän täältä Suomesta oikein mitään saa, kun

Voit pukea nukkea, niin voit valita jalan koon ja näyttää kivalta.

Minusta pieni jalka näyttää töpöltä.

Olen aina ihaillut pitkiä ja kookkaita urheilullisia naisia. Kokonaisuus se ratkaisee.

Olisin itse mieluummin iso nainen kuin pieni.

Vierailija
106/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jackie Kennedyllä oli myös 43 jalka. Vaikka pieni ja siro. Naisen iso jalka korreloi menestykseen ja älykkyyteen. 

Vierailija
107/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon naisia, joiden jalka on 42-44

Kenkiä tuossa koossa

on tosi rajatusti myynnissä.

En tiedä onko se joku häpeäasia? Suomalaisethan ovat kuuluisia häpeästä ja toisten mollaamisesta- tässä ns.

maailman onnellisimmassa maassa. Heh.

Kenkäosastolla ne 43 ja ne 44 menee heti. 

Vierailija
108/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jalka on 43 ja mun miehen jalka on 42.

Apua? 

Puoli senttiä on ero.

Mun mies on mua kuus senttiä pidempi.

Apua!

Mun sormet on pidemmät kuin mun miehen.

Apua.

Vierailija
109/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin ketjua kun lukee, niin kyllä näkee mikä elämässä on niitä tärkeitä

asioita täällä meidän onnellisessa maassa.

Toisten mollaaminen siitä millaisia ovat- tuoko se jotenkin hyvää mieltä tai uskooko ihminen olevansa toista parempi mollatessaan asiasta, joka meillä jokaisella on ihan oma ja mihin ei kyllä voida vaikuttaa?

Vierailija
110/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin kauppoihin lisää naisten kenkiä koossa 42 43 44.

Vierailija
111/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 40 voi vielä mennä mutta pitää osata käyttää sellaisia kenkiä ettei se erotu. Yleensä vaan isojalkainen nainen on sitten isokokoinenkin. Mutta ei saa myöskään olla liikapieni. Siskollani on 35 ja sen jalka näyttää epämuodostuneelta kun kyseessä aikuinen ihminen. 

Menenkin heti leikkauttamaan varpaani pois.

165cm 42

Vierailija
112/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt siis tapahtuu sille, jolla on tämä "liian iso" jalka? Poliisi tukee hakemaan? Onko täällä tosiaan ihan aikuisia ihmisiä kirjoittelemassa näitä juttuja? 

Vierailija
113/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Omasta mielestäni joku 43 alkaa olla naiselle jo iso. Itse pidän 40 koon kenkiä esim. talvella, mahtuu kunnon sukka jne. Muutama viikko sitten jotkut pikkupimpit kauhistelivat kenkieni kokoa, liekö jalat sitten näyttäneet ohuilta ja kengät isoilta. "Näitkö miten isot kengät tolla oli, hihihih."

Vierailija
114/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun jalka on 43 ja mun miehen jalka on 42.

Apua? 

Puoli senttiä on ero.

Mun mies on mua kuus senttiä pidempi.

Apua!

Mun sormet on pidemmät kuin mun miehen.

Apua.

Itsepähän olet pikkunaperon mieheksi(?) ottanut.

Vierailija
115/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso mihin tarkoitukseen?

Isojalkainen ainakin pysyy pystyssä.

Vierailija
116/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi kamaluus, mulla on ollu varmaankin 14 vuotiaasta jo 42 jalka!

Oletko jättiläinen?

Vierailija
117/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jackie Kennedyllä oli myös 43 jalka. Vaikka pieni ja siro. Naisen iso jalka korreloi menestykseen ja älykkyyteen. 

Jackie Kennedyn mies olikin menestynyt ja varmaankin suht älykäs. Korreloiko myös puolisoon?

Vierailija
118/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26cm ->

Lienet muinainen kiinalainen. Ei ole enää muodissa jalkojen kasvun ehkäisy. M51

Vierailija
119/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jalat on raskauksien myötä vielä isontuneet vaikka isothan ne oli jo ennen sitä. Nyt käytän 40/41 kenkiä. Enkä edes yritä saada kenkiäni näyttämään sirommilta. Sirous tuntuu ja näyttää jotenkin koomiselta. Tykkään käyttää maihareita, tennareita, ballerinoja, Birkenstockeja. 

Jotenkin niin turha miettiä oman jalkansa kokoa, sille kun ei yhtään mitään voi.

Vierailija
120/161 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 40 voi vielä mennä mutta pitää osata käyttää sellaisia kenkiä ettei se erotu. Yleensä vaan isojalkainen nainen on sitten isokokoinenkin. Mutta ei saa myöskään olla liikapieni. Siskollani on 35 ja sen jalka näyttää epämuodostuneelta kun kyseessä aikuinen ihminen. 

Jaa-a. Jalan koko on niitä asioita, joihin ei voi itse vaikuttaa. Sama koskee ihmisen pituutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä