Minkä kokoinen on liian iso jalka? (naisella)
Kommentit (161)
Joillain persjalkaisella on pieni jalka, mutta normaalikokoisella on 40 ok
Vierailija kirjoitti:
Jalan koko myös muuttuu. Itsellä ennen lapsia 38, jokaisesta lapsesta kasvoi koolla. Nyt 41. Hyvin löytyy kenkiä. Ainakin verkkokaupoista.
Ei minulla kasvanut, 3 lasta ja 40 aina ollut, olen pitkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalan koko myös muuttuu. Itsellä ennen lapsia 38, jokaisesta lapsesta kasvoi koolla. Nyt 41. Hyvin löytyy kenkiä. Ainakin verkkokaupoista.
Ei minulla kasvanut, 3 lasta ja 40 aina ollut, olen pitkä
Hyvin monella kasvaa. Itse olen 171.
Vierailija kirjoitti:
voi kamaluus, mulla on ollu varmaankin 14 vuotiaasta jo 42 jalka!
Eihän pitkä jalkaterä ole huono asia, vaan kaunista kuten pituuskin. Minulla koko 41-42 ja olen 175 cm.
No jos jalat eivät mahdu ovesta sisään, niin sitten kysymyksessä saattaa olla lääketieteellistä hoitoa vaativa vaiva.
Nainen kengänkoko 37
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa ajatellakkin heräävänsä naisen vierestä jolla on saman kokoinen räpylä kuin itsellä. Hyh helvetti. Nykyään kuulemma ihan normaalia naisilla, että on valtava koipi T mies, jalka 44
Kääpiökoipinen ukko. Onneksi omalla ukolla on sentään kunnon 46-47 😆.
Nainen kengänkoko 37
Vierailija kirjoitti:
Joillain persjalkaisella on pieni jalka, mutta normaalikokoisella on 40 ok
Ei siihen persjalkaisuus vaikuta
Pitäisikö meidän sitten alkaa sitomaan tyttölasten jalkoja niinkuin Kiinassa tehtiin että naisilla olisi sopivan pienet jalat?
Tuhkimo tarina on alkujaan kiinalainen, siellä pienet jalat on ollut arvossaan, mitä siitä että niillä jaloilla ei voi kävellä ja ne aiheuttavat kipua, tärkeintä on että on miestä miellyttävät pikkujalat.
Sellainen joka on selvästi epäsuhdassa muuhun kokoon. Esim. 155cm pitkällä koon 45 jalka.
Monilla malleilla iso jalka.
Suomessa on suojalkaa, koska pitää päästä kulkemaan lumessa ja metsässä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Monilla malleilla iso jalka.
Suomessa on suojalkaa, koska pitää päästä kulkemaan lumessa ja metsässä paremmin.
Eikä tartte lumikenkiä erikseen, välillä myös veden päällä hyvät.
Siis aivan sama, kaikki käy :D
M38
Vierailija kirjoitti:
voi kamaluus, mulla on ollu varmaankin 14 vuotiaasta jo 42 jalka!
Queen <3
Mitä pidempi nainen, sitä isompi jalka.
Pitkät naiset on näyttäviä😍
Olisi ehkä oudon näköistä jos 173 pitkällä olii 36 nro jalka. Itse tuon pituinen ja jalka kapea 42, ei lättäräpylä.
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa ajatellakkin heräävänsä naisen vierestä jolla on saman kokoinen räpylä kuin itsellä. Hyh helvetti. Nykyään kuulemma ihan normaalia naisilla, että on valtava koipi T mies, jalka 44
Etkö tykkäisikin nuoleskella niitä varpaita?
Olen 176 cm pitkä ja kengän kokoni on 42. Minulla on kauniit jalat ja pitkät hoikat sääret. Kengän kokoni on juuri oikean kokoinen.
Jalka 41 ja olen 170cm. Kaupan naistenosastolta ei aina löydä sopivia kenkiä, monesti 41 on pientä mallia ja joutuu valita 42, vaan eihän naisten koossa ole yleensä 42. Jalan kokoa kun itse ei voi määrätä.. Se mikä harmittaa miksi kaupassa ne isot numerot on aina siellä lattiatasolla, selkähän siinä hajoaa, kun kurkkii lattiatasolta löytyyko numeroa. Pienillä kumartelu on helpompaa kuin isolla ja pitkällä.