Minkä kokoinen on liian iso jalka? (naisella)
Kommentit (161)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:50"]
Riippuu ihmisen pituudestakin... Kyllä 36 jalka voi näyttää 180cm naisella idiootilta.
[/quote]
180 cm nainen on sitten pituudeltaankin liian iso.
[/quote]
Alle 180cm ei edes ole nainen ;)
Joku kuuskyt vois olla jo liikaa.
Mä näyttäisin ääliöltä jollain 36 kokoisilla jaloilla. Hyvä kun näillä 39 koon jaloilla pysyy edes pystyssä.
N180cm
Aika harvalla naisella on liian iso jalka. Liian pieniä jalkoja taas on enemmän. Alle 40 numeron jalka ei ole oikein seksikäs.
Taas tämä maailman tärkein aihe täällä keskustelussa. Eihän tästä ennen ole puhuttukaan. No ok, kerrotaan nyt sitten vihdoin se oikea vastaus. Liian iso on sellainen jalka, jota ei jaksa nostaa maasta. Ja onhan se kiva, jos jostain saa itselleen jalkineita. Muuten en vaan ymmärrä aiheen kiinnostavuutta.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:50"]
Riippuu ihmisen pituudestakin... Kyllä 36 jalka voi näyttää 180cm naisella idiootilta.
180 cm nainen on sitten pituudeltaankin liian iso.
?
Liian iso mihin?
Hitsi, kun toi tyhmyys ei näy ulospäin.
Mutta juttusi perusteella olet liian tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minkä kokoinen nainen on, mutta jos jalka on yli 42,on se naiselle liian iso jalka. Sirous häviää. Vähän freekin näköistä.
Ajattelusi kuulostaa friikiltä.
🤗 ja aivosi aika pieneltä.
Mä oon 170 cm ja jalka kokoa 40. Aina ois miehiä riittäny vaikka jonoksi asti. En tiiä, että menisikö niillä sitten kaikki kiinnostus muhun jos kertoisin kengänkoon heti kättelyssä :D
En ole kaupoissa nähnyt 44-45 kokoisia naisten kenkiä eli se saattaa olla "liian iso" koko sisäänostajien mielestä. Mutta netissä tietty on, LTS yms erikoiskaupat. Onneksi oma kokoni on 40-41 jota suhtkoht hyvin löytyy kaikista kaupoista, vain paitapuserot joudun tilaamaan tuolta pitkien sallien kaupasta. Kumpa joku valmistaja alkaisi tekemään meille pitkäkäsisille ja leveäharteisille puseroita, housuja on kaikennäköisillä pituuksilla mutta paitoja se yksi standardimitta.
Nää kengännumerokeskustelut on aina yhtä huvittavaa luettavaa.
Kengännumeroiden erot tosiaan mitataan senteissä. Kyllä, luit oikein, senteissä. Ei metreissä. Esim.kokojen 37 ja 40 ero on reilun kaksi senttiä. Ja 37 ja 42 n. 4 senttiä. Eli nyt vähän valoja päälle, eihän tuollaisia edes käytännössä huomaa.
Ei millään pahalla siis, mutta viesteistä päätellen näissä keskusteluissa kirjoittelijat vertailevat älykkyysosamääriään. 😂
Olen 163cm ja kengän kokoni on 40 joka joissain kengissä on liian pieni. En ole ikinä kertonut kenellekkään mutta mielestäni jalkani ovat liian isot. Joskus käytän kenkiä jotka ovat liian pienet koska, en halua että jalkani näyttäisi niin isolta. Tiedän että minulla on itsevarmuus ongelmia mutta koetan selvitä niistä.
Isojalka kirjoitti:
Olen 163cm ja kengän kokoni on 40 joka joissain kengissä on liian pieni. En ole ikinä kertonut kenellekkään mutta mielestäni jalkani ovat liian isot. Joskus käytän kenkiä jotka ovat liian pienet koska, en halua että jalkani näyttäisi niin isolta. Tiedän että minulla on itsevarmuus ongelmia mutta koetan selvitä niistä.
Eli sun oikea kengänkoko on 41, mutta et kehtaa edes sanoa sitä.
Ei ole liian isot yhtään mihinkään. Ihmisillä on eri kokoisia jalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:50"]
Riippuu ihmisen pituudestakin... Kyllä 36 jalka voi näyttää 180cm naisella idiootilta.180 cm nainen on sitten pituudeltaankin liian iso.
?
Liian iso mihin?
Hitsi, kun toi tyhmyys ei näy ulospäin.
Mutta juttusi perusteella olet liian tyhmä.
Oih, haluatko että lyhennän itseäni? Minusta sinä olet liian pieni, ajatusmaailmaltasikin.
En ymmärrä mitä tarkoittaa "liian iso" Mitä minä voin minkä kokoisen jalan sain syntyessäni? Jalkokokoni on 41-42, mtta olen tosi pitkä, 182cm. Ei ole koskaan ollut ongelmia saada miestä/naista/löytää rakkautta tai ystäviä jalkakokoni takia. Kukaan ei myöskään ole siitä koskaan minua pilkannut ja jos pillkkaisi olisi hän vain lapsellinen.
Aika hassua jos 185cm pitkällä naisella olisi 36 kokoinen jalka
Hyvähän sellainen iso jalka on. Pysyy paremmin pystyssä.
Ei ole olemassa liian isoja jalkoja. En ole koskaan tavannut naista, jolla olisi liian isot jalat.
Tämä ketju jotenkin avaa sitä, miksi h*tissä suuri osa naisista on koko ikänsä änkenyt jalkansa liian pieniin kenkiin, mistä sitten vuosien saatossa seuraa asentovirheitä, rasitusvammoja ja ihan suhteettoman paljon kärsimystä ja jopa se, että ei ehkä pysty harrastamaan liikuntaa.
Täälläkin nainen, jonka kengänkoko on 40. Olen nuorena käyttänyt koon 38,5-39 kenkiä, koska… teininä kuulemani perusteella kaikkien mielestä sekin on jo isonpuoleinen kengänkoko. Mutta ei siis niin kauhea kuin tuo seuraavalle kymmenelle loikkaava 40. Niillä 40-kokoisilla kengillä olisin tosin ehkä säästynyt plantaarifaskiitilta ja nivelrikolta toisessa jalassa.
Pidän takuulla huolen että omat lapset eivät joudu häpeämään jotain niin naurettavaa kuin kengännumero. On kyllä paljon muita, joiden sietäisi hävetä.
Ei kenkän koko kerro koko totuutta. Luin, että Paris Hiltonin kengän koko on 44, itselläni vain 42. Ei haittaa, kenkiäkin on alkanut löytyä kaupoista jo paremmin. Olen mitoiltani muuten missimittainen.