Vappu on vain tekosyy
ryypätä! Ei mikään kunnon juhla sanan varsinaisessa merkityksessä.
Kommentit (10)
Mä tykkään vapusta, vaikka en olekaan vasemmistolainen, enkä ryyppää. Meillä grillataan ja ystäväperhe lapsineen liittyy seuraan, ja kaikki ilman alkoholia.
Ennemminkin välttelen vappua, uutta vuotta yms., jolloin kaikki idiootit on liikenteessä.
Vappu on ihan kiva juttu :) Lasten kanssa simaa, munkkeja ja grillailua.
Mutta kaikenkaikkiaa vappu jotenkin "avaa" kevään.
vappu on ihana juhla, kesä tulossa ....
kuohuvaa, grillata ja istua iltaa.
Eilen koristeltiin lasten kanssa koti ilmapalloilla ja serpentiinillä, olivat aivan tohkeissaan. Tänään grillailua ja lasten kanssa pelaamista ym. En haluaisi lähteä vappua kaupungille juhlimaan, kotona on mukavempaa. Naapuriperhe on kutsuttu myös grillailemaan. Kukas se käskee ryypätä vappuna tai juhannuksena??
Se on eri asia mennä tuonne kaupungille ördäämään, siellä tuskin lapsiperheet viihtyykään. Minä ainakin juon vähän kuohuvaa ja syön munkkeja ja iloitsen jos jossain jo nurmi vihertää.
mitkä on teidän mielestä ns oikeita juhlia?
:D
Mää jotenkin oon varmaan puhdas sielunen punasten jälkeläinen kun mää pidän työtä ja naisten mahollisuutta käydä duunissa ja se että työhön on saatu 8 h rajat ihan pirun upeena asiana. Kyllä sille nostaa mieluiten maljaa jos juhlaa ajatellaan.
Tietty henk. kohtaset juhlat on samaten tosi tärkeitä: häät, rippi, synttärit.. Mun mielestä on ihanaa että joku täyttää 80 ja on onnellinen!
Me mennään huomenna katsomaan koululaisten koskeen pääsyä ja nautitaan keväästäkin.
Työ ja kevät on tärkeitä juttuja ihmisille. Se että alkaa uutta.
Aamen. ;)
Samaa tasaista ja harmaata vaan. Kaikki ilo pois ja kansa kyykkyyn.
Juhannus kanssa. Eihän sekään mikään oikea juhla ole.