Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ärsyttää anoppi

Vierailija
15.12.2008 |

aina vihjailee että vaan shoppailen. jos vaikka ruoan takia sanon että ainiin huomenna ei olekaan kaupat auki, niin sitten sanoo että no onneksi esim. sunnuntaina taas pääsee shoppailemaan.

tänään soitti ja kysyi voinko puhua ja sanoin että joo niin anoppi sanoi että "luulin että sä oot" ja jätti taas lauseen kesken. aika usein olen ollut sattumalta just silloin kaupassa kun soittaa niin luulee että aina shoppailen. voi ärsytys.

enkä todellakaan vapaaehtoisesti lähde tällä kokoonpanolla kaupoille ellei ole pakko.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä joskus mukaan shoppailemaan? :) meette kahville kans ja mies kattoo lapset

Vierailija
2/5 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran olen käynyt yksin shoppailemassa (hoitamassa pakolliset asiat) vauvan syntymän jälkeen josta jo aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos anoppi jättää jo lauseen kesken eli joutuu varomaan tollasta asiaa sanomasta, niin hengähdä syvään ja katso peiliin.

Eihän tossa tilanteessa uskalla kukaan edes vitsiä heittää, kun toinen saa kohtauksen..

Vauvasi on kai ihan pikkuinen vielä? Hormonien tasaantumiseen menee kuitenkin aikaa..

Vierailija
4/5 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi vinkuu shoppailemaan jatkuvasti..ostelee desingkalusteita ja merkkikuteita ja vaatii mua mukaan..ei tajua, että olen kotona (kuopus on pieni vielä), joten ylim. raha menee ihan järkeviin hankintoihin ja lasten harrastuksiin...

Vierailija
5/5 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli että itse nyt olen liian herkkä tässä. äänensävy vaan ärsyttää suunnattomasti. Vauva ei mikään pieni enää, taapero voisi sanoa.

Varsinkin jos anoppi jättää jo lauseen kesken eli joutuu varomaan tollasta asiaa sanomasta, niin hengähdä syvään ja katso peiliin.

Eihän tossa tilanteessa uskalla kukaan edes vitsiä heittää, kun toinen saa kohtauksen..

Vauvasi on kai ihan pikkuinen vielä? Hormonien tasaantumiseen menee kuitenkin aikaa..