Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin lapselleni niin paljon lahjoja, että ei sitten olekaan rahaa ostaa muille mitään

Vierailija
15.12.2008 |

Mutta eihän se minua haittaa, itse en tarvitse mitään

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei akuiset mitään tarvitsekaan.

mutt ajos ostit YHDELLE lapselle jotain ja muut lapset jäävät ilman niin hieman enemmän harkintaa ja nyt parempia neuvoja kuin mun mielikuvituksesta irtoaa olis ollut tarpeen!

Vierailija
2/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjansa isältään ja isovanhemmiltaan. en raaski ostaa heille yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi oma lapsi ja kaksi lapsipuolta, jotka saavat lahjansa isältään ja isovanhemmiltaan. en raaski ostaa heille yhtään mitään.

parempaa joulumieltä teille kaikille!

Vierailija
4/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ostan vain omalle lapselleni, vaikka häneltäkään ei kiitosta tipu, mutta se ei haittaa

Kiittämättömyydestä rangaistaan

Vierailija
5/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa varmaan elämäänne jatkossa tosi paljon.

Toi on ehkä itsekkäintä lapsen kasvatusta ikinä.

Ei tullut mieleesi, että vielä aikuisiällä ihmisten katkeruus peilautuu tollasista lapsuuden kokemuksista?

Ei ne "lapsipuolet" ehkä sua ajattele, mutta sun lasta ne tulee hyvällä tuurilla vihaamaan, koska se on "tärkeempi".

Tee asialle vielä jotain kun on mahdollista. Lapsille, niin omille, kuin "puolikkaillekkin" on hyvä opettaa perus käytöstavat, kuten anteeksi, ole hyvä ja kiitos.

Täällä nuriseminen ei sitä sun puolestasi tee tai asioita muuta.

Vierailija
6/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisarpuoliaan siksi että nämä 10-13 vuotta vanhempina ehtivät hyötyä isovanhempiensa varakkuudesta pikkusisarustaan enemmän.

Siksi ostan ja tulen ostamaan lahjoja vain omalle lapselleni, joka ei ehdi saada isovanhemmiltaan kalliita lahjoja kuten ajokorttia, mopoa, tietokoneita, kielikursseja, yms.

Ja rahoillani ostan kenelle haluan tai olen ostamatta

Vierailija
7/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ostamalla lapsipuolille lahjoja? Vai ostaako heidän äitinsä lahjoja sun lapselle?

Mun miehellä on myös edellisestä avioliitosta lapsia. He saavat lahjoja äidiltään ja isältään muttei multa. Ja mielessä pidetään että meidän yhteinen lapsi saattaa saada meiltä enemmän/arvokkaampia lahjoja. Tämähän on vain reilua koska lapsipuolet saavat lahjoja myös äidiltään.

Vierailija
8/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt se sadun ilkeä äitipuoli..mietipäs sitä.

Vierailija
9/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samasta aiheesta!!

Tiedetään jo että olet saatanan sairas ja katkera ämmä ja sulle on selvästi ilmaistu että anna miehes kasvattaa teidän yhteinen lapsi koska noin kusipää lehmä ei lapsia ansaitse!!!

Menikö jakeluun!!

Vierailija
10/10 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika tylyä tuo minun mielestä on. Toki saat ostaa omalle lapsellesi vaikka koko maailman, mutta mikset voi muistaa lapsiesi puolisisaruksia edes pienesti? Elekin olisi kaunis.

Meillä anoppi on yhtä moukka, mut minkäpä sillekään voi.

Niin ja en kyllä itsekään osta koskaan isoja lahjoja pojan uussiskoille, mutta vähintään nyt karkkipussin olen koko perheelle ostanut ja ja kyse ei ole siis lapseni sisarpuolista vaan lapseni äitipuolen lapsista, jotka eivät siis asu tai kyläile edes meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä