Bilettävät nelikymppiset ovat maailman säälittävin näky
[quote]
Tupeeratut, tiukkoihin ja liian nuorekkaisiin vaatteisiin ahtautuneet, korkkaireilla huojuvat ja nuoria kundeja iskevät ryppynaamat saavat minut tuntemaan mahtavaa myötähäpeää. Yleensä nämä ovat vielä ottaneet turhan monta rohkaisuryyppyä yrittäessään häivyttää kertyneet vuodet ja kilometrit mielestään.
[/quote]
Kommentit (34)
ikäiset. Itse miellän korkokengät nimen omaan varttuneemman väen kengiksi. Eikös kaikki oikeat leidit maailmallakin (poliitikot yms) käytä korkokenkiä?
Mutta kyllä nelikymppinen voi toki olla mauttomasti pukeutunut, mutta niin kyllä teinitkin ja itse asiassa teinit mielestäni useammin. Sellainen hyvä pukeutuminen alkaa minusta yleensä vasta kolmenkympin korvilla, milloin maku on kehittynyt, ei tietenkään kaikilla. Itse asiassa kaiken ikäiset ovat mielestäni säälittäviä hirveässä kännissä, niin teinit, kolmekybäset, nelikybäset kuin vanhuksetkin.
olen kotona pienten lasten luona.
En muista mitä nelikymppiset ennen vanhaan tekivät bilettämässä kyllä kai niitä jo siellä silloin oli. Mun aika kului hauskanpitoon ja flirttailuun. Suosittelen sitä ap sinullekin. Äitiäni en koskaan ravintolassa nähnyt, hänkään ei ollut teiniäiti.
jotka teinit on vallannut. Ennen siellä kävi 25vuotiaista ylöspäin mut ei hemmetti kun nämä 17-19v. valtaa paikat. Pysyis vaan niissä teinimestoissansa.
T. 28 äippä
t: 40v joka ei näytä niin hyvältä enää
Lapset jo isoja, ei vielä ryppyjä,peiliin uskaltaa katsoa ja nuoret miehet pörrää ympärillä. Hauskaa.
Kyllä muistan itsekin ajatelleeni, että nelikymppiset ovat ikäloppuja. Yllätys on ollut melkoinen, kun vuodet vierivät kuin huomaamatta ja mieli pysyy yhtä nuorena kuin ennen. Seksuaalisesti nainen on parhaillaan nelikymppisenä, uskokaa pois.
bilettävät nelkymppiset on ihana näky :) On mahtavaa, että elämänilo ja riehakkuus näkyy ihmisessä yli kaksvitosenakin :) Upeaa!
Onko joku ryppynaama vienyt ap:ltä miehen?
t. yli 40-v, jota ei kyllä bilettäminen kiinnosta
joka lähes joka viikko käy tanssimassa ravintoloissa (ei siis missään eläkeläisten päivätansseissa!) koska rakastaa tanssimista:) Ja varmasti pitää hauskaa ystäviensä kanssa, ja alkoholiakin saattavat 1-2 drinkkiä illan aikana ottaa...;)
Ikää mummilla on 75-vuotta, ja on hyvin nuorekas!:) Kroppa timmissä kunnossa (lieko ahkeran tanssimisen seurausta?;) ja huolehtii itsestään (hiukset jne.) sekä pukeutuu nuorekkaasti mutta tyylikkäästi, eli ei missään "pissisvaatteissa" kuitenkaan heilu. Tätini joka luonnollisesti mummia paljon nuorempi iältään, näyttää vanhemmalta kun äitinsä...! Toki jos ihan läheltä katsoo niin ryppyjä mummilla on paljon enemmän jne. mutta muu olemus on paljon nuorekkaampi, varsinkin se pilke silmäkulmassa:)
en kyllä biletä, enkä ole kapakoissa käynyt yli 10 vuoteen. Mutta silti en aio olla vielä arvokas vanhus.
t. av.mamma 45v
Enemmän minua ärsyttävät ne nuoret naiset jotka saapuvat ravintolaan kikattavana, hysteerisenä, bodyshopin tuoksuisena massana, kirkuvat ja metelöivät vessoissa, joukkolaulavat biisien yli tanssilattialla & vetävät joka kerran tajuttomat koomat ja alkavat loppuillasta meikit levinneinä / oksennuksen löyhkä huulillaan iskeä itselleen satunnaista yöseuraa.
haloo hei, katselkaapa vaikkapa jotain hollywood-tähtiä, niissä on tosi paljon näitä nelikymppisiä, onko ne jotain mummoja vai???
Okei, mä perun kaikki vappusuunnitelmat heti alkuunsa ja lupaan olla vastekin bilettämättä, tuun suoraan töistä kotiin ja siellä sitten pysyä nökötän seuraavaan päivään asti. Ostan vaatteet UFF:ista ja teen iltatähden.
Kuule ap...
täällä vähän viestiä vanhalta akalta
Kun kasvat aikuiseksi ja näet ihmiset muinakin kun vain numeroina, ymmärrät että erilaisia ihmisiä löytyy joka ikäluokasta.
Näin nelikymppisenä viehätän kummasti nuoria, parikymppisiä "miehiä" ja syitä kysellessäni olen saanut seuraavanlaisia vastauksia:
* vanhempi nainen on itsevarma, ei hae epätoivoisesti hyväksyntää
* vanhempi nainen on sinut vartalonsa kanssa
* vanhempi nainen on sängyssä vapautunut, estoton, halukas
* vanhemman naisen kanssa ei tarvitse jatkuvasti pitää puheita "suhteen tilasta", hän tietää missä mennään
* vanhemmalla naisella on yleensä varaa kustantaa omat menonsa, ei siis etsi elättäjää
* jne jne
Sitä paitsi, onko sinulla baareissa niin tylsää, että joudut hauskanpidon sijasta säälimään niitä, joilla on hauskaa???
Kasva aikuiseksi, kultaseni. Kyllä sinäkin vielä joskus tajuat mistä on kyse!
eikö Rafaellon terassi nimenomaan ole se oikea paikka 40-kymppiselle bilettäjälle? Vai olenko pudonnut ihan kärryiltä tässä parin vuoden kotona olon aikana? Vai oliko tarkoitus ettei ylipäätään saisi 40 kymppisenä enää bilettää?
kyseleepi rva-37