Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolottaa kaverin puolesta... miehen nettikäyttäytymisestä asiaa!

Vierailija
26.02.2009 |

Erään kaverini mies, jonka olen ohimennen pari kertaa tavannut, pyysi minua facebook-kaverikseen tässä taannoin. Hyväksyin kaveripyynnön, koska hän on kaverini mies ja ajattelin että hän saattaisi loukkaantua jos en hyväksyisi pyyntöä. En sen kummemmin miettinyt koko asiaa.

Sen jälkeen mies on alkanut jatkuvasti "häiriköidä" minua chattiviesteillään. Usein ollessani fb-chatissa, mies yrittää aloittaa keskustelun. Olen aina tehnyt niin, että vastaan kohteliaasti parilla sanalla, mutta koitan omalta osaltani tyrehdyttää keskustelun saman tien, koska minulla ei ole mitään mielenkiintoa alkaa chattailla jonkun tuttavani kanssa naimisissa olevan, pienen lapsen isän kanssa. Minulla ei muutenkaan ole tälle miehelle yhtään mitään sanottavaa. Viime aikoina olen ollut tähän asiaan sen verran kyllästynyt, etten ole vaivautunut edes aina vastaamaan hänen viesteihinsä.

Jotenkin nolottaa kaverin puolesta... Olen itsekin naimisissa, eikä tulisi mieleenkään yrittää alkaa chattailla jonkun naimisissa olevan miehen kanssa!! Tämä kaverini aina jaksaa hehkuttaa heidän onnellista avioliittoaan, jossai ei mukamas ikinä ole mitään ongelmia. Suoraan sanoen hänen miehensä vaikuttaa aika dorkalta ja hiukan perhe-elämään kyllästyneeltä (tämä käsitys perustuu hänen omiin juttuihinsa), vaikka varmasti onkin sinänsä hyvä isä ja aviomies.

Miksi ihmeessä mies käyttäytyy tällä tavalla? Tätä on jatkunut jo pitkään. Ja kertoisitteko minun asemassani tästä kaverilleni? Jos, niin miten??? Ja miten saan hienovaraisesti sanottua tälle miehelle että hänen viestinsä saavat oloni vaivautuneeksi? Itse en ole millään lailla rohkaissut miestä tällaiseen käytökseen, olen hädin tuskin puhunut hänen kanssaan (vaihtanut pari sanaa heidän lapsestaan vaimon seistessä vieressä ja that's it).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehen täytyy voida tutustua naisiin ja naisten miehiin, vaikka sitoutuneita olisivatkin.

Meidän perheellemme on saatu lukuisia rakkaita uusia ystäviä joko niin, että minä (vaimo) olen ensiksi tutustunut johonkin mieheen, joka on niin mukava, että haluan esitellä tämän miehelleni ja sitten seuraa usein miehen vaimokin perässä joukkoon. Tai toistepäin.

Ja me chattailemme ja skypeilemme ja soittelemme toinen toisillemme aina sitä mukaa kun jollain on asiaa tai muuten vain juttuseurasta pulaa.

Enkä edes ajattele, että siinä olisi mitään ihmeellistä.

Vierailija
2/12 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä. Mitä pahaa tossa on? Eri asia sitten jos jotain sopimattomuuksia on kirjoiteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselliset huomionhakupiirteet kumppanissa???

Sanot sille, että sori, olet ystäväni mies, ja heippa.

Tee sinä jotain jos ei ääliö tajua.

Vierailija
4/12 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se koettaa saada sut kiikkiin miehesi kanssa lirkuttelusta. On näitä nähty, että on pihistetty miehen tunnukset nettipalstoille

Vierailija
5/12 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartteepa olla huomenna töissä tarkkana, kun kollega jonka kanssa jaan työhuoneen, on mies ja meni viime viikolla kihloihin! JA nythän en voi hänelle edes puhua... Ja itse olen naimisissa, että tarttee varmaan pyytää mieheltäni anteeksi kun olen (hui kauhea) keskustellut MIESTEN kanssa monesti avioliiton alkamisen jälkeenkin! Ja pyytää pomolta oma työhuone!

Vierailija
6/12 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kaverini miehen kanssa viikon erävaellusreissussa ja nukkunut samassa teltassa -kahdestaan.

Paras ystäväni on naimisissa oleva mies, jonka kanssa saatetaan chattailla yömyöhään, käydä joskus oluella tai kahdella tai vaikka saunassa.

Ja ollaan kaikki osapuolet onnellisia omissa liitoissamme, hyviä vanhempia jne.

Vierailija
7/12 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seivaa ennen sitä muutama, josta näkee että hän on ne aloittanut ja että itse vastaat lyhyesti. Jos tulee jotain sanomista jälkeenpäin, siis.

Itse miesvaltaisella alalla töissä, ja miespuolisten työkavereiden kanssa voi käydä syömässä joka päivä, vitsailla, matkustaa työmatkoilla jne. kun kokee tilanteen rentona.

Mutta sitten on niitä tuttuja, joiden mies katseellaan mittaa ylös ja alas aina kun tavataan, tekevät tikusta asiaa tai muuten vaan vaistoaa että kyseinen mies tunnustelee jotenkin jäätä. Jos ei-toivottua huoniota saa, eikä ole kiinnostunut, niin kannattaa ignoorata täysin.

Minä nimittäin kerran sanoin mielestäni nätisti yhdelle miehelle ettei kiinnosta, ja mies kosti levittämällä huhua että minulla on avioliiton ulkopuolinen suhde kolmannen henkilön kanssa. Eli jättäsin suoraan sanomatta, mutta poistaisin tuon henkilön frendeistä enkä vastaisi chatteihin. voithan aina sanoa, että jotain kummallista tapahtui FB:ssä ja iso osa frendejä päiviityi pois....

Vierailija
8/12 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisoikaa mulle tilannetta. Lopetin nuva ringin käytön ja tyhjennysvuoto alkoi tasan 6 viikkoa sitten. Viikko sitten oli kolmena päivänä hieman rusehtavaa vuotoa, kuten yleensä menkkoja ennen on. Miehelle jo sanoinkin, että nyt ne alkaa. Tänään sitten testasin negan. Olemme harrastaneet ainoastaan keskeytettyä yhdyntää, joten oletan raskauden mahdollisuuden olevan muutenkin pieni.

Voisiko joku nyt vakuuttaa minut siitä, että tämä on ihan normaalia ehkäisyn lopettamisen jälkeen ja oma hormoonitoiminta on vain hieman ihmeissään.. Ongelmahan on siinä, että toivoisin salaa olevani raskaana. SIksi mieli pyörii vain tässä asiassa.

Vierailija
9/12 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja blokkaa tämä mies. Olisitte siis edelleen kavereita, mutta hänen ei tarvitse nähdä koska olet online. Itse olen kanssa hyväksynyt kaikenlaisia puolituttuja kavereiksi. sellaisia joiden kanssa en oikeasti halua olla tekemisissä, mutta en kehtaa olla hyväksumättä. ja sitten olen vain laittanut asetukset niin, että tietyt ihmiset eivät näe wall.iani, valokuviani, muita kavereitani yms.

Vierailija
10/12 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait kuulostaaman chattailun varatun isä-ihmisen kanssa suurinpiirten samalta kuin että olisi seksisuhde??

Eikö pienten lasten isät ja äidit voi chattailla? se on kuitenkin nykyaikaa. Voikos sitä sitten ihan "livenä" keskustella perheen isien kanssa?

Tietty jos jutut ei muuten kohtaa niin sitten se on minusta eri asia

Vierailija
11/12 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minusta on outoa jos naimisissa oleva mies, jonka kanssa minulla ei ole mitään yhteistä, alkaa yhtäkkiä pommittaa chattiviesteillä! Minulla on miespuolisia ystäviä, jotka myös aviomieheni tuntee, mutta heidän kaikkien kanssa on jotakin yhteistä (esim. ovat vanhoja opiskelukavereita tai työkavereita). Jotenkin tuo chattaaminen on minusta aika henkilökohtaista ja pitää olla aika hyvä kaveri kyseessä, että viitsin chattailla ylipäätään.

Vierailija
12/12 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on kaiken maailman typyjä fb:ssä ja jonkun kanssa on jopa puhunut puhelimessa ja tekstannut. Tästä ollan oltu jo ammattilaistenkin kanssa keskustelemassa mutta taas se lipsahtaa...Kai se on jotain jännitystä tms. hakemassa eikä vaimo kai jaksa olla tarpeeks palvova ja ihaileva joten sitä pitää hakea muilta? En tiedä, olen niin kyllästynyt tähän kun tuntuu ettei mikään auta enkä haluais koko ajan kytätä sen touhuja. Eihän se ole mikään seksisuhteeseen verrattava juttu mutta salailee sitä ja se että pitää flirttailla toisten kanssa on kyllä loukkaavaa. Puolustuksenaan sanoo aina että ei ole mua ja lapsia jättämässä. Että ne on vaan nettikavereita jne. Tosi kurjaa eikä kovin aikuista käytöstä! Joskus tuntuu etten viitsis edes välittää koko jutusta, tehköön mitä huvittaa niin minäkin sitten joskus teen jos alkaa huvittamaan...