Mä en jaksa kun en saa töitä
Niin valtavasti olen töitä hakenut olen vain peruskoulun käynyt n40v kotiäiti.Enää en kotona jaksa olla ja kun töitä tai opiskelupaikkaa en saa niin en jaksa enää.Erokin jo tulossa mies ei valittamistani jaksa.Kai sitä on muutettava pois kotoa ja jäätävä yksin ei jaksa.
Kommentit (15)
jos sinulta löytyy pitkää pinnaa ja diplomaatin vikaa. sitä tuossa hommassa vaaditaan.
Oletko hakenut esim. lähihoitaja koulutukseen aikuislinjalle tai laitoshuoltajaksi opiskelemaan? Tai ryhdy perhepäivähoitajaksi.
(tai no, valmistumassa oleva; paperit saan ensi kuun bubliikissa ulos) FM pedagogisella pätevyydellä. Olen hakenut oman alani paikkoja ja aika paljon alan vierestäkin, mutta mihinkään ei mua ilmeisesti haluta...Rahat loppuu tililtä ja miehellä venyy pinna perheen ainoana elättäjänä. Mitään tukia en saa, sillä mies tienaa juuri sen verran, ettei niihin ole oikeutta. Työttömyyskorvaustakaan en saa valmistuttuani, kun työssäoloehto ei täyty.
Vitun hienoa. Kannatti opiskella vuosia ja kerätä opintolainaa. Pelottaa tulevaisuus niin, ettei oikein mitään muuta tule mietittyä kuin raha-asioita.
Olen hakenut työkkärin koulutuksiin en ole päässyt olen hakenut lähihoitajakouluun ja perhepäivähoitajaksi,luonne ei psykologin mukaan sopiva aloille.Niin monesti olen hakenut ja pettynyt että elämä tuntuu turhalta.
Olen hakenut kymmeniin henk.kohtaisen avustajan töihin en vain ole mihinkään päässyt.
Tässä kaupungissa ei ole kuin 3 vapaata työpaikkaa siksi kai erottava ja lähdettävä.Mies ei täältä muuta.
kesäkuussa valmistunut VTM, sama tilanne. Kyllä lämmittää maisterin paperit takataskussa:)
www.barona.fi
www.eilakaisla.fi
www.adecco.fi
www.manpower.fi
www.aditro.fi
Ja mitä niitä nyt on.
Ei teidän kannata ap:ta kouluttamattomuudesta haukkua. Mulla on tohtorin tutkinto kasvatustieteistä ja noin 10 vuoden työkokemus, enkä olisi ikinä uskonut, että jään työttömäksi. Nyt ei kuitenkaan ole ollut töitä kolmeen kuukauteen. Joten voi sitä jäädä työttömäksi, vaikka olisi koulutusta ja työkokemustakin.
Tsemppiä ap, hae vaan sisukkaasti!
Kiitos kyllä mä haenkin en vain enää jaksa.En halua olla mieheni elätti.
kauppoihin, posteihin,kioskeihin ja erilaisiin toimistoihin ym haeta työntekijöitä???
Oletko soittanut kuntasi/kaupungin päivähoidosta vastaavalle?
Perhepäivähoitajana on niin erilaisia ihmisiä ja sut kyllä haastatellaan ja perehdytetään työhön.
T. pph
Siivoojia ei tässä kaupungissa tarvita paikat täynnä.Perhepäivähoitajia ei tarvita olen kyllä soittanut tasan kaikki paikat läpi mutta en pääse mihinkään.
En pääse mihinkään.Ja muiden on ihan turha jeesustella asialla, näin se vain on!
niille halutaan juuri sun kaltaisia ihmisiä ja työkkäri maksaa lystin. Niiltä voi saada ihan ammatin. Ne on tyyliin maalarikursseja naisille jne. Niihin sisältyy harjoittelua, mutta ei kumminkaan ole mikän oppisopimusjuttu, joka just tässä markkinatilanteessa voi olla vaikea järjestää. Ja kun tästä lamasta joskus noustaan, rakennusala nousee ensimmäisenä.