Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa kun en saa töitä

Vierailija
16.04.2009 |

Niin valtavasti olen töitä hakenut olen vain peruskoulun käynyt n40v kotiäiti.Enää en kotona jaksa olla ja kun töitä tai opiskelupaikkaa en saa niin en jaksa enää.Erokin jo tulossa mies ei valittamistani jaksa.Kai sitä on muutettava pois kotoa ja jäätävä yksin ei jaksa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille halutaan juuri sun kaltaisia ihmisiä ja työkkäri maksaa lystin. Niiltä voi saada ihan ammatin. Ne on tyyliin maalarikursseja naisille jne. Niihin sisältyy harjoittelua, mutta ei kumminkaan ole mikän oppisopimusjuttu, joka just tässä markkinatilanteessa voi olla vaikea järjestää. Ja kun tästä lamasta joskus noustaan, rakennusala nousee ensimmäisenä.

Vierailija
2/15 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulta löytyy pitkää pinnaa ja diplomaatin vikaa. sitä tuossa hommassa vaaditaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut esim. lähihoitaja koulutukseen aikuislinjalle tai laitoshuoltajaksi opiskelemaan? Tai ryhdy perhepäivähoitajaksi.

Vierailija
4/15 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai no, valmistumassa oleva; paperit saan ensi kuun bubliikissa ulos) FM pedagogisella pätevyydellä. Olen hakenut oman alani paikkoja ja aika paljon alan vierestäkin, mutta mihinkään ei mua ilmeisesti haluta...Rahat loppuu tililtä ja miehellä venyy pinna perheen ainoana elättäjänä. Mitään tukia en saa, sillä mies tienaa juuri sen verran, ettei niihin ole oikeutta. Työttömyyskorvaustakaan en saa valmistuttuani, kun työssäoloehto ei täyty.

Vitun hienoa. Kannatti opiskella vuosia ja kerätä opintolainaa. Pelottaa tulevaisuus niin, ettei oikein mitään muuta tule mietittyä kuin raha-asioita.

Vierailija
5/15 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut työkkärin koulutuksiin en ole päässyt olen hakenut lähihoitajakouluun ja perhepäivähoitajaksi,luonne ei psykologin mukaan sopiva aloille.Niin monesti olen hakenut ja pettynyt että elämä tuntuu turhalta.

Vierailija
6/15 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut kymmeniin henk.kohtaisen avustajan töihin en vain ole mihinkään päässyt.

Vierailija
7/15 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaupungissa ei ole kuin 3 vapaata työpaikkaa siksi kai erottava ja lähdettävä.Mies ei täältä muuta.

Vierailija
8/15 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkuussa valmistunut VTM, sama tilanne. Kyllä lämmittää maisterin paperit takataskussa:)

Vierailija
9/15 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/15 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän kannata ap:ta kouluttamattomuudesta haukkua. Mulla on tohtorin tutkinto kasvatustieteistä ja noin 10 vuoden työkokemus, enkä olisi ikinä uskonut, että jään työttömäksi. Nyt ei kuitenkaan ole ollut töitä kolmeen kuukauteen. Joten voi sitä jäädä työttömäksi, vaikka olisi koulutusta ja työkokemustakin.

Tsemppiä ap, hae vaan sisukkaasti!

Vierailija
11/15 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kyllä mä haenkin en vain enää jaksa.En halua olla mieheni elätti.

Vierailija
12/15 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppoihin, posteihin,kioskeihin ja erilaisiin toimistoihin ym haeta työntekijöitä???

Vierailija
13/15 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko soittanut kuntasi/kaupungin päivähoidosta vastaavalle?

Perhepäivähoitajana on niin erilaisia ihmisiä ja sut kyllä haastatellaan ja perehdytetään työhön.

T. pph

Vierailija
14/15 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojia ei tässä kaupungissa tarvita paikat täynnä.Perhepäivähoitajia ei tarvita olen kyllä soittanut tasan kaikki paikat läpi mutta en pääse mihinkään.

Vierailija
15/15 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse mihinkään.Ja muiden on ihan turha jeesustella asialla, näin se vain on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme