Mulla on pullo Fresitaa odottamassa vappua..=)
Kommentit (36)
pullo NVY:ä ja pullo Anna di Codorniuta, eiköhän noilla pärjää :)
tänne räyhäämään teille siitä miten oli liian makeaa.... Av-mammat tehneet ryntäyksen selvästi. 39
alkosta oli pikkupullot loppu, joten jouduin ostamaan ison, mutta ei mitään ongelmia, se loppu jo!
pikku Fresita ja kaunis kuoharilasi
Tänään meinasin mennä, mutta yöllä tuli kauhee ripuli. Tossa lähikaupassa on pakko käydä tänään. Pitäisköhän soittaa duunikaverille, että tois pari muotovaippaa töistä, että ois turvallisempi poistua viittä metriä kauemmas vessan pöntöstä...:)
Jäänteitä viime viikonlopun synttärijuhlilta. En aio avata vappuna enkä varmaan muulloinkaan, lahjotan naapuriin :)
Ja tiedoksi sille, joka tuskaili:
a) sitä on ollut myynnissä vasta kahtena vappuna
b) näit jo otsikosta, mistä on kyse, mutta avasit kuitenkin ketjun
c) täällä toistuvat kaikki muutkin keskustelut (mitä vauvalle päälle? mihin kinkkurasvan saa laittaa? mitä tarjoan ylioppilasjuhlissa? jne.)
juu, kyllä ne myy sitä yksittäin, hinta about 3,50,-
se on hyvä juttu niin ei tuu tällaisten pikku-babyjen mamien vedettyä liikaa, kas kun
aina menee koko pullo! =>
jemmassa, silloin ostettiin koko laatikollinen.
Vihdoin on löytynyt kuohari mun makuuni =)
Juon aina puolikuivaa tai kuivaa. Nyt niin moni on hehkuttanut tuota että on kuulemma PAKKO maistaa ;) Isoa lekaa en halua ostaa.
en voi sietää edes kuivia siidereitä, ovat nekin liian ätlöjä. Parasta on ihan olut tai sitten rutikuiva kuohari. Kannattaakohan edes kokeilla sitä pikkupulloa...?
en voi sietää edes kuivia siidereitä, ovat nekin liian ätlöjä. Parasta on ihan olut tai sitten rutikuiva kuohari. Kannattaakohan edes kokeilla sitä pikkupulloa...?
Osa otti kännykällä kuviakin pullosta että osaavat itse sitä ostaa Alkosta...
t: 13, 15
Sekä muutamaa hyvää viiniä ja crowmooria. Nam :). Fresitaakin mietin mutta on se vähän äitelää...
ehkä lasillisen voi juoda, mutta se on ihan max.
ehkä lasillisen voi juoda, mutta se on ihan max.
t: joku joka ei tykkää ees limsasta...
mutta kun kerta tämä muka ei teidän mukaan ole mitään ätlöä niin katsotaan.... Tulen sitten vapun jälkeen tänne raivoamaan teille jos valehtelitte........