Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka paljo sait kelalata äitiys- ja vanhempainpäivärahaa?

Vierailija
29.04.2009 |

1. Bruttona/kk?

2. Työtulot/kk ennen äitiyslomaa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksua...

Vierailija
22/31 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa samaa jääkaappia jakamassa. Ja helpommalla pääsen kun itse päätän kaiken lapseen liittyvän enkä mieheltä mitään kysele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paremmat tulot minulla on itsekseni lapseni kanssa kuin köyhän ukko kanssa samaa jääkaappia jakamassa. Ja helpommalla pääsen kun itse päätän kaiken lapseen liittyvän enkä mieheltä mitään kysele.

Ovatko sossun avustukset jotain TULOA? En nyt tiedä, onko kauhean hyvä niin, että tehdään lapsia tilanteessa, jossa ei ole miestä, ei tuloja ja tietää jäävänsä sossun avustuksien varaan lapsen kanssa?

Missä on aikuisten ihmisten vastuu omasta (ja lapsensa) elämästä? Luulisi olevan sen verran ylpeyttä jokaisella, että ymmärtäisi kuinka noloa on joutua toimeentulotukiasiakkaaksi, mutta kun osa tekee sen tahallaan ja mielellään.

Vierailija
24/31 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteena olevat tulot n. 4900

Vierailija
25/31 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aina olen saanut minimin.

Vierailija
26/31 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin jo haudassa enkä lapsia ehtisi ollenkaan tekemään. Samat oikeudet suomalaisilla sossunasiakkailla on lisääntyä kuin näillä suurperhettä suomalaisten verorahoilla kasvattavilla kulttuurinrikastuttajilla.

Mikäs teet kun töitä ei riitä kaikille, kiitos ahneiden ikäluokkien jotka eivät suostu jäämään eläkkeelle.

Jos toista isätöntä lasta odotan ja taas maksatan sairaalalaskun sossulla. Ekalle lapselle sossu osti vielä vaunut, hoitopöydän ja pinnasängynkin.

Vierailija
27/31 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"25. Aina ei mee elämä niinku suunnittelee! Jos et ole sitä tiennyt."

..mutta kun osa porukasta juurikin suunnittelee homman niin, että tekee isättömiä lapsia ja toimeentulo on sossun ym. tukien varassa elämistä. Eihän tämä edellä kommentoinut ole ollut töissä edes ennen edellisen isättömän lapsensa saamista, kun kerran on kaiken vauvatarvikkeen sossu maksanut. Eli ei mikään taantumassa työttömäksi jäänyt reppana.

Vierailija
28/31 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku kehtaa tyrmätä toisen elämän ja äitiyden.. Meitä on moneksi.

Itsellä n. 1100 ja n. 2000. Ekat 3 kk työnantaja maksoi palkkaa.

Vierailija
29/31 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.900€

2.1300€

Vierailija
30/31 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä sosiaalietuuksien väärinkäyttäjät ovat ongelma. Miksi pitäisi olla varaa olla kotona valtion tuella jos muillakaan ei ole? Työnteko pitäisi tehdä kannattavammaksi, oli se mitä työtä tahansa.

Vierailija
31/31 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaan ketuttaa maksella palkastani isot osat veroa, jotta eräillä on mahdollisuus elää, lisääntyä ja oleskella sossun tuilla.

Ja juu, kehtaan vallan hyvin. Itse olen odottanut oikeaa hetkeä lapsen tekemiseen, jotta itsellä (ja miehelläni) olisi varaa kustantaa lapsen tarvikkeet, asunto ja muu eläminen työtuloillamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme