Paljonko (arvio) syöt karkkia viikossa & pituutesi&paino?
Aloitan:
Olen tähän asti syönyt vähintään 5 pientä pussia (120g) ja suklaata 1 levyn, 167cm / 80kg
En syö enää. Laihdutan ja karkkipäivä kerran viikossa, max 120g karkkia sinä päivänä.
Kommentit (41)
joskus enemmän , joskus vähemmän. Pituus 160cm. paino 50 kg. pari vuotta sitten olin vielä laihempi ja karkkia kului sama määrä. näin vanhemmiten vois varmaan vähän vähentää karkkien syöntiä. Muut herkut, limsa, pulla tai sipsit ei maistu.
varmaan vähintään 2 levyä suklaata viikossa ja päälle muut karkit ja herkut... 174cm/64kg
164/58
Rakastan ruokaa ja syön sitä toosi paljon, mutta karkeista en juuri tykkää, suklaata syön jonkun verran. Tuosta 100 g:sta varmaan keskimäärin 95% suklaata :)
Viikossa mässään n. 500-1000g irtareita sisältäen täytelakua, salmiakkia ja hedelmäkarkkeja. Suklaata/leivoksia/chipsejä/kakkua/pullaa en syö kuin tosi harvoin.
T. viiden mami
Melkein joka päivä ostan pienen suklaapatukan. 155cm & 45kg.
169/55kg, 3-4 suklaata viikossa, ja jäätelöä. ei karkkia tai muuta, esim jälkiruokia ei meillä kotona harrasteta
Elän makealla. Syön päivässä suklaata 50-200g. Itseleivottua pullaa, kauralastua tms. myös kerran päivässä. Jäätelöä ehkä kerran viikossa ja se on aina purkki Ben&Jerrys:in cholate chip cookiedough:ta. Kerran pari kuukaudessa syön myös 5e:n pussillisen irtokarkkeja Makuunista.
Että tällaisella ruokavaliolla. Ammatiltani olen liikunnan ja terveystiedon opettaja...
riippuu viikosta mutta karkkipussi 200g ja ehkä suklaata? tai viikolla tulee popsittua jotain myös. Aika paljon. 171cm/57kg
En syö karkkia ollenkaan. 171/74.
En syö karkkia, mutta jäätelöä ja suklaata syön aina kun tekee mieli. Välillä se on joka päivä, välillä sitten harvemmin.
Pituus 162cm, paino 53kg, ikä 44v
En syö viikottain karkkia, mutta silloin kun syön niin syön useimmiten askin salmiakkia. 160cm ja 53kg.
Noin kerran kuussa ostan 70 g irtokarkkeja. N38/174 cm/66 kg
Viikossa keskimäärin 300g.
173/60
170 senttiä, 115 kiloa, karkkia en syö. Nämä kilot on ihan muilla eväillä hankittu. Minulle ruoka on herkkua, ei niinkään karkit. Siis ihan tavallinen kotiruoka. Melkein kaikki ruoka on hyvää, jos on hyvin valmistettu.
En syö karkkia, mut noin 1 pullan viikossa tai jonkun sokerisen herkun (esim. pashaa).
Pituus 154, paino 59. Laihduttanut olen vähentämällä hiilareita yleensä, korvannut sen hyvälla rasvalla ja proteiineilla (ei liikaa).
En syö makeisia lainkaa (turhaa nopeata energiaa), pituus 184 cm, paino 78,5 kg
173cm/57kg Hyvin harvoin syön makeisia, tai mitään muutakaan makeaa.
Ei tarvitse arvioida, kun syö yhtenä päivänä sen mitä syö eli 200-300g. Jos mupeltaa pitkin viikkoa, tulee helposti huomaamatta syötyä enemmän kuin luulee.
Aikuisilla karkkipaiva.