Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puistoon vaikka väkisin

Vierailija
28.04.2009 |

Miksi äidit raahaavat itsensä leikkipuistoon niinäkin päivinä kun heitä ei huvittaisi sinne lähteä? Ei kai leikki-ikäinen määrää mitä päivän aikana tehdään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa itsekkäältä äidiltä jos ei pentua voi RUTIINILLA viedä ulkoilemaan.

Puistoon ei aina tartte mennä, mutta ulos tarttis kyllä mamin jaksaa mennä.

Vierailija
2/12 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa itsekkäältä äidiltä jos ei pentua voi RUTIINILLA viedä ulkoilemaan.

Puistoon ei aina tartte mennä, mutta ulos tarttis kyllä mamin jaksaa mennä.

Missä niin lukee??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omallakin pihalla voi ulkoilla ja jos on paska keli, eikä haluta lähteä piahllle, niin mä ainakin jään hyvillä mielin kotiin. Keksitään sitten jotain muuta kivaa tekemistä.

Vierailija
4/12 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka määrää, että joka päivä on mentävä ulos?

Toki ulkoilu on hyvästä!

Vierailija
5/12 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siellä vain ja ainoastaan lasten hyvinvoinnin takia. En mä sinne ole itse koskaan hinkunut =) Teen mä ruokaakin joka päivä vaikka ei yhtään huvita koko homma. Ja kohta pitää pestä ikkunat, vaikka inhoan sitä hommaa.

Mun mies lähti aamulla töihin, vaikka seitä ei olis yhtään huvittanut. Oli viime viikon lomalla ja nyt työt maistuu puulta.

Elämä kato on. Aina ei voi ajatella vaan itseään.

Vierailija
6/12 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään laissa LUE myöskään, että lapselle pitää antaa tasapainoista, ravitsevaa ja terveellistä ruokaa säännöllisesti, mutta se on osa hyvää lapsen hoitoa silti.

Totta kai lapsi voi liikkua muuallakin kuin leikkipuistossa. Sisälläkin voi liikkua. Mutta aika harvalla kotioloissa lapsi saa samalla lailla raitista ilmaa ja liikuntaa kuin ulkona, esim. puistossa.

Ja tietenkin kyse on myös sosiaalisten taitojen kartuttamisesta. Siellä puistossa tapaa hyvällä tsägällä muita lapsia...

Vierailija
7/12 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa liikuntaa ulkoilua ja leikkiä kavereiden kanssa. Kyllä lapsesta saattaa vaihteen vuoksi olla ihan kivaa olla rauhassa kotonakin yksi päivä ja saada vanhempien huomiota..

Vierailija
8/12 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siellä vain ja ainoastaan lasten hyvinvoinnin takia. En mä sinne ole itse koskaan hinkunut =) Teen mä ruokaakin joka päivä vaikka ei yhtään huvita koko homma. Ja kohta pitää pestä ikkunat, vaikka inhoan sitä hommaa.

Mun mies lähti aamulla töihin, vaikka seitä ei olis yhtään huvittanut. Oli viime viikon lomalla ja nyt työt maistuu puulta.

Elämä kato on. Aina ei voi ajatella vaan itseään.

Ei meillä ole ulkoiltu joka päivä ja terveitä lapsia on siltikin kaikki kolme. Töihin ja ruoanlaittoon tuolla ulkoilulla ei kyllä ole mitään yhteyttä.

Vierailija
9/12 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisia taitoja voi kartuttaa muutenkin kuin puistossa sadekelillä.

Toki liikunta ulkona on mahtavaa, mutta missään ei määrätty tekemään sitä säällä kuin säällä ja joka päivä.

Vierailija
10/12 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko mennä. Ulkoilu on kyllä hyväksi, mutta en mä pidä sitä jokapäiväisenä velvollisuutena.

Vierailija
11/12 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äidit raahaavat itsensä leikkipuistoon niinäkin päivinä kun heitä ei huvittaisi sinne lähteä? Ei kai leikki-ikäinen määrää mitä päivän aikana tehdään?

Mutta meän perän leikkipuistot on alikansoitettuja tai me väärään aikaan liikkellä. Minusta olisi ollut upeeta käydä sosiaalistumassa muitten äitien kanssa vilkkaassa leikkipuistossa. Mtuta ei.

Vierailija
12/12 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sellaista että joskus joutuu tekemään asioita jotka eivät kauheasti huvita. Tosin mä lähden mielelläni ulos säästä riippumatta joten meillä ei tuo leikki-ikäinen kauheasti pääse määräilemään ulkoiluja ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan