Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitko lapsellesi hoitopaikkaa kesäkuuksi?JKL

27.04.2009 |

Hei olen 21-vuotias nainen.Minulla on yksi oma lapsi(alle vuoden ikäinen).

Itse isosta perheestä, kokenut ja luotettava hoitaja.

Minulla olisi nyt kesäkuussa 09 hoitopaikka vapaana yhdelle lapselle,iällä ei ole väliä!Kesäkuun aikana hoidossani on oma lapseni ja 2 vuotias tyttö.Hoito tapahtuisi kodissani 6.30-16.30 välisenä aikana tai kuinka sitten sovitaan, kuitenkin arkipäivisin. Asumme kerrostalossa Jyväskylän Viitaniemessä. Perheeseemme ei kuulu lemmikkejä, mutta avomies löytyy tyttömme lisäksi.:)

Päiväohjelma

Aamupala 7.30-8.00

Ulkoilua 9.00-10.30 (usein menemme Mäkimatin puistoon tai viitaniemen rantaan pelailemaan ja leikkimään)

Lounas n. 10.45

Päiväunet 11- 13( isommille lapsille ohjattua toimintaa/omaa aikaa aikuisen kanssa)

Välipala n.14

Ulkoilua 15->

Hoitomaksu kesäkuu 450euroa

(sisältää ruuat,askarteluvälineet yms..ja mahdollisesti tehtävät retket)

Ota yhteyttä sähköpostitse haleja88@hotmail.com Laitathan puhelinnumerosi yhteydenottoa varten.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoa mahdollista saada myös toukokuussa sekä heinäkuun puoliväliin asti.

Sopimuksesta myös iltaisin ja viikonloppuisin. alk20e,(5h)+10e/h

Vierailija
2/3 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai edellispäiväisiä, mikä myös on kiellettyä pph:lta.

Mitenkäs vakuutukset? YEL:t? Miksei kaupunki/kunta anna yhteystietojasi asiakkaille, vaan kalastat niitä keskustelupalstoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarjoile eineksiä:) Kunnon terveelistä ja hyvää kotiruokaa. Omistan myös hygieniapassin että eiköhän se ruoan turvallisuuskin ole kunnossa!Eiköhän täällä saa ilmotella..uskon että tästä on jollekkin jopa todellista hyötyäkin. Ja eipä nuo vakuutus ja muut maksut tai sopimukset taida sinulle kuulua..