onko tuo vanhasen viestittelykaveri vähän taukki??
ensin itse kertoo viesteistä ja nyt tekee rikosilmoituksen kun ne julkaistiin. ja itse vielä törkeesti valehteli niiden viestien sisällöstä. kaikenlaisia...
Kommentit (8)
alusta asti on ollut selvää, että on. Mutta Vanhanen se vasta taukki olikin, kun lähti tohon. Hänhän olisi eka viestin jälkeen voinut laittaa vaan, onnea vaaleihin ja hei! Ja miksi yleensä antoi virkapuhelinnumeronsa. Haloo, pääministerillä on jäänyt ne teinivuodet väliin, ihan reppana naisasioissa. Toi viestittely oli niin LAPSELLISTA, että luulisi Sirkan ottavan Masan puhutteluun. Ihana hymiömasa. Hah.
että masa ei ollu lähettänyt mitään pervoa vaan se muija oli alkanut siitä 69-numerosta jauhamaan.
No mitä niissä viesteissä oli? Voisko joku iltiksen lukenut viimein paljastaa?.
alusta asti on ollut selvää, että on. Mutta Vanhanen se vasta taukki olikin, kun lähti tohon. Hänhän olisi eka viestin jälkeen voinut laittaa vaan, onnea vaaleihin ja hei! Ja miksi yleensä antoi virkapuhelinnumeronsa. Haloo, pääministerillä on jäänyt ne teinivuodet väliin, ihan reppana naisasioissa. Toi viestittely oli niin LAPSELLISTA, että luulisi Sirkan ottavan Masan puhutteluun. Ihana hymiömasa. Hah.
siinä mitäään pervoa ollut ja Masahan oli kai itse ekaksi yhteyksissä. Mutta tosi lapsellista ja pääministerismiehelle suorastaan naurettavaa teinihymiöviestittelyä. Luin Iltalehden ja nauroin, samalla kun tunsin myötähäpeää pääministerimme puolesta. Masa on reppana. Ja se muija taukki, ihan niin kun Ruusunenkin. Olihan sekin vähän outoa, etttä pääministeri aikoinaan valehteli tavanneensa Sussun Ikeassa, kun pyöri Suomi24:n deittailupalstalla. Kyllä on Sirkalla kasvattamista ja en ihmettele, että Merja häippäs aikoinaan.
Olihan sekin vähän outoa, etttä pääministeri aikoinaan valehteli tavanneensa Sussun Ikeassa, kun pyöri Suomi24:n deittailupalstalla. Kyllä on Sirkalla kasvattamista ja en ihmettele, että Merja häippäs aikoinaan.
Emme mitenkään
He tapasivat toisensa livenä eka kertaa Ikeassa. Eihän netissä ketään voi edes tavata, vaan vain tutustua. Vanhaselta kysyttiin, missä tapasitte eka kerran ja hän vastasi totuuden mukaisesti, että Ikeassa.
Mielenkiintoista tosiaan. Miten hänen valheensa olisi muuten voitu todistaa valheeksi, ellei viestejä voi julkaista...
Jotkut ne tekevät julkisuuden eteen mitä hyvänsä...