Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ Pikku2 vko 18 (27.04. - 03.05.2009) ~*~

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut oottaa enää.... Nega tuli, mut äh, jos la tai su pitäs vasta menkat alkaa ni eihän toi vielä välttämättä ees näytä. Kattelin tuolta et Sanniski oli testannu muutaman päivän aikasemmin ja saanu negan. Joten jäämme odottelemaan edelleen kuitenkin jännin tunnelmin....

Ritullahan on jo paljon viikkoja kasassa... vautsi vau! Kova on yritys täältä poulelta päästä sinen o-puolelle. Kiva että siellä on meille oma pino oottamassa. =)

Mun oireista selvin on edelleen järkyttävä väsymys. Mä oon jo nukkunu päiväunet mut voisin mennä jatkamaan unia. Ihanm ku olis sellases sumussa.

Pakko lähteä kauppaan eikä nukkumaan... olispa jo ilta...=)

S kp 26/28

Vierailija
22/29 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista oireista kyseltiin.

Rinnat painavan tuntuiset

Alamahaa nipisteli ja välillä repäiseviä kipuja

ovisliman tapaista limaa tuli ja tulee välillä vieläkin

palelu illalla

väsymys.. Tuossa noita mun oireita.. : )

En ole vielä soitellut neuvolaan kun viikkoja on niin vähän.. Mutta ehkä kohta sinne ukaltaisi soitella. :)

sannis ja tammivauva rv 3+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin ku yskäsee ni vihlasee ja muuten nippailee vähän väliä.

selkäsärky jatkuu ja hirveä väsymys....

Rinnoissa ei oikeen ihmeempiä muutoksia, nännit kipeet niinku yleensäkin tähän aikaan kierrosta...

Nyt on käyty ostamassa vappuherkut ja sain tässä illallla maalattua yhden aitaelementinkin... rakennetaan siis aitaa parhaillaan ympäröimään meidän pihaa.... Ei sitten noi muksut häviä tosta niin helpolla.... Mutta mää jatkan oireiden tutkailua ja lätkän katsomista. Ihan kohta on kyllä painuttava nukkumaan ku en meinaa pysyä hereillä... Miten voi aina vaan väsyttää? Toivottavasti johtuu raskaudesta sillä muuten on kyllä tosi omituista!

Soffukka kp 26/27-28 yk 2

Vierailija
24/29 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Soffu*

Sulla on kyllä niinkö niin lupaavat nuo oireet, vaikkakin testi näytti negaa.. Jospa sulla sittenkin on ollut ovis myöhemmin, koska (jos nuo nyt on) kiinnittymisvuodotkin tuli vasta nyt =) Ootko jo suunnitellut toisen testin tekemistä millon?

*OuMamma*

Olipas harmi, että täti paukkasi paikalle!! =( Nyt vaan sitten uutta kiertoa kohti =)

*Ritu-74*

Kiva kuulla sustakin välillä, vaikka käynkin välillä teitä pikkukakkosten odottajia kurkkimassa salaa tuolla O-puolella.. Kyllä se aika menee äkkiä, kun sullakin on jo noin pitkällä raskaus!! =) Ihanaa kesää ja masunkasvamista sinne päin!! =)

*Sannis85*

Joko oot käyny kirjoittelemassa tuonne O-puolelle pikkukakkosiin? Tarrasukkia miljoonat parit mukaan masuasukille!! =)

*Oma napa*

Taas tuli *niin* semmoinen olo, että ei se tärppi sittenkään käyny meillä tälläkään kertaa!! Nyt ei oo koko päivänä tullut enää just ollenkaan valkkaria ja olo on muutenkin ns. "normaali". Parempi kai se on vaan asennoitua siihen, että täti tulee Äitienpäivään mennessä..

Lähtispä vaikka pihalle nauttimaan auringosta, kun poika on päikkäreillä..

*=) Lisbet, kp 21/31-33, yk 8.*

Vierailija
25/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, näinhän siinä kuiteski kävi....

Mut kierto jäi lyhyeks, vaan 26 päivää joten se ovis oli kp 11 niin ku epäilinki. No nyt täytyy ehkä panostaa tohon pupuiluun hieman enmmän. Viime kierrossa kun oli yks ainoo kerta jos olis voinu raskautuu.... Liian pitkiä taukoja, toisaalta mies oli just oviksen aikoihin työkeikalla Lahdessa. =( Mutta innolla uuteen kiertoon, nyt oli paree tärpätä kun sitte mies lähtee kouluun erille paikkakunnalle eikä mun laskelmat enää pidä paikkansa et ovikset osuu viikonlopuille ko tää lyhyt kierto pilas kaiken...=)

Tsemppiä kovasti muille piinailijoille!! (onneks mä pääsin jo piinasta, olisin tullu muute hulluks!)

Eikun aamutoimiin ja ulkoilemaan kun on niin nätti sää....

Soffu kp 1/26-28 yk 3

Vierailija
26/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*SOFFU*

Siis ei oo totta!! Mä olin niin varma, että sulle se plussa tulee seuraavax, jos jollekin!! =( Nuo sun oireetkin oli niin selvät.. No voi höhlä!! =( On tosi kiva kuulla, että oot noin positiivisella päällä kuitenkin =) Joo, ei muuta ku uutta matoa koukkuun!! =)

*OMA NAPA*

Kuiva kausi on avattu eilen.. Alavatsaa nippailee välillä, mutta niinhän mulla teki viime kierrossakin ja just vielä näin kierron loppua kohden.. Oon jo luovuttanut täysin!! =( TYMPÄSEE!!! =(

Kohta valmistautumaan kaupungille lähtöön.

*AURINKOISTA VAPPUA KAIKILLE!!!*

*=) Lisbet, kp 22/31-33, yk 8 (voisikohan olla menossa dpo 6-7???)

Vierailija
27/29 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiks IHAN HIRVEESTI ONNEA Sannis!!!!! Ihanaa!!!! Tosi selvät oli noi sun oireet kyllä...;) Hienoa, ettei ollut mitään psykosomaattista (mulla aina tuppaa olemaan..;) ), vaan ihan oikeita vauvaoireita!!! Lähetän täältä liimaa ja tarrasukkia masuasukille!!!

OuMammalle ja Soffulle pahoittelut tädistä...:( Onneksi olitte kuitenkin molemmat positiivisillä mielin, joten ei kun uutta yritystä kohti!!!

Jotain varmaan piti vielä kommata, mutten enää muista... Pikaisesti tässä pakkauksien lomassa kirjoittelen... Odotan jo matkaa ihan hulluna, saa nähä miten saa nukuttua yöllä, kun pitää lähteä kuitenkin kesken unien kentälle... Toivottavasti nyt vain tuo meidän neiti pärjää, aikuiset nyt pärjää unilla kuin unilla tai vaikka niiden puutteella ;) Nyt vaan toivon, että kun koto-Suomeen palaillaan, olisi se salamatkustaja tarttunut sieltä Kreikasta matkaan... Meillä on onneksi huoneistohotelli kaksio, joten puitteet pupuilulle ainakin siinä mielessä loistavat :)

Mutta nyt jatkamaan!!!

Kaisa 4, kp 13/30, yk 6

Vierailija
28/29 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*KAISA4*

Toivottelen sulle *aivan ihanaa matkaa!!!* Vaikkakin taidan olla sitä toivottelemassa liian myöhään, kun makaat varmaan tällä hetkellä Kreikassa hotskun altaalla!! =) Oon *niin* kade!! =) Ja toivottavasti testaat parin viikon päästä + testin!! =)

*ELLI-NELLI*

Missä sä oot?? Et oo antanu kuulla ittestäs kohta kuukauteen!! Kuulumisia!! =)

*IRINA77*

Missä mennään?? =)

*MASUNASU08*

Kuulumisia!! =)

*SOFFU*

Joko kohta täti pakkaa kimpsut ja kampsut, et pääsette uuteen kiertoon??

*OMA NAPA*

Ei mitään uutta tänne rintamalle.. Oireetonta oloa on.. Mitä nyt sitten sillon tällöin nippailee tuolta alavatsasta, mutta niinku jo aikaisemmin totesin, niin se oli myös viime kierrossa.

Eilen oli aivan mahtava ilma täällä meillä päin, parhaimmillaan näytti mittari + 20 astetta!! =) Nyt ilma on edelleen lämmin, mutta aurinko ei nyt paista täydeltä terältä.. Ulkoilemaan lähdetään kuitenkin.

Nyt pukemaan päälle ja jospa sitä lähtis poitsun kans käymään kaupungilla, kun kerran kaupatkin on auki.

*=) Lisbet, kp 24/31-33, yk 8 (dpo 8-9????????)*

Vierailija
29/29 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soon viikonloppu kasassa. Mulla kyllä alkoi jo tänään arki kun palasin työmaalle. Mulla on tosi paljon nyt vapaita ja oli vaikee mennä takas töihin. On ollu niin ihanat ilmat ja aivan mahtavia vapaita. Hommaa riittäny...=)

Tosiaan kp 3/26-28 menossa ja alkaa tuo tätsy tässä pikku hiljaa poistumaan. Huh! Aattelin nyt petrata oikein kunnolla tässä kierrossa. Viime kierrossa kun oli tosiaan vaan yks puuhailukerta josta olis voinu raskautua. Mut nyt pitää heilutella tuota peittoa vähän ahkerammin että olis ees mahista raskautua...;-D Ja kaiken lisäksi tää on vika kierto ku mies on varppina paikalla oviksen aikaan ku seuraavat kierrot mennään sitte toivomalla et ovis osuu viikoloppuihin. Millonkohan palaa hermo jos ovis on aina viikolla? Mulla varmaan sekoo jossain vaihees pää... Mutta eikö arkena pakataan kimpsut ja kampsut autoon ja lähetään 300km päähän puuhailee...=D

*Lisbetillä* alkaa kohta olee tuliset paikat käsillä! =D Toivottavasti plussa tärähtää tikkuun!!! Jäädään jännäilee....

Hyvää reissua *Kaisalle* täältäkin! Toivotaan että aurinko auttaa simppoja olee aktiivisempia!!!

Mäkin haluun jo sinne pikkukakkosten odotuspinoon!!!! Menis nyt äkkiä viikko ni olis ees ovisaika käsillä.....

Kivaa alkavaa viikkoa kakkosiin!

Soffu kp 3/26-28, yk 3 (tai 7)