Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen lapsen uskaltaa antaa ulkoilla hetken yksin kotipihassa?

Vierailija
27.04.2009 |

Meillä kohta 5v lapsi haluaisi päästä joskus ihan yksin ulos. Ei ole vielä ulkoillut yksin. Piha on suojainen rivaripiha rauhallisessa taloyhtiössä. Lapsi on kotihoidettu, ystäväpiiri ei kovin laaja eikä "reviiri" vielä kovin iso. Lapsi on aika vilkas, mutta kiltti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 5,5v pääsi ulkoilemaan yksin pihalle ja asumme kerrostalossa. Hyvin on pihassa pysynyt. Katselin aina välillä ikkunasta et on tuossa pihalla, kun leikkialue on tuossa suoraan edessä.

Vierailija
2/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taisi olla 4 tai 5v kun rupesi yksin ulkoilemaan, alkuun tarkkailin ikkunasta lähes jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä suht samanlainen pihapiiri kuin ap:lla, ja olen päästänyt 4v3kk ikäisen pojan joksikin aikaa yksin ulos. aika usein kyllä kurkin ikkunasta tai ovesta, mitä poika puuhaa.

olen kyllä itsekin kovasti miettinyt, teenkö oikein... mutta poika välillä niin haluaa ulos, enkä itse aina ehdi mukaan pienempien sisarusten kanssa.

Vierailija
4/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 5v kävi jo ite kaupassakin tuossa 1km päässä ja ihan hyvin selvisi.

se napanuora on joskus katkaistava.

Vierailija
5/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnä tiedät lapsesi parhaiten. Kokeilette omalla pihalla olemista ja teet selväksi, että mikäli äidin ja isän sääntöjä ja ohjeita ei noudateta, niin heti ensimmäisestä kerrasta yksin pihalla olo loppuu.

Mutta sinä siis tiedät parhaiten koska oma lapsesi on siihen valmis.

Vierailija
6/6 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eiköhän se pirulainen heti karannut kun silmä vältti. Kotiin tuli seuraavana aamuna kaljalta haisevana ja fritsu kaulassa.

Enää en päästä!