Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä käyn niin täysillä, etten saa nukuttua kunnolla. Mistä apua?

Vierailija
26.04.2009 |

Me ollaan muutettu pari päivää sitten.

Mä olen ihan poikki, tekis vaan mieli itkeä.

Väsyttää, mutta uni ei tule. Mietin vaan, kuinka pitää vielä sitä ja sitä tehä. Nytkin ois ollu mahollisuus ottaa päiväunet, mutta ei. Illalla valvon tosi pitkään, niin että joskus sitten aamuyöstä nukahan.

Oisko teillä mitään kotikonsteja, millä sais ittensä rauhoitettua? Apua!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne tavarat mihinkää karkaa.. Ja vaikka päätin jo ennen muuttoa, etten stressaa niin tässä sitä ollaan.. =/

Punkkua huomenna Alkosta ja rauhoittumista päälle..=)

Mä yritän iltasin miettiä jotain ihan muuta, ku tätä asuntoa. Ajatus silti aina karkaa tähän. Niin ja nään myös tosi levottomia unia, joko lapsille tapahtuu jotain tai sitten se liittyy tähän muuttoon..

Huoh..

ap

Vierailija
2/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kylvyssä tai saunassa. Tee suunnitelma, miten saat tavarat järjestykseen. Älä tee liian vaativaa suunnitelmaa. Kyllä sinä ehdit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uni/nukahtamislääkkeet on ratkaisu. Katkaise kierre hyvän sään aikana!

Vierailija
4/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se mene ohi aikanaan. Yritä olla tekemättä mitään ylimääräistä, ja ajattele päivä kerrallaan. Tee vaikka lista tarvittavista asioista, niin tilanne tuntuu helpommin hallittavala. Ja lopeta työt ajoissa. Maailma ei kaadu, vaikka sekasotku jatkuisi muutaman päivän pidempään, joten lopeta työt yhdeksältä, ja sitten vaikka katso telkkaria tai lähde ulos.

Vierailija
5/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistösi on stressitilassa ja stressihormonit jyllää. JA sekin vähä minkä nukut niin on semmosta koiran unta eikö vaan??? JA päivällä itkettää ihan kaikki idioottimainenkin.......

Osta luontaistuotekaupsta Passifloraa eli Kärsimyskukkauutetta ja ota sitä annostusohjeiden mukaan. Auttaa TAATUSTI ellei kyse ole oikeasta masennuksesta tms. vakavasta.....

Mutta tämä on auttanu tosi monia eli en ole ainoa :)

Itse olen kahteen kertaan saanu avun ja kiitän Luojaani koska mä luulin jo että olin mielenterveysongelmainen, mutta kyseessä olikin vaan ylikierrokset kropassa......

Milloin msitäkin syystä. Ekalla keralla tiesin syyntkin mutta tokalla en oikein keksiny.... Mutta itkuisuus loppuu myös siihen paikkaan :)

Vierailija
6/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka et saa unta, niin loikoile, kuuntele musiikkia. Ja tosiaan, tavarat ei karkaa mihinkään. Lääkkeisiin kannattaa turvautua vasta viimeisenä keinona. Muutto on kamalan stressaava paikka, oikeastaan se, että menetät yö-unesi, on ihan terve reaktio. Onnea uuteen kotiin!

Vierailija
7/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jso on taipumusta vähän hektiseen meilenlaatuun :D

Eli mars luotnaistuotekauppaan niin pääset paljon helpommalla.. Ei tässä kuule juoksulenkit auta vaan päinvastoin!!!

Vierailija
8/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä paljon kuin koko pullo luontaistuotekaupassa ;)

Mut ihan kuin vaan......

Vierailija
9/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna ja kylpy on "ilmaisia" eikä se punkkukaan paljoo maksa

Vierailija
10/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä aloita lääkkeitä. ne on sieltä (kokemusta on). Mielummin vaikka se punkkulasillinen (siis yksi lasi ja ei kuukausitolkulla). Yritä rauhoittaa illat ennen nukkumaanmenoa, älä katso telkkua tms., vaan tee jotain rauhallista ja vähemmän ärsykkeitä aiheuttavaa. Joku helppo, ei ahdistava kirja vaikka ja sitten tee vaikka lista per päivä/mitä teen ja pikkuhiljaa ne "pakko"tekemiset on hoidettu. Ja mulla toimi musiikki (klassinen), mutta ihan sama mikä ja sain päivälläkin unen päästä kiinni. Ja kuuma kaakao on kanssa ihan hyvä illalla ja siihen vaikka 2 cl rommia (eikä tätäkään jatkuvasti). Tiedän, että mammat hyökkää tohon alkoholiin, mutta mulla toimi ja enpä ole sen jälkeen tarvinnut tai rippuvaiseksi tullut. Mulla siis oli vähän samalainen tilanne, me muutettiin vielä ulkomaille.

Vierailija
11/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt illalla ristikoita, oikein sellasia helppoja vielä. Ne yleensä saa mut nukahtamaan, tai sitten joku kirja.. Täytyy kai kaivaa laatikoista joku luettava.

Tunnen oikein illalla, kum sydän hakkaa lujaa. Koetan rauhoittaa itseäni, mutta se auttaa vain hetken..=/

ap

Vierailija
12/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii tuossa tilanteessa se, että lataan mp3-soittimeen äänikirjan ja kuuntelen sitä sängyssä nukkumaanmennessä. Se kuuntelu jotenkin huijaa kropankin rentoutumaan. Jossain vaiheessa yötä herään siihen, että kuulokkeet on yhä korvilla mutta mitään ei kuulu, siirrän soittimen yöpöydälle ja jatkan uniani :-) Mulle on luettu lapsena aina iltasatu, ehkä vaikutus perustuu myös siihen?

Jos äänikirjaa ei oo saatavilla, niin joku rauhallinen musiikki ajaa lähes saman asian.

Vierailija
13/13 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen liittyviä tunteita? Istu alas ja kuuntele että miltä tuntuu. Tekisikö mieli itkeä jotain uuteen elämäntilanteeseen väistämättä liittyvää vanhan menetystä, siitä huolimatta että nykytilanne on ihan ok? Pelottaako tulevaisuus? Löytyykö muita tunteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi