Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisessa raskaudessa heti alusta liitoskipuja?

Vierailija
26.04.2009 |

Olen hyvin varhaisilla viikoilla (rv 5-6) toista kertaa raskaana ja tuntuu, kuin nyt jo olisi liitoskipuja ja muutenkin juilii ja vetää suuntaan jos toiseen vähän väliä.

Onko ihan normaalin kuuloista? Ei ekassa raskaudessa kai kivut tulleet, kuin joskus lähempänä rv 20? Vai olenko vaan unohtanut... Ilmaakin on vatsa koko ajan täynnä niin, että voisin kohta leijailla jonnekin...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama homma ja terveydenhoitaja sanoi neuvolassa, että kipu johtuu raskaushormoneista eikä vauvan painosta tms. Mulle terkka ja lääkäri silloin sanoi, että kipu alkas aina vaan aiemmin, mutta ei ainakaan minun kohdalla mennyt niin. Kahdessa seuraavassa raskaudessa pääsin vähemmällä.

Toka raskaudessa tosiaan kivun takia kävelin kuin ankka, vaikka mahaa ei vielä ollut olemassakaan. Voimia sulle. Toivottavasti kipu hellittää.

Vierailija
2/3 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, kuin tuntui eilenkin niin kuin häpyluu olisi alkanut jo aukeamaan. Jospa sitten pääsee loppua kohden helpommalla, kun on paikat valmiiksi levällään ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä kolmas raskaus nyt viikolla 17 ja olen välillä ihan rampa iltaan mennessä kun on niin kipeät paikat. en muista millä viikolla alkoi mutta aikaisin kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän