HELP. Kuka miehistä on lapseni isä?
Vikat menkat muistaakseni alkoi 16.3.2009. Kierto on kyllä ollut aina melko epäsäännöllinen enkä ole täysin varma tosta päivästä.
Olen A-miehen kanssa sängyssä 22.3., 28.3 ja 4.4. Käytimme kondomia koko ajan.
B-miehen kanssa 24.3., 6.4. ja 9.4. Käytimme kondomia, mutta se taisi mennä rikki 6.4., jos oikein muistan.
C-miehen kanssa olin 1.4. Käytimme myös kondomia.
Eilen tein raskaustestin ja se oli positiivinen.
Kuka miehistä mahtaa olla lapsen isä? Voiko sitä selvittää ennen lapsen syntymää?
Kommentit (35)
sanoo että tietenkin voi vaatia asiakkaalta testejä ihan normaalisti jos on hyvä syy epäillä että isä on asiakas. Tottakai. Ei kai sillä merkitystä ole miten lapsi on alkunsa saanut. Tämänkö takia ne eivät vastaa tuntemattomista numeroista soitettuihin puheluihin? On helpompi selvittää kuka on isukki. Syitä on tietysti muitakin. Prepaid on ehkä kai kuitenkin "tunnettu" numero, en tiedä. Kai siinä joku numero näkyy, tai sitten ei. Olisi se tietysti suuri tragedia jos isä olisi köyhä työtön eikä varakas Helsingin herra. Sen takia asia olisi hyvä selvittää etukäteen.
ei siis katuhuora. Jos pidät lapsen, niin sun pitää ottaa kyllä lomaa duunista. Ei taida olla kovin hyvät sopimusehdot saikulle tolla alalla.
Mutta jatkossa sun pitää harkita jotain lisäehkäisyä kortsun lisäksi. Jälkiehkäisy olisi pitänyt hoitaa, kondomin mennessä rikki. Minä en ole ihan perillä kaikista ehkäisymenetelmistä, mutta jos et halunnut mitään hormonaalista, niin eiks niitä ole jotain spermisidejä, jotka olis lisänä sen kortsun kanssa. Tai pessaari.
Täähän on kun Mamma Mia elokuvasta suoraan..... :-o.
"raskaana oleva tarjoaa päiväkahviseuraa" niin tulee uusi vakiporukka joka saa kicksit juuri siitä että ap on raskaana. Voipi olla että rahaa tule tuplasti normaalia enemmän. Mikä erottautumiskeino seksityöläisten massasta!
Tosin en tiedä onko se lapsilla mahdollista.
Mutta verta saa vaikka vastasyntyneeltä, meidän pojalta otettiin verta joka 3. päivä syntymästä jonnekin 2 kk ikään asti, eipä ollut mikään ongelma kun vaan muisti lämmitellä kantapäitä sitä ennen.
Mahtaako sillä isyyden selvittämisellä olla niin kiire, kun kerran tuskin jatkat elämääsi kenenkään asiakkaasi kanssa? Tarkoitan että jos miehen ei ole tarkoitus olla mukana raskausaikana tai synnytyksessä niin onko sillä väliä tiedätkö isyyden heti vai vasta kun vauva on vähän vanhempi?
Tai kumi hajosi niin mikset hakenut katumuspillereitä?
kondomin rikkoutumisen takia varmaan todennäköisimmin B.
Kasvatatko lapsesta myös prostituoidun?
Tämänkö takia ne eivät vastaa tuntemattomista numeroista soitettuihin puheluihin? On helpompi selvittää kuka on isukki. Syitä on tietysti muitakin. Prepaid on ehkä kai kuitenkin "tunnettu" numero, en tiedä. Kai siinä joku numero näkyy, tai sitten ei. Olisi se tietysti suuri tragedia jos isä olisi köyhä työtön eikä varakas Helsingin herra. Sen takia asia olisi hyvä selvittää etukäteen.
[/quote]
Kyllä mun mielestä asiakkaalla on oikeus valittaa Kuluttajavirastoon jos prostituoitu tulee jälkikäteen väittämään että hänen työnsä sivutuotteena on nyt tämä vauva tässä. Eikö prostituution yksi perusperiaatteista ole se, että asiakkaat maksavat panosta ja siitä, ettei mitään seuraamuksia tule? Ja ettei prostituoitu myöskään soittele perään?
Ainakin seksin ostaminen? Vai muistanko nyt väärin? Paha kai tuosta on minnekään valittaa jos huora ei edes ole ns virallinen ammatti.
Mutta eikös se prostituutio ole vähän niinkuin laitonta?
Ainakin seksin ostaminen? Vai muistanko nyt väärin? Paha kai tuosta on minnekään valittaa jos huora ei edes ole ns virallinen ammatti.
Eli aika paha sen seksin ostajan on mennä valittamaan kuluttajalautakuntaan tuosta!
parituksen uhrilta on laitonta, muuten ei. Ymmärsin siis että haluaisit tietää isän jo ennen lapsen syntymää. Isukki on isukki ihan täysin varmasti on lapsi saanut alkunsa ihan miten vaan, eikä siihen mikään kuluttajansuoja auta. Muutenkin sanotaan ettei se käytössä kulu...
Voiko prostituoitu vaatia asiakkaalta isyystestejä, huoltajan velvollisuuksia ja elareita? Mä olen aina ajatellut, että "palvelupakettiin" kuuluu varmuus siitä ettei mitään seuraamuksia, ainakaan lasten muodossa, tule. Tautejahan tulee tietysti usein ... Luulisi että ammattilainen hallitsisi ehkäisyn, mutta ehkä ap ollut alalla vasta lyhyen aikaa.