Ryhmäytymisestä.... Miksi toisilla on ihmissuhteita ja kontakteja?
Kommentit (12)
Mulla on ydinporukka (=perhe), mutta koskaan en ole onnistunut löytämään kavereita/ystäviä.
Pitänee lähteä nukkumaan. Luin, että ryhmäpeseytymisestä
Vierailija kirjoitti:
Pitänee lähteä nukkumaan. Luin, että ryhmäpeseytymisestä
Harmi, nyt jäi ryhmäpesut väliin. Iltapesut vaan ihan yksikseen.
Jaa-a, riippuu varmaan ihmisestä. Jos on energiaa ja tykkää höpötellä ihmisten kanssa paljon, niin siinähän sitä tutustuu kaikenlaisiin tyyppeihin ja osasta tulee ehkä sitten vähän läheisempiä tuttavuuksia, kun huomataan, että seura on mukavaa.
Yrityskurssilla huomasin että jotkut oli suulaita ja tekivät keskenään jonkun ryhmälinnakkeen. Niillä oli pitkälle edenneet suunnitelmat. Muut näkymättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, riippuu varmaan ihmisestä. Jos on energiaa ja tykkää höpötellä ihmisten kanssa paljon, niin siinähän sitä tutustuu kaikenlaisiin tyyppeihin ja osasta tulee ehkä sitten vähän läheisempiä tuttavuuksia, kun huomataan, että seura on mukavaa.
Minäkin tykkään höpötellä. Tarinoita olisi vaikka kuinka paljon. Yksin kuitenkin jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mutta osa näkee muiden läpi. Ja ne eivät pidä siitä. Jotain paljastuu.
Muutama lähisukulainen on sosiaalisesti superaktiivinen. Kaiken vapaa-aikansa viettävät järjestöpuuhissa ja erilaisissa harrastusprojekteissa, ja muutenkin ovat aktiivisesti muiden ihmisten seuraan hakeutuvia. Itse vietän 95% vapaa-ajastani kotona ketään tapaamatta ja loput 5% kaikkein läheisempien muutaman sukulaisen ja ystävän kanssa.
Varmaan syynä tähän on joku synnynnäinen luonne-ero.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelemisen taito.
Kuuntelemisen taitoa ei olen enää kellään
?