Minkäkokoinen jalka sinun eskarilaisella on?
.
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 09:22"]
26.
Kun lukee tätä ketjua, voiko eskarilaisella tosiaan olla yli 30 numeron jalka? Joillakin jopa koko 34-36, sama kuin monella aikuisella naisella! Ovatko nykylapset tosiaan niin paljon pidempiä ja isompijalkaisia kuin 10-20 vuotta sitten vai kehittyvätkö vain nopeammin?
[/quote] Jostain muistan lukeneeni, että yli 70% lapsista käyttää liian pieniä kenkiä.
[/quote]
Sekö on syy ostaa aikuisen kokoisia kenkiä?
Meillä ainakin on lasten jalat aina mitattu ennen kenkien ostoa.
t: 17
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:26"]
Onneks omat lapset on siroja, kaikilla kolmella ollut 26. Katsotaan miten tuo vimppa,on nyt 24 ja on 3,5v.
[/quote]
Ai, minusta taas on mukavaa, kun lapset ovat isokokoisia. Olen itsekin pitkä ja siitä on usein etua (ei tarvitse kurotella ylähyllyille, näkee ihmisten päiden yli väkijoukossa, pituus antaa ehkä vähän arvovaltaakin). Kengänkoko linkkautuu yleensä pituuteen. Luulisin, että suurin osa vanhemmista on tyytyväisiä, kun lapset ovat isokokoisia. Oletko itse pienikokoinen ja siihen tottunut, kun ihannoit pienijalkaisuutta? Mun pojalla oli koon 26 monot 2-vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:33"]
Onneks omat lapset on siroja, kaikilla kolmella ollut 26. Katsotaan miten tuo vimppa,on nyt 24 ja on 3,5v.
[/quote]
Anteeks nyt vaan alapeukuttaja, mutta oksettaa ajatuskin jostain eskarilaisesta jalalla 36 tms. =D.
[/quote]
Ööh, täällä meillä 37-koon jalan omaava eskarilainen poika.
Onpa sulla herkkä oksurefleksi.
Tyttö menee eskariin syksyllä, nyt kengän koko 26-27. Kun alkoi kävellä tarvitsi koon 16, ei ollut ihan helppo löytää.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:44"]
[/quote]
Ai, minusta taas on mukavaa, kun lapset ovat isokokoisia. Olen itsekin pitkä ja siitä on usein etua (ei tarvitse kurotella ylähyllyille, näkee ihmisten päiden yli väkijoukossa, pituus antaa ehkä vähän arvovaltaakin). Kengänkoko linkkautuu yleensä pituuteen. Luulisin, että suurin osa vanhemmista on tyytyväisiä, kun lapset ovat isokokoisia. Oletko itse pienikokoinen ja siihen tottunut, kun ihannoit pienijalkaisuutta? Mun pojalla oli koon 26 monot 2-vuotiaana.
[/quote]
Olen toosii pienikokoinen, 170cm ja 149kg =D. Siinä syy, miksi romuluiset ihmiset ei innosta.
26.
Kun lukee tätä ketjua, voiko eskarilaisella tosiaan olla yli 30 numeron jalka? Joillakin jopa koko 34-36, sama kuin monella aikuisella naisella! Ovatko nykylapset tosiaan niin paljon pidempiä ja isompijalkaisia kuin 10-20 vuotta sitten vai kehittyvätkö vain nopeammin?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 09:22"]
26.
[/quote] Jostain muistan lukeneeni, että yli 70% lapsista käyttää liian pieniä kenkiä.