Mallikoulu
Kommentit (1341)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 08:45"]
Amanda tämän nyt kuitenkin vei.
[/quote]
Uskotaan jo, vitun rasittava spämmääjä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 08:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 08:45"]
Amanda tämän nyt kuitenkin vei.
[/quote]
Uskotaan jo, vitun rasittava spämmääjä.
[/quote]
Pesepä saippualla suusi.
Maya voittoon! Kaunis ja vielä ihana luonne! Hyvä Suomi!
Amandan itsevarmuus yhdistettynä Eveliinan ulkonäköön = voittaja. Eve taas on jotenkin valtavan ujon ja hissukan oloinen. Maya taas on jokseenkin ärsyttävän oloinen.
Maya on ainoa klasssien kaunis kasvoiltaan, muut ovat enemmänki persoonallisen kauniita.
Amanda nyt vaan on niin TAVIS! Eilisessäkin kuvassa näytti ihan tavalliselta tytöltä, ei mitään erityistä tai kiehtovaa hänen ulkonäössään. Nätti tyttö muttei tarpeeksi mallimainen.
Eilen mua vähä häiritsi kun Kukkohovi esitteli sitä kuvaajaa ja roikku sen kaulassa halaamassa. Imelää touhua. Kai sitä pitää alleviivata että ollaan parhaita frendejä. Vähä niinku noi tytöt olis jotain ulkopuolisia, joista tuomaristo miettii et ketä niistä sopis tähän "meidän muotijengiin" ku ollaan kaikki niin bestiksii koko ajan. Piiri pieni pyörii. Vähäks tulee outo fiilis.
Verrattuna aiempiin Mallikouluihin tämä uusi tekele on omasta mielestäni sekava ja tuomaristo/muotialalla jo olevat ihmiset tuntuvat olevan keskenään hirveän sisäänlämpiävän oloista porukkaa. Tyylistä päätellen tässä tekeleessä ei varmaankaan ole tuotantoyhtiönä Solar Films niinkuin oli aikaisemmin.
Mäkin oon samaa mieltä tuosta ohjelman tyylistä. En tiedä, että onko tässä sitten tarkoituksella sellainen "tyly mallimaailma" -henki, mutta vähän ylimitoitetun negatiivisia kommentteja tulee välillä tuomareilta ja juuri tuo sisäänpäinlämpeävyys tuntuu vähän ikävältä. Ja niin paljon kuin aluksi korostettiin, että tässä ollaan vasta opettelemassa malliksi, niin sitä opettelua tai mitään neuvoja ei ole näytetty ohjelmassa kertaakaan?
Itse kyllä olen tykännyt melkein kaikista osallistujista. Luulen, että ne ei-suosikitkin tulevat tippumaan parin seuraavan jakson aikana.
Mulle tulee tästä ohjelmasta vähän ikävä sitä Saimin enkelit -sarjaa, jossa muutama malli ravasi castingeissa pitkin Milanoa (vai oliko se Roomaa). Se oli mielenkiintoinen pätkä mallien arkea ja näytti sitä kulissien takaista toimintaa, mikä on paljon kiinnostavampaa kuin se, että kuka milloinkin tippuu.
Ei noista tulisi missisuomea.
Olenko ainoa, jonka mielestä Sofia vaikuttaa aika tekopyhältä ja on katkera toisten saavutuksista? Muuten todella kaunis ja ulospäinsuuntautunut tyttö, mutta jokin asia tietyllä tapaa ärsyttää hänessä.
Sairasta et noil malleilla ei sais olla yhtään lihaksia...edes normaalin verran..pitäis olla leukemia-potilaan/riisitautisen näkönen että kelpais.Sairasta
Minuakin on jokin ärsyttänyt Sofiassa alusta asti, samoin kuin Netessä. Sofia kuitenkin vaikuttaa motivoituneelta ja oikeasti alasta kiinnostuneelta, siitä pisteet. Ja nätti tyttö on kyllä. Jokin, jota en osaa edes selittää, silti ärsyttää.
Netessäkään en osaa nimetä ärsytyksen kohdetta, mutta jotenkin tulee sellainen fiilis.
Amanda on suosikkini! Eveliinasta myös tykkään, tosin toistaiseksi antanut itsestään aika pliisun vaikutelman, toivottavasti "puhkeaa kukkaan", tosi näyttävä ja nimenomaan mallimainen tyttö.
En voi sietää joidenkin tyttöjen puhetapaa. Esim. Celia (tmv) ja Maya.
Mitä ihmettä Kukkohovilla oli yllään finaalissa? Jenkkakahvat tursusivat mekon sivuaukoista. Jos hän olisi koko ajan seisonut, mekko olisi saattanut olla kaunis, mutta istuessa se oli järkyttävä makkarankuori.
Ja partapojalla Tom of Finland -lakanakankaasta tehty haalari.
Snellmanin kaavusta en sano mitään.
Äh, miksen muista tuota Paparazzin Annikaa ohjelman 1. jaksosta... Muistan kuitenkin siellä olleen pari hyvää, joiden tippumista harmittelin silloin..
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:35"]
Äh, miksen muista tuota Paparazzin Annikaa ohjelman 1. jaksosta... Muistan kuitenkin siellä olleen pari hyvää, joiden tippumista harmittelin silloin..
[/quote]
Se oli se tyttö, kun haaveili VS-enkeliydestä :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:47"]
En tiedä mistä johtuu, mutta Eveliina ei ole mielestäni mikään superkaunis tms mitä kaikkea hänestä on sanottukaan. Nättihän se on joo, mutta ihan perus joita näkee muutoinkin. Petra esim mun mielestä oli paljon kauniimpi kun Eve. Ja ei, en ole kateellinen. Ihmettelen vaan tuota hehkutusta.
[/quote]
Olen myös ihmetellyt tätä hehkutusta. Eveliina on ainakin naamasta niin tavallisen näköinen kuin olla ja voi. Esimerkiksi Maya on minusta paljon kauniimpi.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 08:44"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 07:03"]
Miksi ihmeessä jokaisessa jaksossa pitää tehdä tyyliin viisi klippiä siitä, että Amanda on niin itsevarma ja hänellä on asennetta?
[/quote]
Etenkin kun maailmalla se ei vaan riitä. Varmasti jokaista duunia kärkkyy Amandan lisäksi myös tyttöjä, jotka on itsevarmoja, asenne kohdillaan ja joilla riittävät sentit pituudessa. Amanda loistaa mallikoulussa kävelyllään ja sillä että osaa toimia kuvauksissa, mut eihän sekään mitään uniikkia ole, varsinkn kun niitä pituudesta puuttuvia senttejä ei saa mistään.
[/quote]
Ja en ymmärrä miten hänen asenteensa tai itsevarmuutensa olisi parempi kuin Mayalla tai Petralla, muuta kuin että toitottaa sitä joka välissä.