Mallikoulu
Kommentit (1341)
Voi kun Petra hokee niinku. Ihana tyttö :)
Mainoskatkon jälkeen: Egotripin ex-vaimo Hanna Kauste...!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:06"]Anne teilasi keskustelupalstat...
[/quote]
Mitä se sanoi? Meni ohi multa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:06"]
Anne teilasi keskustelupalstat...
[/quote]
Ja otti vanhan ja kuluneen kateuskortin esiin. Huoh.
[/quote] en kuullut mitä sanoi, mutta kyllähän nää voi olla tosi julmia.
Tuiskun blaablaahan on myös kannanotto näihin
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:06"]Anne teilasi keskustelupalstat... [/quote] Mitä se sanoi? Meni ohi multa.
[/quote]
Ettei koskaan kannata lukea keskustelupalstoja (Dahlman komppasi) koska ihmiset on niin raadollisia, kirjoittaa kamalia asioita ja on niin kateellisia näille ihanille ja kauniille mallityttösille.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:06"] Anne teilasi keskustelupalstat... [/quote] Ja otti vanhan ja kuluneen kateuskortin esiin. Huoh. [/quote] en kuullut mitä sanoi, mutta kyllähän nää voi olla tosi julmia. Tuiskun blaablaahan on myös kannanotto näihin
[/quote]
Juu, voi olla julmia, en minä sitä kielläkään. Mutta tuon kateuskortin kylväminen nyt vaan on niin kulunutta, ihan kun kaikki tämänkin palstan kirjottajat olisi noille kateellisia.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:06"] Anne teilasi keskustelupalstat... [/quote] Ja otti vanhan ja kuluneen kateuskortin esiin. Huoh. [/quote] en kuullut mitä sanoi, mutta kyllähän nää voi olla tosi julmia. Tuiskun blaablaahan on myös kannanotto näihin
[/quote]
Juu, voi olla julmia, en minä sitä kielläkään. Mutta tuon kateuskortin kylväminen nyt vaan on niin kulunutta, ihan kun kaikki tämänkin palstan kirjottajat olisi noille kateellisia.
[/quote]kyllä. Mutta varmaan teinille helpoin tapa sulattaa edes osa, on uskoa se
Tuo Annen lättänä pikkumyysykkyrä tekee sen päästä jotenkin litteän ja neliskulmaisen näköisen.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:15"]
[/quote]
[/quote]
Mä oon ainakin kateellinen Amandan hampaille ja Petran äänelle.
Petrasta en tykkää yhtään. Jotenkin awkward. Amandalla persoona kohdillaan, itsevarman ja järkevän oloinen nuori nainen. Eveliinalla uskomattoman kauniit kasvot. Maya vähän mitäänsanomaton.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:19"]
Mä oon ainakin kateellinen Amandan hampaille ja Petran äänelle.
[/quote]
Minä en, minulle nuo ulkonäköseikat on toisarvoisia.
Eveliina tylytti Amandaa pituudesta!
Eveliinan PITÄÄ HALUTA malliksi, mutta kun ei näytä haluavan...
En oikein ymmärrä Petran hehkutusta. Mun mielestä hän on tosi tavallisen näköinen kasvoista. Sopisi ehkä jonkin suomalaisen (sportti)katalogin malliksi, ei todellakaan ulkomaisille catwalkeille. Eniten häiritsee se nenä, joka on mallia peruna. Petra ei vain ole yhtään mallimainen.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:28"]Eveliinan PITÄÄ HALUTA malliksi, mutta kun ei näytä haluavan...
[/quote]
Juu vaikuttaa siltä, että se, että muut sanoo kauniiksi on ajanut hänet mallijuttuihin mukaan... Ei suinkaan oma tahto.
Eveliina mokasi nyt, vaatii manuaaliohjausta.
en ymmärrä miten nette yhtäkkiä pudotettiin, kerrottiinko siihen mitään syytä edes? yksi kuvaus vähän epäonnistui? Eveliinan vikoja taas on ruodittu joka ikisessä jaksossa, mutta edelleen vaan päässyt jatkoon. mitä ihmettä?
Petra on niin symppis :). Ihana persoona