Diagnoosisi, kun
Oon ihan helvetin kipee ja panettaa ihan älyttömästi siitä huolimatta ja vielä 100 kertaa enemmän kun normaalisti eli ihan itteekin ihmetyttää..
Kommentit (5)
päätä särkee, otsa-ja poskiontelot helvetin kipeet-- ei auta särkylääkkeet, yskittää, kurkkukipee ja panettaat. En oo saanu levättyä yhtään vauva herää 1½tunnin välein syömään--imetän... Viikon kestänyt..
joten en usko että paikat kestäis vielä ja enkä mä ehkä normaalisti tässä vaiheessa haluais seksiä.. Kyseessä toinen lapsi..
Ollaan sitten miehen kanssa hoideltu toisiamme käsin. Ja kaksi viikkoa on ihan ehdoton maksimi mitä mä pystyn elämään ilman... kortsua ja liukkaria vaan peliin, sehän on mitä parhainta lantionpohjan lihasten kuntoustusta.
Ja sitä paitsi, orkku oikeasti helpottaa jos on kipeänä, tuo elimistöön endorfiineja jotka lievittää yleisesti sitä hankalaa oloa.
vaikka auttais kun mikään muu ei tahdo tehoovan...
Kiitos toi piti täysin paikkansa!!! "kivut" helpottivat ja sain nukuttua, mies antoi vauvalle pullosta maitoa ja sain nukkua 4,5tuntia putkeen jee.. mut nyt taas samat oireet:D Kaisse täytyy rupee hinkuttaan itteensä, kun eihän toi ukkokaan koko ajan jaksa:) Kuume sentäs laskenut..:D
Ja sitä paitsi, orkku oikeasti helpottaa jos on kipeänä, tuo elimistöön endorfiineja jotka lievittää yleisesti sitä hankalaa oloa.
[/quote]