Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

!!++!! PIKKUKAKKOSET vko 51 (15. - 21.12.2008) !!++!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käyn teitä kuumeilijoita täällä jatkuvasti lukemassa niin laitanpa eilisiä uutisia tännekin... samat jutut lukee odottajien puolella leijonanpennuissa ja pikkukakkosissa.

Täällä käytiin eilen ultrassa ja hyvältä näytti. En nyt muista sikiön kokoa, mutta oisko kuuden ja seitsemän mm:n välissä ollut. Joka tapauksessa vähemmän näyttäis olevan viikkoja kuin mitä menkkojen mukaan, mutta ei gyne lähtenyt tekemään uutta arviota lasketusta ajasta. Kävin siis yksityisellä ja eka tk-neuvola on vasta joulun jälkeen.

Mies oli aivan innoissaan näkemästään ja sanoi, että kaikki muuttui kertaheitolla paljon konkreettisemmaksi ja todellisemmaksi. Tähän asti kun hänen ainoa "raskausuoire" on ollut seurata mun haukottelua ja vilutusta ja kahvihaluttomuutta. Kyllä kai se niin on, että ihminen uskoo vasta kun näkee ja nyt me molemmat uskomme, että siellä pieni ihmistaimi kasvaa. :)

Ritu rv 7+5 (tai ehkä jopa viikkoa vähemmän)

Vierailija
22/28 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää juttua...

Adele: Mulla ainakin oli ihan ensimmäisinä oireina kun epäilin raskauteeni just tuo närästys. Edellisestä raskaudesta en muista närästysoireita kuin vasta loppuraskaudessa, mutta nyt mua alkoi kahvi närästää jo paljon ennen plussaamista. Samoin väsy+vilu oli oireina ennen plussausta. Kuvotusta ei ollut eikä rinnatkaan olleet vielä silloin pahemmin arat.

Mua jänskättää teidän puolesta... Soffu, mikä tilanne nyt?

Mä vähän epäilen, että mun haaleat plussat silloin kp 30 ja 32 johtui siitä, että tuo hedelmöityminen on voinu tapahtua ehkä jopa viikkoa myöhemmin ku mitä laskurit antoi. Ainakin ultrassa sikiö oli pienempi (mutta onneksi elinvoimainen) kuin mitä olisi ehkä odottanut. Tosin gyne sanoi, että noin pientä on vaikea mitata tarkasti kun pieni kymmenesosamillimetrin heitto antaa jo ihan eri raskausviikot. Että on vähän niinku kädestä ja käden vapinasta kiinni tuo touhu. ;)

Plussatuulia tähän pinoon toivon oikeen kovasti!!!! Ootteko katselleet, että milloin LA olisi jos nyt plussaisitte?

Ritu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, et kaikki oli hyvin ja nyt ei tarvi itekään enää miettiä että onko siellä mitään ja että onko oikealla paikalla yms. Sullaki sitten siirtyy sun LA, eli menee sinne elokuun puoleen väliin (kö)??

Oon käyny tsiigaamassa, et millon olis LA jos nyt tulis tärppi. Mulla olis LA 4.9.2009, mutta koska mulle tehdään sektio, niin muuttuu lapsen syntymäpäivä parilla viikolla taaksepäin. Eli joskus elokuun lopussa olisi sektio tiedossa..

Heh, miten niin oon jo aatellu kaiken valmiix ja testin teen vasta aatto aamuna, mikäli tätiprkl pysyy poissa!!

HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2009!! =)

=) Lisbet, kp 22/26-31 yk 5 (edelleen..).

Ps. Ja tuuppas kertoilemaan aina välillä tänne kuulumisiasi! =)

Vierailija
24/28 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi tänne!!!

Pakko oli tulla tänne kirjoittelemaan, kun tuntuu että ei osaa siirtyä tuonne odottajiin ja siellä tuo leijonanpennut on aika iso pino, tuntuu että hukkuu sinne. Tulkaa äkkiä odotus puolelle leijonanpentuihin, niin on tuttua ja turvallista kirjoittaa siellä.

Mulla on turvotus ihan kamalaa. Teen istuma työtä ja farkut kiristää ihan vit....... AHISTAA::!!!! Huomenna on pakko käysä ostamassa jonkin sortin joustavat housut.... Maha on ihan kamala röllykkä.... Ihan kuin esikoista odottaessa. Kiloja tuli 30kg, mutta laitokselle jäi jo 25kg ja loput kotona ihan imetyksen voimasta..

Ihan kamala on tämä väsymys. Päällimmäisenä on mielessä että kun pääsisi nukkumaa. Maanantaina on alkuraskauden ultra. Jännittää....=)

Mutta hyvää viikonloppua kaikille..!!

Olen jo toipunut siitä eilisen rinnan ultran tuomista järkytyksistä.

liisa06 rv 5+5

Vierailija
25/28 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä kävi joten seuraavan kerran yritys käyntiin sitten maaliskuussa....

Hyvää joulua pikkukakkosiin! Tää varmaan vähän jää taustailee nyt kun ei oo oma yritys käynnissä!

Tsempit plussailuun muille!

Vierailija
26/28 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liekö kaikki jo joulun vietossa? Nopeasti on monet plussanneet. Täytyy myöntää että nyt stressaa tää raskautuminen ihan liikaa, kun tuntuu koko ajan että PAKKO se on saada kohta jo alkuun :/ Ja ensimmäinen kierto tosiaan menossa, mikähän mua vaivaa?

Järjetön kärsimättömyys?

Joulukyläilyt alkaa meillä tänään, kunhan pikkuinen herää päiväuniltaan niin mennään anoppilaan ja ehkä vielä serkuillekin. Ja parin päivän kuluttua mummolaan toiselle puolelle Suomea, siellä ollaankin koko joulu.

Mua jännittää ihan kauheasti, ei esikoisen kanssa ollu tällaista :( Kuitenkin taloudellinen tilanne paljon varmempi nyt ja elämä rauhoittunut...Aikaa stressata?

Pelkkää omaa napaa tuli tällä kertaa. Mutta hyvää joulua kaikille joka tapauksessa :)

Mami_08

Vierailija
27/28 |
20.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla oli eilen aamulla n. ½ tuntia semmonen menkkamainen olo ja ihan niinku jotain olis tullu housuihin, mutta ei sitten kuitenkaan ollu tullu (edes valkkaria)..

No sitten ne oireet hävis, samoin on alavatsan nippailut ja vihlomiset hävinny ku taivaan tuuliin!! Ainut mitä vielä on ns. jäljellä, on viime kiertoon verrattuna valkovuoto. Eli mulla ei oo nyt semmosta "kuivaa kautta" ollenkaan. Valkkaria on jonkun verran, mutta siis ei sitä kuitenkaan mitenkään "lorise".. En tiiä onko tää nyt jotenkin poikkeavaa, mutta en viime kierrossa sitä oikeesti huomannu. Taidan kuvitella kaiken!!

Vitsi ku ei muista mitä oireita, tai oliko niitä edes, ennenku plussasin esikoiselta.. En ainakaan muista et olis mitään ollu. Rinnat tuli tosi kipeix vasta rv 6+. Nyt ei oo tissit mitenkään (ainakaan mun mielestä) yhtään sen kummemmat..

P***A ku tää on suolesta tää tietämättömyys!!! =( Välillä toivois että olis röntgenkatse, et tonne massuun näkis et onko siellä ylipäätänsä mitään vauvanalkua!!

Ei se auta ku ootta keskiviikkoon ja testata sitten, jos ei tätiprkl tuu ennen sitä!! Vaikka pahoin pelkään, et näyttääkö testi vielä mitään.. Laskin että ke:na mulla olis rv 3+6, jos nyt oon raskaana.. Olishan se aivan mahtava joululahja antaa miehelle aattoaamuna!! =)

=) Lisbet, kp 23/26-31 yk 5.

Vierailija
28/28 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbet, voi oispa sulla tärpännyt ja siimaveikot tarrautuneet matkaan mukaan!! Mikäs sen parempi lahja kuin oma ihana vauva...

Ekoista raskausoireista on ollut puhetta... Ite muistan vain miten järjettömästi vihlo ja viilteli alavatsaan ennen testin tekoa ja etenkin sen jälkeen. Muista oireista en muista kärsineeni ennen raskaustestiä.

Mutta nyt on ollut paha olo koko päivän. Oksettanut jatkuvasti ja päätä särkee. Joko oon tulossa taas kipeäksi tai sitten oon raskaana. Viimeinen vaihtoehto vois teoriassa olla mahdollista jos ovulaatio olis viime kierrossa ollut myöhässä, koska silloin taidettiin eka kertaa touhuilla ilman ehkäsyä. Siis teoriassa on mahdollista, oikeasti en usko siihen lainkaan. Että taidan vain kärsiä flunssan jälkimainingeista.

Touhuiltu ollaan miehen kanssa koko viikonloppu. Tuntuu ettei muuta olla tehtykään :) PikkuKakkosta en tullut aateltua kuin muutaman kerran ohimennen ja hyvä niin ettei seksielämä luisu pakkopullan puolelle. Hedelmällisiä päiviä odotellen...

Tuosta pojan kasvusta en enää oo huolissani. Ilmeisesti ihan normaalia, että välillä kasvu hidastuu tai pysähtyy. Eikä meistä kahdesta pienestä ihmisestä mitään kovin suurta jättiläista saada aikaan, sen verran pätkiä ollaan molemmat miehen kanssa.

Adara kp 9/25-30, yk1