Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi appivanhempien on pakko raahata serkkua joka paikkaan?

Vierailija
15.12.2008 |

Lasteni serkkua siis. Ärsyttää, kun omat lapseni eivät ikinä saa viettää aikaa isovanhempiensa kanssa keskenään, vaan AINA on serkut (ainakin toinen heistä) mukana joka paikassa!

Tänäänkin ilmestyivät meidän lapsen pk:n joulujuhlaan serkun kanssa.

Nämä serkut lähestulkoon asuvat isovanhemmillaan, joten luulisi raaskivan edes jonnekin joskus lähtevän vain meidän lasten kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava löytää vertaistukea, harmittaa. Missä päin asutte ap?

Vierailija
2/8 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä serkut lähestulkoon asuvat isovanhemmillaan

Teidän lasten serkkujen vanhemmat eivät siihen kykene.

Sen sijaan että olisit serkuille kateellinen vastuuttomista vanhemmista, voisit olla onnellinen että sinun lapsillasi on hyvä äiti ja isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai niitä voi yksin ja hoitajatta jättää vaan on otettava mukaan.

Vierailija
4/8 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ärsyttävää, Olen siis suomeksi sanottuna mustasukkainen :(

En haluaisi itsekään tätä myöntää, mutta omat lapseni eivät ole koskaan asiasta valittaneet, asia ärsyttää ja harmitaa vain minua, joka haluaisi omille lapsilleni joskus isovanhempien laatuaikaa. Voi, että olen lapsellinen, mutta näin vaan on!

Vierailija
5/8 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat ei ota ollenkaan meidän lapsia hoitoon (pyydetty on). Lasten serkut ovat parin viikon välein yökylässä ja mökillä kesäsin viikko tolkullla. Ihme touhua. Onneks mun vanhemmat haluavat olla meidän lasten kanssa. Heillä tosin seitsemän muutakin lastenlasta niin aika ei aina riitä.

Vierailija
6/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava löytää vertaistukea, harmittaa. Missä päin asutte ap?

..jos vaikka teidän lapsista sattuisi puhumaan ;)..

Vierailija
7/8 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkku on kummipoikamme ja yksinään ihan kiva. Siis tarkoitan, jos olen hänen kanssaan esim. kaupungilla ihan kahdestaan, meillä on tosi kivaa. Mutta kun tulee kaveriksi meidän lapsille (jotka eivät ole mitään herranterttuja siis itsekään) alkaa opettaa tyhmyyksiä ja rumia sanoja. Serkku on nyt eskarissa, meidän pojut 5 ja 3 v. Tuo kyllä varmaan kuuluu ikään. Mutta vielä ikinä ei meidän pojat ole saaneet lähteä esim. mökille ihan vain isovanhempien kanssa ainoana lapsena. Serkku on aina mukana (eihän se serkun vika ole). Joskus siis ärsyttää, toisaalta taas serkulla ei ole kuin yhdet isovanhemmat käytössä. Toinen pappa kuollut ja mummo ryyppää :( Joten hyvä toisaalta, kun toiset isovanhemmat ovat ihanat.

Vierailija
8/8 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien lasteni serkku asuikin jonkin aikaa appivanhemmilla, kun kotona oli erityisen raskas jakso. Musta se on vaan hitsannut omat lapset serkkunsa kanssa tiiviiksi porukaksi. Ainoastaan se mua huolestuttaa, kuinka ikääntyvät appivanhemmat jaksavat, emmekä sen takia vie omia lapsia liian usein esim. yöhoitoon. Toki se harmittaa silloin tällöin. Mutta lasten kannalta läheinen suhde serkkuun on hieno asia, jota haluan vaan kannustaa!

Musta on aina yhtä kummallista, että aikuisten ihmisten pitää olla niin hemmetin mustasukkaisia. Yrittäkää ajatella se niin, että jokainen ihminen lisää lastenne elämässä on rikkaus. Niin ne lapset sen näkee.

Niin ja kyllä meilläkin serkukset yllyttävät toisiaan typeryyksiin ja keksivät jos jonkinlaista kolttosta. Joukossa tyhmyys tiivistyy jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi