Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekkäät äidit imettävät lasta alle vuoden!

Vierailija
03.12.2008 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitäs me epäitsekkäät täällä tehdään! Meidän kuuluu olla hoitamassa lapsiamme tai jos ne nukkuvat, järjestellä kotia ja silittää pyykkiä.

Nyt selitykset pois! Tämänkin itsekkään nettihetken voi käyttää jollain lailla lastemme eduksi. Nyt äidit joukolla uhrautumaan!

Vierailija
2/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut itsekkäät varmasti tekevät näin, samoin jotkut punapäät, demarit, oikeakätiset, kasvissyöjät ja normaalipainoiset. Olen järkyttynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimpas silloin itsekäs, kun tyttö ei enää 7kk jälkeen suostunut tissiä imemään.

Vierailija
4/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, tuosta saisi väitöskirjan aiheen!

Vierailija
5/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat pitää lapsensa vauvana ikuisesti!

Vierailija
6/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lopetin imettämisen, pojan ollessa 4kk. En ihan viitsinyt kumminkaan myrkyttää lastani, kun inhottava lääkäri määräsi lääkkeet minulle joiden kanssa ei saanut imettää. no ehkä olis ennemmin pitänyt kuolla, kuin olla itsekäs.

Vierailija
7/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"isoiksi".

Oli ihanaa lopettaa imettäminen, tuntu kun olis saanut elämänsä taas takaisin kun ei ollut koko ajan joku tississä roikkumassa.

Vierailija
8/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä itsekäs äiti arvostin omia nännejäni niin paljon, että ihan suosiolla lopetin imetyksen kun ekat hampaat tulivat.

Vierailija
9/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sitä ollaankin niin hyvää äitiä!

Vierailija
10/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

just joo

Vierailija
11/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin näissä lapseen liittyvissä asioissa saan kovin usein tällainen tuomion. Mutta myönnän olevani myös jossain määrin itsekäs parisuhteessa ja ystävyyssuhteessa, työelämässä jne. Jostain kumman syystä lapseni rakastavat silti minua kovasti, samoin mieheni, ystävieni mielestä olen ihana ihminen ja työtoverina pidetty. En siis ole ilmeisesti ihan kusipää, vaikka olenkin joissain asioissa itsekäs ja myönnän sen. Minusta itsekästä on imetysrintamalla on lähinnä se, että ei edes yritä imettää (tissit menee pilalle) tai luovuttaa heti. Jotkut imettävät muutaman kuukauden, toiset muutaman enemmän, toiset vuoden ja toiset vielä pitempää. Turha siitä on syyllistää ketää, jos imetys rupeaa tökkimään vaikka siinä vaiheessa, kun lapsi on 9 kk.

Vierailija
12/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen sai rintaa 1,5-vuotiaaksi... poika on nyt 8,5kk ja vieroittaa itse itseään, eli ei huoli rintaa enää muulloin kuin illalla väsyneenä. Mielelläänhän minä imettäisin, mutta pakottaa ei pientä voi, jos ei tahdo. Ruoka maittaa niin hyvin ja päivällä on niin paljon muuta kiinnostavaa seurattavaa, että tissi ei kertakaikkiaan enää ole pojalle kiinnostava ruokintamuoto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi