Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halpa ja hyvä rantalomakohde/matkatoimisto?

Vierailija
24.04.2009 |

Heippa!

Ihan "ummikkona" täällä kyselen kokemuksia hyvistä lomakohteista tuolla etelässä. Suunnitelmissa olisi siis suunnata ensi talvena lämpimään, mutta budjetti on rajallinen (yleinen vika kaiketi lapsiperheen vanhemmilla). Lämmintä pitäisi siis olla, ihmeellisiä kulttuurielämyksiä emme kaipaa. Miehen kanssa kaksistaan suunnittelemme matkaa, joten mielellään jonkinlaista yöelämääkin saisi kohteessa olla.

Olen itse käynyt Maltalla, pidin paikasta kovasti mutta ajattelisin että tuon mieheni kanssa paikka voisi olla enemmän "rantalomatyyppinen". Jos Sinulla olisi siis antaa vinkkejä paikasta ja myös hyvistä/edullisista matkatoimistoista olisin enemmän kuin kiitollinen!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti, mitä lämmöllä tarkoittaa, mutta mun mielestä Kanarialla ei sillä tavoin saa lämpöä kuin kesällä Välimerellä tai talvella kaukokohteissa. Enemmänkin Suomen kesä ja merivesi on kyllä viileää, ja iltaisin saa olla villatakki päällä. Eli jos tuo riittää, niin Kanarialle saa halpoja matkoja. Jos taas haluatte oikeasti lämmintä, niin Thaimaa on takuuvarmasta lämmin ja toisaalta kalliimpaa matkan hintaa kompensoi halvempi hintataso itse kohteessa.

Dubaikin voisi olla kiva ja siellä ymmärtääkseni maaliskuussa on jo tarpeeksi lämmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän