Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita ainoita naisia miesvaltaisella työpaikalla? Antakaa kootut pärjäämisvinkit!!

Vierailija
24.04.2009 |

Miten miesporukassa löytää parhaiten paikkansa?

En ole yhtään ns. vahva nainen, joka "tekee vaikutuksen asiallisella, rautaisella osaamisellaan". Onneksi olkoon teille, jotka tällaisia olette. Minä olen ujo, osaamisestani epävarma, herkkä ja tunteellinen nainen.

Onko minulla mitään saumaa löytää paikkani tällaisena kuin olen? Maskuliiniseen pullisteluun tai reittä pitkin etenemiseen en ryhdy.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rehellinen ja reilu, älä yritä selvitä millään ripsien räpsyttelyllä tai avonaisella paidalla. Päätä että menet sinne tekemään työsi ja tee se parhaasi mukaan. Ja ihan ensimmäiseksi tee itsellesi selväksi että työpaikalla ei ole eikä tule mitään suhdevirittelyä. Työkavereihin ei sekaannuta.

Ole ystävällinen ja suora ja miehet kyllä arvostavat sitä. On oikeasti tosi mukavaa olla töissä miesvaltaisella alalla, aivan toista kuin naisvaltaisella.

Jos joku yrittää lähennellä ym. lopeta juttu lyhyeen ja tee selväksi että ei nyt eikä ikinä!

Jos ja kun jutut menee oikein rumasti alapääjutuiksi on vaikeneminen hyvä vastaus ja kulmien kohottaminen. Ala ota niitä itseesi, siitä ne vain yltyvät.

Hyvin sitä pärjää ainoana naisena, ole vain oma itsesi, niin sinut hyväksytään sellaisenaan.

Vierailija
2/4 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin usein palaverihuoneessa se ihan ainoa nainen joka tapauksessa :).

Parhaiten pärjää olemalla oma itsensä. Mieskin on ihminen ;-), joten ihan samalla lailla häntä voi kohdella kuin naistakin. Tai näin ainakin olen tehnyt itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun jutut menee oikein rumasti alapääjutuiksi on vaikeneminen hyvä vastaus ja kulmien kohottaminen. Ala ota niitä itseesi, siitä ne vain yltyvät.

Meillä hetkittäin vitsit ovat sen verran levottomia, että sanon ääneen että nyt saa kuulkaa riittää, kiitos. Aina on tepsinyt :). Mitään ihan kauheita alapääjuttuja ei ole vastaan tullut, mutta sanon aina seksistisistä vitseistä tai muusta huulenheitosta.

Vierailija
4/4 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole RENTO, älä stressaa!

Heitä vapaasti juttua takasin tai sano suoraan jos et halua kuulla jotain. Ei siis kiertelyjä tai kaarteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi