Kenellä muulla kuin naapurillamme vielä päiväkoti- ja ala-asteikäiset HEREILLÄ??!!
ihmettelen oikeesti. Melske kuuluu ja kello 20 vaille 11. Ei ihme että kakaransa kärsivät adhd:sta yms syndroomista. Lapset ovat jatkuvassa yliväsymystilassa. Tämä ilta ei siis ole poikkeus, vaan enemmänkin sääntö. Varmaan on kiva kun äiti repii aamulla kuuden-seiskan aikaan ylös.
Kommentit (9)
Eskarilainen ja kuudesluokkalainen valvovat vielä, eskarilainen tosin sängyssään. Mutta meillä riittää kahdeksalta herätys.
Sängyssä oottelee unta, mutta kun se ei tuu, niin minkäs teet. Hyvin tavallista meilläkin viikonlopun jälkeen, kun on saanut kotona levätä pari päivää kunnolla, niin ei väsytä.
2v. nukahti vasta 20min sitten vaikka 20.30 asti on ollut sängyssään... Ei vaan nukahda=( nykyisin iltanukahtamiset on todella vaikeita. Ei vaan nukahda, vaikka ennen on aina nukahtanut todella hyvin.
Sängyssä oottelee unta, mutta kun se ei tuu, niin minkäs teet. Hyvin tavallista meilläkin viikonlopun jälkeen, kun on saanut kotona levätä pari päivää kunnolla, niin ei väsytä.
tämä 2v.4kk on siis kotihoidossa. Jostain syystä aina lauantaisin nukahtaa hyvin, muut illat levottomia.
T: 5
Meillä on muksut olleet nukkumassa jo pari tuntia, 5-, 8- ja 9-vuotiaat. Aamulla herätys puoli kahdeksalta.
Ei kuulemma nukuta. Meitä vanhempia tympäisee asia mutta minkäs teet.
AP, oletko tullut ajatelleeksi koskaan että lastahan ei voi pakottaa nukahtamaan. Eihän sinuakaan kukaan voi pakottaa nukahtamaan? Olet vain onnekas kun lastesi unentarve on täsmälleen sama kuin MLL:n tekemissä "kasvatusoppaissa". Tilastollisen keskiarvon perusteellahan ne "totuudet" sinne kirjataan :) Itse olen kurkkua myöten täynnä sitä tuputusta kuinka jokaisen lapsen pitää olla samanlainen...yhteiskunnan painostus sai minutkin aluksi kuvittelemaan jotain sellaista mitä ap:kin luulee totuudeksi, mutta onneksi olen herännyt tuosta harhasta.
Nukkuivat poikkeuksellisesti päiväunet (nukahtivat autoon), joten nyt ei sitten uni tule. Onneksi aamulla on herätys vasta 8.30, joten ehtivät kyllä nukkua.
Tavallista sunnuntai-iltaisin, eivät osaa nukahtaa. Pitäis varmaan herättää seiskalta sunnuntaiaamuna.