Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä saan kahvista rytmihäiriöitä ja tosi hermostuneen olon... muita?

Vierailija
23.04.2009 |

mulla ei oo ennen ollut näin, mutta nyt kun olen puol vuotta syöny mirtatsapiinia, olen huomannu et en sied kahvia tai esim energiajuomia lainkaan. alan tosiaan saada rytmäreitä ja muutenkin pulssi tosi korkee pitkän aikaa. samalla sisäinen hermostunut olo. pudottelen tavaroita käsistä yms...

olenko outo vai onko muita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kofeiiniherkkä olen muutenkin

Vierailija
2/8 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuppia päivässä on maksimi, enkä mielellään juo tyhjään vatsaan. Oireet on samanlaisia kuin sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en voi juoda kahvia, vaikka mausta tykkäänkin. käyn ihan ylikierroksilla (aivan kun humalassa) ja syke nousee. Pahin oire on unettomuus ja sitä seuraa vaikka olisin juonut kahvia päivälläkin. Voin juoda kahvia vain kerran-pari kuukaudessa.

Vierailija
4/8 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tostakohan munki oireet johtuu?? Oon pitkän aikaa miettinyt, et miksi tulee ylilyöntejä ja vapinaa...

Vierailija
5/8 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen syönyt jo muutaman vuoden mirtazapiinia ja on sama ongelma hikoiluttaa kädet vapisee sydän hakkaa kun juo kahvia... tulee myös paniikkikohtauksia enemmän ja pahempia ennen join älyttömästi nykysin en siedä enää kupillistakaan ilman että on epätodellinen ja paha olo. Voisikohan sillä lääkkeellä olla jotain tekemistä kun aiemmin olen voinut sitä juoda ihan ilman mitään tälläistä.. 

Vierailija
6/8 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärinä, unettomuus, ylukierroksilla olo, agressiivisuus jne...

kaikille kahvi vaan ei sovi.

Se pitäis muistaa lääkäreidenkin, kun määräävät milen sairauksiin lääkkeitä. Kahvi pitäisi kieltää ennen niiden määräämistä ja niiden syönnin aikana...

Mutta eihän niin tehdä....

Vierailija
7/8 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 syytä lopettaa kahvin juominen!

http://www.tohtori.fi/?page=4031888&id=7806006

Vierailija
8/8 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee myös hermostunut ja ylikierrosolo. Paniikkiolon tunnistan myös mutta se voi johtua stressistäkin. Siksi juon korkeintaan 2 kupillista aamupäivän aikana, ettei mene överiksi. Ekan juon kotona töihin lähtiessä että ehtii alkaa vaikuttaa ja jos tuntuu että tarvitsen lisäpotkua niin toisen töissä. Tärinäoiretta ei ainakaan helpota se että joudun kirjoittamaan töissä nykyvauhdillani päivittäin 60000-70000 merkin verran tekstiä eli vähintään niin monta kertaa lyön sormet näppikseen. Oikeastaan pitäisi tuostakin vielä nopeuttaa vähän kirjoitusvauhtia että pääsisi paremmille liksoille. Mistä muusta sitä vauhtia saisi jos ei kahvista?