Mihin FESTAREILLE aiot mennä ensi kesänä ja IKÄSI?
Kommentit (41)
sitten mieli halajaisi Ruisrockiin ja Ilosaareen. Sauna Open Air kiinnostaa myös. Olen 34v.
Ehkä myös Nummirockiin ja Jalometalliin. Ikää on 27 v.
Ikää on 25 vuotta ja ikinä en ole festareilla ollut, eikä kiinnosta mennä.
haluaisin mennä, ei vaan kai miehen työn takia ehditä enkä yksin viitti lähtee. Ja ikää 27
tehty viimeiset 5 vuotta. Olen 27v.
Lisäksi menen Kornin keikalle. Ikää 49 v.
ja vastaa ei kiinosta ja kakkonen veti pohjat ikääkään en kerro.. järki hoi, meitä ei varmaan kiinosta se että teitä ei kiinosta:)
Näillä näkymin Pori Jazzeille, Helsingin juhlaviikoille ja Amsterdam Roots Festivaliin. Ikää 30
Ikään on 36 vuotta. Käyn joka kesä siskon ja kavereiden kanssa ainakin yhdillä festareilla (yleensä jossain pienemmillä), mutta tänä vuonna aion tosiaan vain kävästä, kun pitää tuossa kesällä sitä ennen synnyttää lapsikin :)
mutta pitäisi saada lastenhoitaja ja se on aina hankalaa. Ikää 38v.
Sonisphere ja jurassic rock
ikä 34v
Oletko Rovaniemeltä? Minä Oulusta, yksin olen menossa, kaveri, jonka kanssa ensin ajattelin, on raskaana,mies ja murkkuikäiset jäävät kotiin. Olen ex-rovaniemeläinen.
ALunperin olin kaverin kanssa menossa, mutta hän on raskaana, yksin olen menossa. Mies on jo sen verran minua vanhempi, ettei häntä kiinnosta.
Oletko Rovaniemeltä? Minä asun Oulussa, entisiä rollolaisia tosin olen.
Qstockiin ja Jalometalliin. Ikä 29v.
mennä Saunaan kuten tapana on, mutta koska menenkin Nightwishin Hartwallin keikalle, jätän Saunan tänä vuonna väliin. Sen sijaan suuntaankin ensimmäistä kertaa Ankkaan tsekkaamaan 2 kolmesta lempibändistäni, eli Sonatan ja Amorphisin. Lisäksi Amon Amarth ja nuoruuden lempibändi Testament kiinnostaa.
En tiedä kenen kanssa menen. En ainakaan miehen, sillä on huonompi musamaku :)
Ai niin ja ikää mulla 37 v.
piti mennä Saunaan kun tapana on, mutta koska menenkin Nightwishin Hartwallin keikalle, jätän Saunan tänä vuonna väliin. Suuntaankin sen sijaan ekaa kertaa Ankkaan, jossa on kaksi kolmesta lempibändistäni eli Sonata ja Amorphis. Lisäksi Amon Amarth ja nuoruuden lempibändi Testament.
En vielä tiedä kenen kanssa Ankkaan menen, mutta en ainakaan miehen, koska sillä ei ole niin hyvä musamaku kuin mulla :)
Ai ja ikää 37 v.
Ja kyllä siellä on muitakin meidän ikäluokkaa olevia, älä huoli. Itekin kaveriporukalla lähdössä.
.
Oletko Rovaniemeltä? Minä asun Oulussa, entisiä rollolaisia tosin olen.
muuallekkin voisi mennä, mutta ei taida onnistua lasten takia ja ikä 42
Kivenlahti Rockiin ekaa kertaa. Sauna olisi myös ollut ok. Ilosaaren aikaan täytyy lähteä sukuloimaan Joensuuhun. Eli klubeille siellä sitten. Ikää on 35, eikä missään tunnu...
ikää 22