Jos voisit saada vain yhden lapsen, niin haluaisitko tytön vai pojan?
Tai jos voisit saada vain toista sukupuolta olevia lapsia, niin ottaisitko katraan tyttöjä vaiko poikia?
Kommentit (24)
kun odotin esikoistani. Silloin ajattelin, että haluan pojan.
Eli ei tällä ole mitään merkitystä siihen, mitä nyt ajattelen.
sukupuoli ei selvinnyt ultrassa
T: rv 36+6
t. aivan ihanan tytön ja kolmen pojan äiti, jolla mutkattomampi suhde poikiin ja joilla hellä ja avulias suhde äitiin
eli ottaisin poikaporukan mieluummin.
ja minullakin on molempia. 2 tyttöä ja nuorin on poika. Siitäkin toivoin tyttöä, mutta rakas on tietenkin poikanakin.
Meillä läjä poikia! Lisää LAPSIA toivotaan. Kumpaa vaan! Lisää poikia jos siunaantuu, tyttöjä jos sikseen menee.
Olen onnellinen näin vaikka on "pelkkiä" poikia. Meille hankinnassa nyt uusi vauva koska on tilaa yhdelle vielä. Sukupuolella ei väliä. Uusi poikakin olisi suuri onni! Siinä missä tyttökin.
Tytön saamisessa pelottaa se että jos siitä tulee sitten RINSESSA kun on noita sankareita läjä puolustamassa ja siitä kasvaa semmonen hiustenheiluttaja ja varsinkin "isin silmäterä" vaikka se vannoo ettei niin kävisi! :D
mut tyttöjä haluaisin,jos pitäisi valita..
ja silti toivon poikia jos valita pitää...
mutta jos pitää valita niin poka.
Meillä on äidin poika sekä isin tyttö, johon äidin hermot meinaa välillä palaa.
olisi toiveissa. Ja poikia ottaisin, jos olisi pakko valita.
En ole koskaan erityisemmin haaveillut tytöstä. Minulla on nyt 3 poikaa ja tyttö, kaikki ihania, rakkaita ja toivottuja :) Tyttö on toiseksi nuorin..
myöntänyt sitä kellekään, mutta kyllä mä poikaa toivoin. Ja sain. Itseasiassa seuraavaksi lapseksi mä kans vähän toivoisin poikaa. On mulla jonkunmoinen halu myös mekkoja ostella, mutta oon oman lapsen syntymän jälkeen saanut 2 kummityttöä, joten ainakin toistaiseksi tytön kaipuu täyttyy täysin niillä.
Jotenkin mä oon vaan aina ihaillut naapurin 3pojan poppoota (on niillä isommat tytötkin), itsellekin moisen poppoon haluaisin. Mut oishan se tyttökin ihan yhtä rakas, ei sillä sukupuolella siinä mielessä ole väliä.
Ja minulla on siis tyttöjä ja heistä hyvin onnellinen. Musta pojat näyttää niin työläiltä, että olen onnellinen rauhallisista tytöistäni :)
ennen lapsia olisin vastannut tyttöjä.
nyt kun mulla on kaksi poikaa, niin vastaisin poikia
Mulla on molempia, että kyllä pysty sanomaan, kumpi sukupuoli olisi mieluisampi. Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa.
ja taas odotan poikaa. Mieluummin uhraisin vauvan synnytyksessä kuin itse kuolisin. Jos näyttää että en selviä hengissä tästä toisesta raskaudesta, jään mieluummin henkiin yksilapsisena.