Kaksosista Otava ja Touko. Mitä mieltä olette nimistä?
Isot sisarukset ovat Essi, Pinja, Leo ja Aurora.
Kommentit (13)
Aivan ihanat nimet! Tykkään molemmista. Mun mielestä myös Konsta tai Tuomas kävisi Toukon seuraksi, Toisaalta Otava ja Oiva olisi kivat. Hienoja nimiä kaikki, mitä teidän lapsilla on.
ihanat nimet! Itse voisin ajatella Touko ja Konsta tai Touko ja Tuomas, toisaalta Otava ja Oiva olisi kiva. Kaikki ihania nimiä, myös nuo heidän sisarusten, vaikea paikka, mutta molemmat kauniita nimiä!
Jugi STylestä siis... Ei iske kyllä, anteeksi vain. Sisarusten nimet tosi kauniita, ei minusta sovi nämä jatkoksi.
tai Otava ja Kaspian
Toukokin on kiva mutta ei oikein sovi Otavan kanssa, edellinen vanha ja perinteinen, jälkimmäinen paljon modernimpi nimi.
otava ja touko. Nuo muut on ok. Miettikää vielä, miltä lapsistanne tuntuisi olla joku otava tai touko!
etenkin Touko on mun mieleen. Eka kaima-assosiaatio on kustantaja Touko Siltala. Hyvät nimet sisaruksillakin, vars. Leo :)
Toukohan on vanha nimi, ei mikään moderni tietääkseni. Laittakaa vaan ne!
Jos jotain miettisin vielä, niin Otava-nimeä. Touko tosi hyvä, jonkun ehdottama Kosmo toimisi tämän kanssa.
Alkoi ihan harmittaa, kun omasta tytöstä ei tullutkaan Pinjaa, joka on aina ollut ehdoton suosikkinimeni... :-)
Kerrassaan upeat! Aivan eri luokkaa kuin nuo muut nimet (siis niin paljon paremmat mielestäni kuin nuo sisarusten nimet - ei millään pahalla).