Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Noloja/nöyryyttäviä tilanteita koulussa???

Vierailija
23.04.2009 |

Mulle henk.koht. sattui 80-luvulla seuraavanlainen tapaus: Ope käski rivin ensimmäisten kerätä koko rivin vihkot. Istuin ensimmäisenä ja minun olisi pitänyt huolehtia ne vihkot opettajalle. Olin silloin tosi haavelija ja usein omissa mietteissäni. Enhän ollut kuullut opettajan ohjeita ja istuin vain. Muut rivit toimittivat vihkopinot opelle ja ope ihmetteli miksi en kerää vihkoja. Aloin sitten keräämään ja menin opettajan luokse ja kysyin minne nämä laitetaan. ope sanoi tosi kyllästyneellä äänellä että ROSKIKSEEN! Lähdin kummastuneena roskista kohti, koska olin tunnollinen ja tein aina miten käskettiin. (Kyseinen opettaja oli muutenkin tosi huonossa maineessa, räyhäsi ja huusi, kaikki pelkäsivät häntä.) Siitähän ope riemastui ja alkoi koko luokan kuullen meiskaamaan että ei tietenkään niitä roskiin viedä ym ym. Mulla nolotti ja hävetti tosi paljon. Ja pystyn palaamaan vieläkin tuohon nöyryyttävään hetkeen mielessäni.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerra kolmosella pissasin housuun ja tietenki luisteluu sitte pissasin sitte kun oltiin jäällä ulkohousujen lahkeista alko tippuu pissaa sen jälkee oli kentässä vähä reikii

Vierailija
22/24 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tapahtui tänään tiistaina: Kun tulin luokasta ulos niin yks D-luokkalainen poika tuli mun naaman eteen ja sanoi jotain hölynpölyä. Sitten menin sanoo mun koulukaverille tytölle, että "Juho on pedofiili" (nimi muutettu). Sitten tietty ope kuuli sen ja piti mulle lyhyen puhuttelun käytävällä, missä mun toinen kaveri oli ihan vieressä. Oon muutenkin antanu opettajille sellaisen "kiltin, fiksun ja rauhallisen tytön kuvan" musta, joten siksi toi jäi piinaamaan mua. :D Ei oo tullu merkintää tai mitään, mutta toisaalta olisin ansainnut ne... Oon siis 11v 5-luokkalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa ruokailun jälkeen olin ensimmäinen luokassa ( kolmosella ) sattui mahaan ajattelin että kai tässä vois yhen päästää ( tiesin että tulossa ei ollut salainen agentti ). Katselin ympärilleni ja päästin kovaäänisen pierun joka haisi ...... pahalta. En ollut huomannut että vieruskaverini ( ihastus ) oli nostamassa reppuaan mun pulpetin takaa. ( Tuolit oli sellaiset että istuinosan ja selkänojan välistä pieru pääsee helposti läpi). Se sano hyi hitto. Mutta kävi seuraavana päivänä vielä nolonpi juttu eli oltiin oltu uimassa ja käveltiin jonossa koululle päästin jonossa paukun luulin ensin että kukaan ei kuullut tai haistanut mutta totta kai haistoi sen myrkkypierun en onneksi jäänyt kiinni.

Tää on mun luokkalaiselle nolo juttu. Liikunta tunnilla kaikkien piti näyttää temppu ja muut tekee perässä. Yksi tyyppi ( mun edessä ) päästi joka liikkeellä myrkkypierun mun naamaan. Sitten kun oli sen vuoro ( viimeisenä ) kun hän oli kysellyt eteen hän röyhtäisi (siis hän on poika ite oon tyttö) ja kun kaikki alko nauraan ja hän häpesi tuli oikein komea haisunäätä pieru.

Vierailija
24/24 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirhe tossa Vikassa kyseli =käveli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän