Onko Vappuaatto normaali työpäivä?
Siis ollaanko Vappuaattona 30.4. normalisti töissä?
Kommentit (16)
tai siis siinä mielessä epänormaali, että meillä ainakin työpaikka hiljenee kahteen mennessä. Ei siis ole mikään kauppa tai virasto jolla on aukioloajat, ne on auki ihan normaalisti.
Ruokakaupat ainakin on normaalisti auki
Vaan se on ihan tavallinen työpäivä. Ei tule mitän prosenttikorotuksia palkkaan tai muutakaan ekstraa.
Itse pidän vappuaaton etäpäivänä että voin alkaa tissuttelemaan jo puoleltapäivin.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän vappuaaton etäpäivänä että voin alkaa tissuttelemaan jo puoleltapäivin.
Etätyö on ihan parasta, kun voi ottaa oluen jo aamiaisella ja viiniä lounaalla. Iltapäiväkahvilla voi nauttia jo konjakin.
Riippuu siitä, mitä alasi TES asiasta sanoo.
Etätyöläinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etätyö on ihan parasta, kun voi ottaa oluen jo aamiaisella ja viiniä lounaalla. Iltapäiväkahvilla voi nauttia jo konjakin.
jep jep heikommat sortuu....
m..,.. kirjoitti:
Etätyöläinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jep jep heikommat sortuu....
Heikommat eivät ole etätöissä.
useilla toimihenkilöillä työpäivän pituus on 6 tuntia 20 minuuttia, sis 30 min lounaan.
Mullakin on lounastauko 30 min mutta yleensä se venyy puolitoistatuntiseksi.
Mä ainakin alotan siman juonnin jo lounaalla etänä.
Kyllä ei ole. Wappu marssiin valmistautuminen alkaa jo keskiviikkona, melko vahvalla simalla.
Vierailija kirjoitti:
Vaan se on ihan tavallinen työpäivä. Ei tule mitän prosenttikorotuksia palkkaan tai muutakaan ekstraa.
Ravintolassa saa klo 15 jälkeen 50% korotuksen
On työpäivä, sitä en sitten tiedä kuinka normaali...
me ainakin suljetaan pari tuntia aikaisemmin (keskustan vaateliike)