Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä likkuu anopin päässä, kun joululahjoista kerto ja on mielestään nerokaskin.

Vierailija
14.12.2008 |

Oli hankkinut 3v ja 6v lapsille turkiskarvalakit ja nuoremmalle turkismakuupussi vaunuihin (???) samoin toppahaalarit ja talvisaappaat.

Asutaan etelässä ja tänö vuonna ei ole lämpötila kertaakaan ollut vielä alle 0 asteen. Aika harva 3v nukkuu vaunuissa, eikö? Eiköhän tässä vaiheessa vuotta ole talvivaatteetkin jo hankittuna, olen sitten kuinka huono äiti tahansa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä alkaakin vasta tammikuussa.

Vierailija
2/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8 ja 6 vuotiaat lapset anoppi on koko syksyn jauhanut ettei hanki jouluksi mitään niille kun menee rahaa ja nillä on liian paljon tavaraa. Lapsillekin koko ajan paasaa"et joulupukkia ei ole olemassa, äiti ja isi ne lahjat ostaa kaupasta". Itse kuitenkin muistuttelee että hän tarvitsisi sitä ja tätä jouluksi..

Ikävä kyllä asutaan samassa talossa toistaiseksi.. eipä taida anoppi saada meiltä joululahjaa.. korttiakin mies kielsi sille antamasta.. (sanoi anoppi tässä päivänä eräänä et ei meidän lapset ole sille oikein sukuakaan..)

Mielestäni joululahjoissa ajatus on tärkein=) Voihan niitä käydä joulun jälkeen vaivihkaa vaihtamassa ja eiköhän 3v istu turkiksen päällä vaik pulkassa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lahjan antaja.

Vierailija
4/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäisin turkista pulkassa ja hattuja vaikka seuraavana halloweenina,, koittaisin olla hermostumatta :)

Vierailija
5/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää tasan tarkkaan mun (ja poikansakin) suhtautumisen turkistarhaukseen ja vähättelee sitä lapsille tyyliin, teidän äiti nyt on tuollainen hihhuli kettutyttö.Myös haalareista voin jo arvata miten sanoo lapsille, että pitäähän lapsiparkojen nyt kunnon haalarit saada. Meillä on jo hyvät kosteutta pitävät haalarit ja kengät ja anoppi on ostanut jotkut paljon huonommat, joille ei käyttöä melkovarmasti tule.

Vierailija
6/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää tasan tarkkaan mun (ja poikansakin) suhtautumisen turkistarhaukseen ja vähättelee sitä lapsille tyyliin, teidän äiti nyt on tuollainen hihhuli kettutyttö.Myös haalareista voin jo arvata miten sanoo lapsille, että pitäähän lapsiparkojen nyt kunnon haalarit saada. Meillä on jo hyvät kosteutta pitävät haalarit ja kengät ja anoppi on ostanut jotkut paljon huonommat, joille ei käyttöä melkovarmasti tule.

Vierailija
7/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miniä natisee aina. Miettikääpä, kun itse olette anoppeja aikananne, niin onko kivaa kun ette koskaan pysty olemaan mieliksi samanlaisille bitch-miniöillenne kuin itse olette nyt.

Vierailija
8/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en välittäisi olla anoppisi.

Vierailija
9/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tuputtaa vain omia mielipiteitäni ja näkemyksiäni!

Lahjat voi ottaa vastaan selän takana nuristen.. voihan ne antaa eteenpäin.

Ajatus kuitenkin kohdallaan =) Joulumieltä vähäsen!!!

Vierailija
10/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä te olette ankaria...mummi yrittää parastaan---voi kyllä antaa lahjan rahan ensi kerralla,. kun on noin kalliita lahjoja

Vierailija
11/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan jo ostettuna ja olleen käytössäkin jo hyvän tovin. Esikoinen esitteli aikanaan uutta mielestään ihanaa pukuaan, johon anoppi vaan tuhahti "Ai et tollasen se äiti sulle sit hankki."

ap

Vierailija
12/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on toisen puolison ÄITI. Joskus jopa rakkaampi kuin puoliso.

Ihan niin kuin joku ihan kiusallaan ostaisi kalliita lahjoja. Anoppi varmasti ihan aidosti ajattelee lasten parasta; lämmintä ylle ja alle. Jos teillä jää lahjat käyttämättä, niin myy ne vuoden päästä huutonetissä. Jokaisen perheen tehtävä on itse hankkia tarpeelliset tavarat ja vaatteet lapsilleen. Lahjat ovat aina vain ekstraa, jotka lahjan antaja haluaa ostaa.

Vierailija
13/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hankkimia tavaroita.

Kuopus leikki ioissaan uusilla nukenvaunuillaan ja kuultuaan niiden olevan lahja mun vanhemmiltani niin kas vaan, seuraavalla kyläilykerralla oli anoppi sitten hankkinut "kunnolliset" nukenvaunut, ettei tarvii "romuja" lykkiä. Usein ehdottaa jotain joululahjoja tms ja kysyy etukäteen mun mielipidettä. Varmin tapa saada hänen ehdotuksensa, on sanoa että meillä on jo sellainen tai ettei meillä ole sille kertakaikkiaan mitään käyttöä.

Ap

Vierailija
14/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en mäkää anopin antais mitään turkiksia lahjaksi antaa. annetaan anopille antamisen ilo ja aina kun lapsi vaatteita häneltä saa niin olen iloinen ja kiitollinen ja teeskentelen vielä niist tykkääväni, yleensä tykkään aidosti, joskus joudun teeskentelemään ja vaatteet jää kaappiin

turkiksista sanoisin varmaan ihan suoraan että niitä ei meidään perheessä hyväksytä. osaan just kuvitella millanen ap:n anoppi on. "voi voi lapsi-parkoja kun pitää kaikenmaailman nykyhömpötyksistä kärisä, pitäähän lapsille turkkia olla" yök!!

Vierailija
15/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on toisen puolison ÄITI. Joskus jopa rakkaampi kuin puoliso.

ei mun miehelle ole, se on kysymättäkin selvää. mun mies arvostaa mua enemmän kuin äitiään ja varmasti puolustais mua jos joutuisin hankalaan tilanteeseen. mä oon meillä melkein läheisempi anopin kans kuin mies :/

Vierailija
16/19 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä.

teot merkitsee enemmän kuin biologiset suhteet. mä rakastan ja arvostan miestäni enemmän kuin hänen äitinsä koskaan tai ainakin osaan sen näyttää. minä olen anopin kanssa läheinen mutta miestäni hän jatkuvasti arvostelee. koko lapsuuden on miestä pahoinpidellyt jne.. etten usko hänen koskaan menevän mun ohi mieheni sydämessä.

Vierailija
17/19 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat on siitä ihania myytäviä, että niissä ei oo oma raha kiinni, ni aina on kotiappäin kaikki, mitä mistäkin saa. Ja monesti saa hirveän paljon enemmän kuin tavaroista, jotka on itselle olleet tuikitarpeellisia... Ne on jotenkin "arvokkaampia" ku turhat lahjat, joten kai se hinnoittelu menee enemmän kohdalleen ja ku lähtöhinta ei oo huima eikä hintarajaa ole, saattaa huudot nousta ihan pilviin. :) Ja niillä rahoilla voi ostaa sitten jotain kivaa/järkevää/mukavaa/tarpeellista/mitä vain. Ja vaikka vielä anopille sanoa, että nämä hankin niillä rahoilla, jotka... jne. :D

Vierailija
18/19 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja myy ne turhat lahjat, tienaa rouva, tienaa! Käske ostaa vielä uudet vaunut, autonistuin jne. Niistä saa hyvät rahat!

Vierailija
19/19 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenellekään järkevälle tule mieleen ostaa 3v:lle makuupussia vaunuihin. Tuskin kukaan sen ikäinen enää niin pieni on että vaunuihin mahtuisia ja raittaissakaan tuskin enää istuu.

Onkohan ne haalarit ja kengätkään oikeaa kokoa vain onkohan ostanut sellaiset kolme numeroa liian pienet joihin mahtuu juuri ja juuri seisomaan sisään, kun näyttivät niin isoilta kaupassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä