Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuvottava läski!

Vierailija
23.04.2009 |

EIlen taas ahdistuin sovituskopissa kun katselin läskejäni.

Silti illalla vedin suklaata naamariin. MIKSI?? Miksi en pysty syömään järkevästi? Miksi en saa laihdutettua??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut vaatteita pitkään pitkään aikaan kun en voi katsoa itseäni sovituskopin peilistä. En tykkää liikkua "ihmisten ilmoilla" kun olen niin lihava. Painan 88kg ja pituutta 163cm. Olen syönyt itseni herkuilla tähän kuntoon. Nyt olen saanut painon pysymään etten enää liho, mutta laihduttamaan en pysty.

Vierailija
2/21 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuluttaa, voi käyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuluttaa, voi käyttää!

Illalla yleensä on niin puhki ettei jaksa.

Vierailija
4/21 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis sitä että syötte terveellisesti ja paljon, paljon ruisleipää, kalkkunaleikkettä, hedelmiä, vihanneksia, puuroa ja kevytmaitotuotteita. Kanaa, kalkkunanakkeja jne jne.

Jos on noin paljon ylipainoa, pitää varsinkin alussa pitää vatsa täytenä, ettei repsahda.

Jos ei voi varsinaisesti urheilla (vielä), niin sitten vaan reippaita kävelylenkkejä JOKA PÄIVÄ.

Vierailija
5/21 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

166cm ja 93kg, ei paljon silmää hivele. Olen ruma, hikoilen paljon, kuljen rumissa vaatteissa.... Olen alkanut lisäksi saamaan paniikkikohtauksia. Pelkään kokoajan että joku vanha tuttu tai exä näkis mut. Ihan hirveetä. Mun verensokerit heittelee ihan sikana ja korjaan niitä jollain suklaalla, hyvä minä. Vituttaa miehen ja lapsen puolesta, kun äiti/vaimo on muodoton kasa.

Nyt kuitenkin on mennyt vati nurin. En halua elää näin. Kyllä onnistun kun muutkin kerran. Piste.

Vierailija
6/21 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma ja läski. En ymmärrä miksen saa itsestä irti että alkaisin laihduttamaan. En kehtaa mennä miehen ja lasten kanssa mihinkään kun on koko ajan sellainen olo että häpeävät minua. En osaa edes pukeutua siististi vaan aina samat rääsyt päällä.

Vierailija
7/21 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei välttämättä auta ketään laihduttamaa, mutta ehkä hoikkia ymmärtämään pulleampia.

Itse ole aina ollut hoikka, ja makea ym. ei edes maistu. Ruoka ei siis ikinä ollut ongelma. Nyt kun olen raskaana loppupuolella (ja jo raskauden alusta alkaen), on ollut ihna ihme himoja ruokaan. Ei niinkään tiettyyn ruokaan, mutta syömiseen ylipäätään. Huomaan käyneeni jääkaapilla jne. ilman että on ollenkaan nälkä. Napsin kaikkea suuhun jos menen pöydän ohi jne. Joskus tulee syötyä vaikka olen jo ylisyönyt ruokailun aikana.. Ja siitä tulee tosi raskas ja ällö olo. Tää on mulle ihan uutta ja tiedän että on ns. "sallittua" raskauden aikan, mutta on muutanut mun käsitystä syömisestä. Ennen ajattelin lihavan ihmisen (joka haluaa laihtua) tavatessani, että miksei tuo vaan lopeta syömistä.. Mutta nyt on ihan eri perspektiivi. Olen tutuillekin puolustanut pulleita, että eivät kaikki välttämättä pysty lopettamaan noin vain. Ei se riitä että ei osta herkkuja! Itse söin pari päivää sitten lähes vanhaksi menneitä pähkinöitä, kun ei muuta löytynyt.. Syömishimo on verrattavissa tupakanhimoon.

Toivottavasti pääsette dietissä tai kuntoilussa alkuun. Mua odottaa sama tilanne sitten parin kk:n päästä:)

Vierailija
8/21 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi myös :( 162cm/75kg.. Kaapissa on vain yhdet housut, jotka mahtuvat päälle. En ole synnytyksen jälkeen päässyt normaalimittoihin ja olen siitä niin tuskastunut. Monta kertaa olen aikonut syödä taas terveellisesti, mutta sitten repsahdan.. Ja sen jälkeen tuntuu, että on ihan sama mitä syön.

Nyt aamullakin söin leipää ja vuolin sitten juustoa ainakin kymmenen viipaletta. Jälkeenpäin vasta ajattelin, että ei v..u, ei tällä paskalla ole minkäänlaista itsekuria enää.

Vierailija
9/21 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesi on persiistä.

Itselläkin 3 lasta: kyllähän niitten kanssa liikkuu! Omat pennut on alle 5- vuotiaita.

Isoimmat pyöräilisi vaikka koko päivän, ja nuorin vaunuissa. Joten pääsee mukavasti lenkille.

Ja kun isäntä tulee kotiin niin teen safkan perheelle valmiiksi jä lähen vaikka juoksulenkille, uimaan, kuntosalille.

Kotiin tullessa pennut taas ulkona ja pääsee taas lenkille.

Lapsien kanssa ulkona liikkuminen ja leikkiminen käy hyötyliikunnasta! :D

Ja lapsien kanssa voi jumpata, ja lapset on oivia painoja jumpatessa! Tietty tarttee varoa ettei vauvalla pää retkahda tai isompi tipu vaikka päällesi tai lattialle kun makaat lattialla ja lapsi leikkii lentämistä jalkojesi päällä..

Kone kiinni ja ulos! Ja voit huoletta nakertaa herkkuja.

Itse laihduin vuodessa 15 kiloa sillä että liikuin päivittäin paljon ja vaihdoin herkkuja pikkuhiljaa järkevämpiin jolloin kalorimäärät pienenee joko koossa tai laadussa. Siis suklaalevyn sijaan syö 5 pätkistä ja tiputa määrää.

Wienerin sijaan syö kermamunkki, wienerpossu, voisilmäpulla, sokeripulla, arkipulla..

Joten kyllä SYÖMINEN roskallakin onnistuu, jos liikkuu ja pitää valinnat hallussa!

* Liikuntaakin voi lisätä asteittain: Jos eilen meni päivä sohvalla niin lisäät energian kulutusta vaikka istumalla vaan lattialla. ;)

* Tee 2 vatsalihasta jos ennen et niitä ole tehnyt.

* Paranna ryhtiä. Miten istut nyt koneella.

* Pilates laihduttaa. Mitä se on? No VENYTTELYÄ! Kissat ja koiratkin venyttelee pitkin päivää: Kun nouset sängyltä, sohvalta, tietokoneelta.. Venyttele! Ei tartte mitään 10 minuutin sessiota, mutta pieni pätkäsy on tehokasta.

Vierailija
10/21 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi lähti kolmoselta!

;)

Vierailija
11/21 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan päätät että haluatko olla tuollainen vai et. Jos et halua niin tahdonkuria vaan, ei se muuta vaadi.

Vierailija
12/21 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pelastusrenkaani oli/on kalorilaskuri netissä. Ei tarvii mitään ihme dieettejä, voi syödä normiruokaa kun vaan tarkkailee määriä ja laatua. Sinne saa syötettyä kaikki tarvittavat ja aika pian huomaa missä kohtaa tulee syötyä väärin ja oppii valitsemaan terveellisempiä ruokia.

Sieltä löytyy liikuntaosiosta paljon lasten kanssa tehtyjä hommia. Hypit vaikka 10 min. hyppynarua, juokset hippaa/jalkapalloa lasten kanssa tai trampoliini jne.

Tärkeintä on tehdä päätös ja tietää että pystyy siihen!

Pienet tulokset lisäävät motivaatiota...

Käy kurkkaamassa kalorilaskuri.fi

Vierailija
13/21 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin syön todella terveellisesti, vähärasvaista, paljon kasviksia jne, mutta silti sorrun jatkuvasti herkkuihin.

Vaikka vatsa olisi miten täynnä niin aina sinne muutama suklaapala menee, eli herkut eivät ainakaan minulla ole aterian korvike vaan sellainen mukava piristys aterioiden välissä/ jälkeen...

Tarkoitan siis sitä että syötte terveellisesti ja paljon, paljon ruisleipää, kalkkunaleikkettä, hedelmiä, vihanneksia, puuroa ja kevytmaitotuotteita. Kanaa, kalkkunanakkeja jne jne.

Jos on noin paljon ylipainoa, pitää varsinkin alussa pitää vatsa täytenä, ettei repsahda.

Jos ei voi varsinaisesti urheilla (vielä), niin sitten vaan reippaita kävelylenkkejä JOKA PÄIVÄ.

Vierailija
14/21 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy yrittää ottaa itseä taas niskasta kiinni. Itsekuriahan vain se vaatii, saako sitä jostain kaupasta ;)?

Tsemppiä muille kaltaisilleni "kuvottaville läskeille" ilman itsekuria ;)!

T: ap

Vierailija
15/21 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin apua.

Vierailija
16/21 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun meinaat alkaa syöpöttelemään, lyö itseäsi vasaralla.

Toista tuo muutaman kerran (jos siis meinaat taas sortua).

Kirjoita jääkaapin oveen painotavoite ja aikataulu.

Sano tavoitteesi ääneen joka päivä vähintään kaksi kertaa.

Kerro kavereillesi, että aiot päästä fitness-mittoihin päivään X mennessä. Jos he nauravat, hymyile takaisin ja yllätä kaikki.

Vierailija
17/21 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma kroppa ahdistaa noin paljon, niin kyllä sille on jotain tehtävä. Eikö teille tule kyllästymisen tunnetta? Siis kyllästymistä siihen, ettei oma kroppa miellytä? Luulisi, että se antaisi motivaatiota laihtumiseen. Itse olen laihtunut 20kg ja nyt normaalipainoinen. En jaksanut voivotella kehoani enää yhtään ja laihdutin - ja paino on pysynyt. Nyt jos tekee mieli alkaa syöpötellä, palautan mieleeni mitä se aiheuttaa ja miten kurjalta tuntui lihavassa kropassa. Mikään ruoka ei ole huonon itseluottamuksen arvoista. Meillä on vaan tää yksi elämä. Jos sen haluaa lihavana viettää niin se on ok, mutta jos ei halua, niin sitten vaan hommiin. Mikään ei myöskään tule ilmaiseksi. Hoikan kropan vuoksi on luovuttava jostain, mutta se todellakin on sen arvoista. 

Vierailija
18/21 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt viikon Nutrileteillä, syön suklaa- ja mustikka-sotkuja, laitan rasvattomaan maitoon ja sekaan hermesetasta. Viikossa on lähtenyt 2,5 kg. Varmaan lähtisi enemmän jos sotkisin pussit veteen ja liikkuisin. En liiku juuri yhtään. Ajattelin jatkaa vielä 3 viikkoa, jolloin lopputulos olisi -12 kg.

En aiemminkaan syönyt karkkeja, jätskejä tai suklaata enkä käytä alkoholia, joten uskon että paino pysyy jos syön perusruokaa vain pieniä määriä. Kulutus on niin pientä. Ja tässä sen näkee miten vähän sitä energiaa tarvitsee, kun ei ole mikään maanviljelijä.

Vierailija
19/21 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

166cm ja 93kg, ei paljon silmää hivele. Olen ruma, hikoilen paljon, kuljen rumissa vaatteissa.... Olen alkanut lisäksi saamaan paniikkikohtauksia. Pelkään kokoajan että joku vanha tuttu tai exä näkis mut. Ihan hirveetä. Mun verensokerit heittelee ihan sikana ja korjaan niitä jollain suklaalla, hyvä minä. Vituttaa miehen ja lapsen puolesta, kun äiti/vaimo on muodoton kasa.

Nyt kuitenkin on mennyt vati nurin. En halua elää näin. Kyllä onnistun kun muutkin kerran. Piste.

Tsemppiä!

Vierailija
20/21 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pieniä muutoksia, jotka pitää vaikka viisi vuotta putkeen. Älä nyt hyvä ihminen kerro itsellesi, että olet jotenkin viallinen. Halaa itsräsi ja puhu itsellesi, että olet rakas ja hyvä ja nyt hoidat itseäsi rakkaudella ja arvostaen.

Helppo on juoda enemmän vettä.

Nyt on satokausi parhaimmillaan, joten kasviksia, kasviksia, kasviksia.

Mulle sopii aamuisin pieni kaurapuuro. Pari viikkoa keho protestoi ja teki mieli juustovoileipiä, mutta sitten totuin. Aluksi söin liikaa puuroa, sitten tajusin että pieni annos riittää. Kesällä tuoreita marjoja päälle.

Lounasaikaan on sitten nälkä ja syön silloin kunnon ruokaa.

Seuraavaksi esittelin uuden muutoksen itselleni. Herkut on täysin sallittu, mutta vain välittömästi ruokailun yhteydessä jälkiruokana. Ei koskaan muuten. Silloin niitä syö vähän. Sitten ksykitolitabletti suuhun ja ruokailu on ohi.

Välinapostelukin on täysin sallittu, mutta se on vain porkkanaa ja omenaa, kaalilehtiä tai muuta vihannesta.

Liikkuminen ja peruskunnon kohottaminen on tärkeää, mutta myös kehonhuolto ja oikeanlainen hengitys.

En mene vaaalle, mutta vaatteet kiristää nyt vähemmän. Sanoisin, että vatsarasva on vähentynyt hitaasti mutta varmasti.

Nyt yritän pitää nämä uudet tavat ennen kuin ahnehdin lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi