Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian keskustelut tähän

Vierailija
23.04.2015 |

Mielipiteitä? Faktoja?

Kommentit (902)

Vierailija
721/902 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:48"]

Hämmästyttävää, että joku Lauran tyylinen ihminen, joka ei meinaa saada sanaa suustaan, lähtee tällaiseen ohjelmaan. Viime vuoden kulmakorujamppakin oli sujuvasanaisempi.

[/quote]

tai rauno

Vierailija
722/902 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa  Joosua aiheuttaa myötähäpeää. Noloin ikinä näkemäni ihminen. Hehe hehehe hehehe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/902 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:08"]

Minussa  Joosua aiheuttaa myötähäpeää. Noloin ikinä näkemäni ihminen. Hehe hehehe hehehe.

[/quote]

Joosuan ulosanti on jotenkin kauhean vaikean oloista, vaikka muuten ihan kivalta tyypiltä vaikuttaakin. Omaan makuun tosin aivan liian ujo.

Vierailija
724/902 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Onko seiskan tähtitytöstä( tai mikälie) muatilan emännäksi? Rohkenen epäillä.

Vierailija
725/902 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww meillä on Lammilla mökki, kävin siellä eilen ja näin Joosuan kahteen kertaan! Raukka talsi kylän läpi niin anteekspyytelevän näkösenä ja kirjaimellisesti punasteli, varmaan häiritsee kun kaikki pikkukylässä tunnistaa :D Sillä kerralla kun tuli vastaan niin läväytin oikeen leveen hymyn ja se hymyili takas<3 Sit käveli yksinään paikalliseen juottolaan. En tiiä miten niillä lauran kans menee/meni mut jos siitä ei tullu mitään, niin pakko joskus jututtaa Joosuaa jos se vielä tulee vastaan. Apua, kuulostanpa pikkutytöltä :D

Vierailija
726/902 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:22"]

Miten ne sitten tapaavat toisiaan sen jälkeen, kun kuvaukset on päättyneet? Vai eivätkö voi tavata, ennen kuin viimeinen jakso on tullut telkkarista? Koska missä tahansa tapaavatkin, niin aina voi olla joku, joka tunnistaa.

[/quote]

Kiinnostaisi kuulla, miten tämän asian kanssa on. Tietääkö kukaan?
[/quote]

Kai ne voi tavata esim. toistensa kotona mut ei esim käydä kaupassa yhdessä... eikös tuomas ja heidi muuttanu yhteen jo ennen kun ohjelma tuli tvstä pihalle?

Vierailija
727/902 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:20"]Jännä miten nopeeta Tommin mielipide tai päätös sit varmistu ku edellisenä päivänä kuiteski oli sit ollu ihan sillee et kaikki on viel auki.. Heti kuitenki Hannan treffejen alussa näytti siltä et yrittää jo lähennellä tätä :D Eipähän siinä, komea pari mutta ilmeisesti ei kovin kestävää juttua tullut Hannan fbn (olen kyylä) ja iltalehden jutun mukaan :/  Mikosta: Jotenkin epäreilua ja tökeröä tämä hänen käytöksensä Päiviäkin kohtaan tän päivän jaksossa, et toinen pääsi touhuamaan mahdollisen anopin kanssa kun toinen taas oli treffeillä, eiköhän Päivikin ois Mikon äidin halunnut tavata.. Kovasti Mikko väitti et vaikea valinta, mutta käytös taas puhuu toista. [/quote] Treffejen

[/quote]

No mitäs hittoa, miksi pitää yksittäiseen sanaan takertua? :D Eiköhän kukin kirjoita miten halua, ei tässä missään äidinkielen tunneilla olla :D T. "alkuperäisen" viestin  kirjoittaja

[/quote]

Ihan kuin mun suusta olis tullu nuo ajatukset. Olet selvä(no ok, 20% varmuudella) sielunkumppanini :D

mistä päin olet ja minkä ikänen.

t. sinkkujäbä :D

[/quote]

Pohjois-Karjalasta ja alle parikymppinen! :D Oih, saankohan minäkin nyt maajussini..?

[/quote]

Ootko tosissas. Miekin olen P-Karjalasta :D

Käytätkö Skypee nii vois jutella Maajusseista siellä :D

[/quote]

APUA, pieni maailma! :D Käytänhän minä.. Minkä ikäinen oot, ihan vaa sillä kyselen ettei kyseessä oo kukaan "namusetä"? :D

Vierailija
728/902 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:20"]Jännä miten nopeeta Tommin mielipide tai päätös sit varmistu ku edellisenä päivänä kuiteski oli sit ollu ihan sillee et kaikki on viel auki.. Heti kuitenki Hannan treffejen alussa näytti siltä et yrittää jo lähennellä tätä :D Eipähän siinä, komea pari mutta ilmeisesti ei kovin kestävää juttua tullut Hannan fbn (olen kyylä) ja iltalehden jutun mukaan :/  Mikosta: Jotenkin epäreilua ja tökeröä tämä hänen käytöksensä Päiviäkin kohtaan tän päivän jaksossa, et toinen pääsi touhuamaan mahdollisen anopin kanssa kun toinen taas oli treffeillä, eiköhän Päivikin ois Mikon äidin halunnut tavata.. Kovasti Mikko väitti et vaikea valinta, mutta käytös taas puhuu toista. [/quote] Treffejen

[/quote]

No mitäs hittoa, miksi pitää yksittäiseen sanaan takertua? :D Eiköhän kukin kirjoita miten halua, ei tässä missään äidinkielen tunneilla olla :D T. "alkuperäisen" viestin  kirjoittaja

[/quote]

Ihan kuin mun suusta olis tullu nuo ajatukset. Olet selvä(no ok, 20% varmuudella) sielunkumppanini :D

[/quote]

Pohjois-Karjalasta ja alle parikymppinen! :D Oih, saankohan minäkin nyt maajussini..?

[/quote]

[/quote]

APUA, pieni maailma! :D Käytänhän minä.. Minkä ikäinen oot, ihan vaa sillä kyselen ettei kyseessä oo kukaan "namusetä"? :D
[/quote]

Jos olisi namusetä niin kuvitteletko että kertoisi oikean ikänsä :D

Vierailija
729/902 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:44"] [quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:01"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:09"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:06"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:27"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:20"]Jännä miten nopeeta Tommin mielipide tai päätös sit varmistu ku edellisenä päivänä kuiteski oli sit ollu ihan sillee et kaikki on viel auki.. Heti kuitenki Hannan treffejen alussa näytti siltä et yrittää jo lähennellä tätä :D Eipähän siinä, komea pari mutta ilmeisesti ei kovin kestävää juttua tullut Hannan fbn (olen kyylä) ja iltalehden jutun mukaan :/  Mikosta: Jotenkin epäreilua ja tökeröä tämä hänen käytöksensä Päiviäkin kohtaan tän päivän jaksossa, et toinen pääsi touhuamaan mahdollisen anopin kanssa kun toinen taas oli treffeillä, eiköhän Päivikin ois Mikon äidin halunnut tavata.. Kovasti Mikko väitti et vaikea valinta, mutta käytös taas puhuu toista. [/quote] Treffejen [/quote]

No mitäs hittoa, miksi pitää yksittäiseen sanaan takertua? :D Eiköhän kukin kirjoita miten halua, ei tässä missään äidinkielen tunneilla olla :D T. "alkuperäisen" viestin  kirjoittaja [/quote] Ihan kuin mun suusta olis tullu nuo ajatukset. Olet selvä(no ok, 20% varmuudella) sielunkumppanini :D mistä päin olet ja minkä ikänen. t. sinkkujäbä :D [/quote]   Pohjois-Karjalasta ja alle parikymppinen! :D Oih, saankohan minäkin nyt maajussini..? [/quote] Ootko tosissas. Miekin olen P-Karjalasta :D Käytätkö Skypee nii vois jutella Maajusseista siellä :D [/quote]

APUA, pieni maailma! :D Käytänhän minä.. Minkä ikäinen oot, ihan vaa sillä kyselen ettei kyseessä oo kukaan "namusetä"? :D [/quote] Jos olisi namusetä niin kuvitteletko että kertoisi oikean ikänsä :D

[/quote]

No ei varmaan mutta jokasella on oma näkemyksensä että mikä on liian suuri ikäero (ylipäätään tutustumisessa, ei kaikki nuoret koe normaaleiksi että on yli 10 v vanhempia tuttavuuksia) kaveruudessakin :D Jotkut taas ei näe mitään väärää siinä että iskevät 19 vuotta nuorempia tyttöjä :D 

Vierailija
730/902 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:13"]Vaikuttavathan Laura ja Joosua suloisilta, mutta Joosuan fb:ssa jakamat materiaalit ei kovin fiksua kuvaa anna. Ohjelmassa vaikutelma on hieman eri.
[/quote]

Mitä se sit on jakanu? Kaikki ei oo fb:ssä...

Vierailija
731/902 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:44"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Oon 27. Ehkä vähän liian vanha sulle, mutta mulle kelpaa juttuseurakin enemmän ku hyvin! Aika harva ymmärtää minun innostusta Maajussit ohjelmaan ja näin :D

Lisää tommiboi. Skypeen, jos haluut jutskata. Mulla on siinä profiilikuvana semmonen lihava Onslow Pokka Pitää sarjasta :D

Vierailija
732/902 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se Päivi puhuu niin oudosti?

Vierailija
733/902 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Mikko puhunut Päivistä tosi kauniisti ohjelmassa ja mieleeni jäi varmiviikolle saapumisjaksosta se, kun sanoi jotain, että oli kiva nähdä Päivin saapuvan ja se hymy tai jotain sellaista... Ja sanoihan se tässä jaksossa, että ristiriitaista, kun toisen kanssa jo ehditty puhua tunteista ja toisen kanssa ei vielä... Mutta Mikko ja Jaana paremmin sopiva pari. Kuinkahon pitkä toi Päivi muuten on?

Vierailija
734/902 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:23"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:06"]Ootteks saanu somesta selville mitään valintoihin liittyen? Ainakaan Lauran ukot Joosua ja Mikko ei oo keskenään fb-kavereita, mikä vois viitata siihen, et Laura ja Joosua pääty pariskunnaksi. Toisaalta ei oo kyllä viitteitä siitäkään, että Joosua ois kenenkään kaa yhdessä. Laura ei vissiin oo facessa. [/quote] Joosua ainakin asuu edelleen Lammilla ja Hanna, jonka Tommi varmasti valitsee, seurustelee jonkun Nikon kanssa. Muista sit ei ookaan havaintoja... mikähän muuten Antin sukunimi on?

[/quote]

Hmm, toisaalta Joosuan asuminen Lammilla ei välttämättä oo ratkaisevaa... Jos ne ei oo vielä päättänyt vaan muuttaa saman katon alle. Eikös kuvaukset oo loppunut ihan pari kk sitten vasta, oletan ainakin tuon olevan viime talvi, mikä siellä näkyy.

Joosua ja Laura - I ship it!!

[/quote]

No Joosuan nyt vaan on pakko asua Lammilla ainakin ensi jaksoon asti. Muutenhan koko Suomi tietää, että hän on Lauran valittu. Tunnen erään maajussin ja uhkasakot ovat aikamoiset, jos suhde paljastuu ennen aikojaan.
[/quote]

Muistanko väärin, mutta viime kaudella Crisulla ja Millalla luki facebookissa että ovat keskenään parisuhteessa? Ja minä näin tämän tiedon vaikken ole kummankaan kaveri eikä ole edes yhteisiä kavereita. Muistelin että joku av-mamma oli stalkannut jo ensimmäisten jaksojen aikana että Milla tulee olemaan se voittaja, koska facebook. Liekö tuo uhkasakko tullut tuon takia tälle kaudelle, mutta en usko että ainakaan viime kaudella sitä oli käytössä. Aika idiootti saa olla jos facebookissa on yksityisyysasetukset niin löysällä että täysin ventovieraat pystyvät stalkkaamaan parisuhde-statuksesi.

Vierailija
735/902 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 20:59"]

Tommi vai mikä se oli on hirveä limanuljaska ja niiin täynnä itseään, ettei mitään rajaa.

[/quote]

Tommi puhuu, elehtii ja käyttäytyy todella ällöttävästi.

Vierailija
736/902 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:18"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:13"]Kuka antaa lapselleen nimeksi Joosua? [/quote] Joosuan vanhemmat? [/quote] Kuinka sekaisin pitää olla, että antaa nimen Joosua? [/quote] No, ne on sekaisin. Äiti elää huolttioelämää ja (kai) ei ole enää tekemisissä perheensä kanssa, isä täysi juoppo. Joosua on joutunut ottamaan pienestä pitäen vastuullisen roolin ja pitämään kotia pystyssä, kun vanhemmistakaan ei siihen ollut eikä sisaruksiakaan ole. Liian tyypillisiä nää tarinat nykypäivänä suomessa :(

[/quote]

Kunnon juoruämmä.

Vierailija
737/902 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Hanna on oikeasti tosi kaunis. Enkä ole Hanna tai hänen äitinsä. Tuntuu ihan kauhealta lukea näitä haukkuja täällä, minua pitäisitte varmaan ihan suohirviönä jos Hannakin on vaan "tavallinen pallinaama". Aikuiset ihmiset ja tuolla lailla arvostellaan nättiä nuorta.

Vierailija
738/902 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 00:13"]

Minusta Hanna on oikeasti tosi kaunis.

[/quote]

Minusta ei.

T: mies

Vierailija
739/902 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna vaikutti todella itserakkaalta. Ei niistä paria pidemmäksi aikaa tule.

Vierailija
740/902 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin ihastuin siihe Heleneen, vaikka oon samanikäinen hetero nainen :-D

Ketju on lukittu.