Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13-vuotias meni saksilla leikkaamaan kulmakarvansa!

Vierailija
22.04.2009 |

Mitään ei kai ole tehtävissä? Oli päättänyt vähän "lyhentää" niitä.... Nyt on sellaiset rumat sänget. Ennen omisti aivan ihanat kulmakarvat! Voi ei....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kasvaa, anna lasten elää ja nauttia elämästään.

Vierailija
2/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ole tuherokin saanut saksista:DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai vähän "tasoitti" niitä....

Vierailija
4/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on liian pitkät ja maskarat heti silmänalusissa jos en trimmaa "latvoja" pois :)

Vierailija
5/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kasnu kestää ja palaako enää entinen upea muoto? Oikeasti meillä kauhea itku ja parku eiklä lapsi haluaisi mennä kouluun huomenna... Tottakai kouluun menee, kun on pakko!

Vierailija
6/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse välillä lyhentelen kulmakarvoja, kun ovat niin tuuheat.

Vierailija
7/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta kokemusta omaavaa... Olo todella kurja...

Vierailija
8/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattelisin, että he ainakin ovat törmänneet vastaaviin tapauksiin, kun ihmiset ovat heiltä menneet apua kysymään. Ajattelisin näin. Jokaisen kokemukset ovat tärkeitä!

Vierailija
9/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole osannut arvostaa luonnostaan upeita ja paksuja kulmiaan vaan häntä on haitannut, kun on paksut kulmat. MUTTA tuo paksuus hänellä on erityisenlaatuista, sillä muoto on upea! Monet aikuiset ovat niitä kehuneet, eivät siis ole mitkään synkät, mutta korostaa kauniisti silmiä ja luo ilmettä olematta synkät. Nyt on ihan tavallisen näköiset kulmat ei siis ihan hirveät, mutta ei mitään entisiin verrattuna... Jatkossa lupasi tulla kysymään ensin neuvoa. On harkitseva ja fiksu tyttö, joten olen tuosta vedosta todella hämmästynyt!

Vierailija
10/11 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kulmakarvat tuossa iässä kasvaa vielä normaali vauhtia takaisin,ole onnellinen että ei vetänyt partaterällä kaikkia pois,silloin olisi saattanut karvatupen juureen tulla pysyvä vaurio ja kasvu jopa hljentyä/kokonaan pysähtyä!2-3vk niin kulmat alkaa näyttää normaalilta!

Jos opastat tytärtäsi kulmien nyppimiseen niin muista kertoa että karva nypitään aina karvan suuntaisesti ja muistetaan hyvät tukiotteet!Näin vältytään myös niiltä vaurioilta!

Vierailija
11/11 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

höylää, että vie kaikki. Tosi vinkeen näköstä.

Itse tasottelen kulmakarvoja noin 1 kerta/kk. sen verran ne kasvaa mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan