Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisko mennä Tallinnaan yksin ja olla hotellissa yötä?

Vierailija
22.04.2009 |

harkitsensitä kun en saa matkaseuraa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleenkään, etten uskaltaisi. Eihän sitä tarvitse keskellä yötä kuljeskella sivukaduilla kuitenkaan. :)

Vierailija
2/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä haluaisi muutenkaan yksin lähteä.

Vierailija
4/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huono tutustumaan ihmisiin ja olisi apeaa syödä yksin ja varmaan nököttäisin hotellihuoneessa illat lukien kirjaa, mitä voin tehdä kotonakin.

Vierailija
5/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki. Tallinna on kuitenkin aika turvallinen verrattuna muuhun maailmaan. Kerran on jänskättänyt, silloin kun olin Kiinassa lenkillä (siis juoksemassa) Shanghaissa klo 01:00 yöllä yksin. Muuten ei.

Vierailija
6/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sen kummoisempi paikka kuin Helsinki. Rystetyksi siellä joutuu vaan, jos pyörii myöhään kaduilla kännissä. Hotellit ovat paljon parempia kuin tähdet antavat ymmärtää; esim. kolmen tähden Viru vastaa ihan reippaasti suomalaista neljän tähden hotellia. Jopa ylisuojelevat vanhempani antoivat minun lähteä sinne yksin reissuun lukio-opintojen päätteeksi!

Vierailija
7/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten lähdin ex tempore yksinäni Brasiliaan :o) Mies oli ihan hermona kotona ja mä vaan nautin siitä, että sain tehdä ja olla juuri niin kuin itse halusin.

Vierailija
8/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki. Tallinna on kuitenkin aika turvallinen verrattuna muuhun maailmaan. Kerran on jänskättänyt, silloin kun olin Kiinassa lenkillä (siis juoksemassa) Shanghaissa klo 01:00 yöllä yksin. Muuten ei.

Vierailija
9/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä joku ei uskaltaisi.....?

Vierailija
10/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin varmaan menisi illalla ulos :) Kävisin syömässä aiemmin, ostaisin iltapalan hotellille ja kävisin ehkä hotellin baarissa jos tuntuisi siltä että kaipa aympärilleen muita ihmisiä.