Saako puolisom kännykkää ja lompakkoa tutkia salaa?
Itselleni ei tulisimieleenkään moinen mutta taitaa olla aika yleistä?
Jos mieheni menisi minun lompakolleni tai tutkisi kännykkääni, niin saisin jumalattoman raivarin. Ei sieltä mitään löytyisi mutta olisi tekona mielestäni törkeä!
Kommentit (12)
toisiaan just niin paljon kuin haluavat, aviosäädystä riippumatta.
Vai oliko se vaan kansan suussa syntynyt ilmaisu?
Miksi saatte raivarin jos ei mitään salattavaa?
Aika useinkin katon miehen puhelinta kun esim. joskus sovittu yhteistä menoa kavereiden kanssa ja mieheni sopinut tekstarein jutun.
Ja kyllä itse välillä selaan miehen puhelimen. Koska itselläni on salattavaa niin silloin uskon että miehelläkin olisi. Mutta koskaan ei ole mitään ollut. Hyvä niin. Eli tässä suhteessä mä olen se ainoo paska...
Mutta oliko se ihan oikeasti laissa oleva juttu?
Samaa mieltä ...kyllä se aviorikos merkkaa ainakin paljon enemmän mulle kuin jokin lompakon/kännykän "tutkailurikos" vaikka saisin ihan oikean rangaistuksenkin. Parempi sekin kuin elää valheessa. (Ja nykyisessä suhteessa ei ole tarvinnut tätä asiaa tutkia, enkä tule tutkimaankaan, niin paljon luotan.)
hakea eroa. Sitä en muista, oliko sillä vaikutusta oamisuuden jakoon...
kyllä mä käyn ihan rauhassa mieheni lompakolla jos tarviin käteistä ja hän tekee ihan samoin.... ei tulis mieleen raivostua, mutta varmaan jos siellä jotain piilottelisin niin sit...
kyllä me soitellaankin toistemme kännyköillä, tekstaillaan ja pelataan toistemme kännyillä... meidän suhde on semmonen. kyllä mä joskus aiemmin luin tekstaritkin kun olin mustasukkanen mutta mies tiesi sen ja antoi vapaasti.... tajusin, että ihan turhaa kun siellä ei koskaan ollut mitään kiinnostavaa :)
Jos epäilee, pitää kysyä suoraan. Jos mies kieltää, pitää uskoa. Jos ei usko, pitää miettiä, miksi on yhdessä ihmisen aknssa, johon ei luota.
mutta rahat meillä on yhteisiä, se on ihan yleistä, että jos tarvitsee käteistä niin mennään toisen lompakolle katsomaan onko siellä käteistä. Ja jos on, niin otetaan. Ei sitä tarvitse edes selittää, ne on kuitenkin meidän yhteisiä rahoja, sattuu vaan olemaan toisen lompakossa.
Lupia ei kysellä eikä tarvita.
Samoin jos jommankumman puhelin piippaa tekstiviestiä, sen lukee se, joka sattuu lähimpänä olemaan.
Ei ole salaisuuksia puolin eikä toisin, eikä tarve pitää mitään osaa elämästään ihan itsellään. =)
T. 11v onnellisesti naimisissa
niin eihän sitä salassa tarvitsisi tehdäkkään. Eli ei saa.