Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon pitää ottaa, jotta seur. päivänä haisee vanhalle viinalle?

Vierailija
22.04.2009 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

ap

Vierailija
2/12 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo tosin varmaan 6 olutta ja sitten haisoo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos juon vaikka 3 siideriä niin aamulla on sellainen öklö maku suussa ja tuntuu että haisee vanha viina.

Pahin yhdistelmä on punaviini ja valkosipulinen ruoka, josta jo vähäisellä viinimäärällä seuraa kuvottava dagen efter maku ja haju.

Ja siis juon 3 siideriä ihan kevyesti, että se ei ole mulle mikään känniannos kuten 99% av-mammoille. Eli vastaus kysymykseesi on aika vähän :)

Vierailija
4/12 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, joka kuuluu siihen yhden prosentin av-mamma joukkoon... Mulla sama juttu, että jos ottaa vaikka 3-4 olutta tai siideriä (ei tosiaan ole mulla kännijuomista), niin aamulla on öklö maku suussa. samoin muutamasta viinilasillisesta. Enpä juuri viikolla ota, mutta tämän olen huomannut. Eli kompaan, että aika vähän riittää, yleensähän kohteliaisuussyistä kukaan ei siitä mainitse, mutta itse luottaisin tuntemukseen omassa suussa...

Vierailija
5/12 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joskus ihan parin viinilasinkin jälkeen seuraavana päivänä haisen. Tai siis mies on sanonut, että haisetpas sä vanhalle viinalle...

Musta se on vähän outoa ja vähän noloakin. Lähdet arki-iltana ulos syömään ja samalla otat pari lasia viiniä ja ehkä aperitiivinkin. Ja seuraavana päivänä haiset töissä aivan kuin olisit ollut enemmänkin viihteellä.

Vierailija
6/12 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni ei tarvi miettii, että haiseeko VANHALLE viinalle! ;D

Vierailija
7/12 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli riippuu myös mitä juo, eikä aina paljonko juo....

Vierailija
8/12 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin kun alkoholia otan niin ei kyl ole kukaan maininnut että haisisin. mun kulutukseni on siis luokkaa yksi siideri kerran kuussa (tai kahdessa)...

mutta miehestäni olen huomannut, ettei hän ainakaan tarvitse kuin sen yksi tai kaksi kaljaa illalla, niin kyllä se vanhan viinan haju iskee aamulla. ei tosin kovin voimakkaana, että pitää kyllä olla aika lähellä häntä jotta sen haistaa, mutta haisee kuitenkin.

Vierailija
9/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ämpärillinen.

Vierailija
10/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-raadin mukaan siihen riittää varmaan 1-2 viinilasillista (ruoan kanssa tai ilman) siitä päätellen, että sen jälkeen on jo muka selvästi humalassa paitsi jos on korkea toleranssi.

Vierailija
11/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni haju riippuu siitä, mitä on juonut. Vodkalla saa helposti "rankkitynnyrihajun", ja mahdollisesti myös tequilalla, ginillä ym. kirkkailla (en ole niin tarkkaan testannut, että mitkä kaikki haisee paljon).

Vierailija
12/12 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 annosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän