Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttuni teettää abortin välttääkseen raskausdiabeteksen, mitä mieltä?

Vierailija
14.12.2008 |

Tuttavallani oli ekassa raskaudessa paha raskausdiabetes ja hän on sanonut minulle että jos tulee vielä joskus raskaaksi, hän teettää abortin koska ei halua itselleen diabetesta.

Jotenkin kuulostaa tekosyyltä, koska raskausdiabetes on itseaiheutettu ja sne voi välttää

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kummallinen syy aborttiin. Sehän on selvä. Mutta ei sitä raskausdiabetesta voi välttää. Tulee jos on tullakseen. Tuttavasi ei voi tietää tuleeko sitä hänelle tässä raskaudessa vai ei.

Vierailija
2/11 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi täällä tuomita kenenkään henkilökohtaisia päätöksiä. Kaikki elää tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ap. kuulu minun lähipiiriini.

Vierailija
4/11 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekassa raskaudessa, sen jälkeen ei ole ollut vaikka neljä rasakutta onkin ollut. Raskausdiabetes ei muuten ole välttämättä itseaiheutettu, eikä sitä voi välttää. Tiedoksi vain.

Vierailija
5/11 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saattaa koska tahansa tulla taas raskaaksi jollekin valomerkin jälkeen pokatulle vessapanolle.

Osasyy on varmaan se että tuttavani äiti on sanonut että ei jaksa enää hoitaa toista lastenlasta, koska on tämän ensimmäisen joutunut 60% hoitamaan

Vierailija
6/11 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teettääisin abortin, jos saisin kuulla ettei sikiö ole terve. Tunnen itseni ja tiedän, että en jaksaisi. Erityislapsi tarvitsee jaksavia vanhempia eikä erityislapsen paikka ole laitoksessa. Siksi mielestäni abortti olisi "oikea" ratkaisu.

Vierailija
7/11 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki samaan baaripöytään istahtavatkin. Minä todellakin toivon että hän ei tule enää raskaaksi, niin säästyy yhteiskunnalta abortinhoitokulut

Vierailija
8/11 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausdiabeteksessa on usein geneettinen tausta ja se ennakoi sairastumista diabetekseen joskus myöhemmin. Liika lihominen tietenkin altistaa sairastumiselle niin raskauden aikana kuin muulloinkin. Mutta voipa se tulla vaikka ei lihoisikaan.

Vierailija
9/11 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoana syynä se että ei halua diabetesta? Terveyssyistäkö?

Vierailija
10/11 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no saahan sitä suutaan soitella.

Vierailija
11/11 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän hyvinvointimaassamme. Sosiaaliset syyt kelpaa. Vaikka tosiasiassa sellaisia syitä ei ole olekkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä