Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö suomalais-afrikkalaisia vauvoja ja sinkkuäitejä

22.04.2009 |

Olisiko teitä samassa elämäntilanteessa olevia, ainakin joiltain osin? Mukavaa olisi vaihtaa kokemuksia ja jakaa ilot ja surut. Ystäväpiirini on laaja, mutta ketään edes vähän samanlaista tarinaa ei löydy. Löytyisikö täältä?

Meillä siis näin: Viime vuonna syntyi kauan kaivattu lapsi itäafrikkalaisen miehen kanssa. Mies kotimaassaan ja minä lapsen kanssa täällä. Elämä hymyilee :) Suunnittelen matkaa miehen luo, mutta meidän tulevaisuus on täällä ja hänen siellä. Olen kyllä paljon ollut ennen lapsen syntymää siellä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi tuleva äiti, laskettu aika kesäkuussa, isä Länsi-Afrikasta, emme tosin seurustele enää.

Vierailija
2/6 |
24.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä sähköpostiosoitteeni, johon voi kirjoitella:

jakaranda000@luukku.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös tuleva äiti, isä Afrikasta. Emme asu isän kanssa yhdessä, mutta jaamme vanhemman vastuun.

Vaihdan mielelläni kokemuksia, kirjoittaa saapi osoitteella turf@suomi24.fi

Vierailija
4/6 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei äidit!

Olipa ihanaa löytää tämä viestiketjun täältä, koska olen kovasti etsinyt tummaihoista vauvaa (mielellään alle vuoden ikäinen) ensimmäisen kotimaisen musiikkielokuvan kuvauksiin. Elokuvan ohjaa viihdekonkari Neil Hardwick.

Elokuvan pääpari on tummaihoinen poika ja vaaleaihoinen tyttö. Yhdessä kohtauksessa pari kuvittelee itsensä muutaman vuoden päähän lapsen kanssa. Kohtaus kuvataan 25.6 Helsingissä Kivinokalla.

Mikäli olisit kiinnostunut tulemaan lapsesi kanssa kuvauksiin, ota mahdollisimman pian yhteyttä osoitteeseen juonifilmi@juonifilmi.fi, niin kerron mielelläni asiasta lisää.

Kiittäen

S. Seppä

2.apulaisohjaaja

Juonifilmi Oy

Vierailija
5/6 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kanssa sinkkuäiti, lapsi länsiafrikkalaisen kanssa. Olis kiva vaihdella aatoksia teidän kanssa! mut saapi kiinni: missflow81@yahoo.co.uk

Vierailija
6/6 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen voi mulle kirjoitella. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä