Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUOSITTELE ASUINALUETTA Helsingissä!

Vierailija
14.12.2008 |

Olen itsekin kyllä helsinkiläinen,mutta nyt asunnottomana kaupungin jonossa.Kantakaupunki haussa,mutta voisin muitakin alueita koettaa jos saisimme nopeammin kolmion :)2 päiväkotiikäistä lasta,ei autoa,joten hyvät palvelut tarpeen.Mielellään LIDL lähistöllä

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin ilman kahta kolmea vaihtoa. Siis jos julkisilla kuljet.

Vierailija
2/18 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä joudun vaihtamaan työpaikkaa....ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos täälläpäin ylipäätään on kaupungin vuokrakämppiä. Eli ei kannata hakea Pakilaan tai Paloheinään tai Torpparinmäkeen. Et saisi kuin vasta ensi syksynä lapsille hoitopaikan täältä. Ihan täynnä ovat kaikki päiväkodit. Muutenhan alue on todella ihana paikka asua. (Maunulassa on Lidl.) Eikös Malmikin ole aika täynnä hoitopaikkojen suhteen, tietääköhän joku muu siitä tarkemmin?

Vierailija
4/18 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aikoinaan töissä Kaartikaupungissa ja asuin Laajasalossa. Pääsi mukavasti 86S:llä, sitten kun S-linja lakkautettiin matka siirtyi bussi-metro-kävely vaihtoehtoon ja matka-aika 2½-3 kertaistui.

Miten ois Herttoniemen alue, sieltä kulkee 16 aika hyvin. Vanhapuoli on rauhallisempaa kuin Herttoniemenranta. Koulut on kyllä yli täysiä. Kirjasto löytyy ja 'kauppakeskusta' laajennetaan. Roihuvuoren puolelta löytyy kielikylpypäiväkoti ja Hertsikasta Lidlikin.

Vierailija
5/18 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisia maaseutumaisia paikkoja. Päiväkoteja mukavan paljon.

Vierailija
6/18 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein jos on asunnoton ei paljon kysele mikä on hyvää asuinaluetta vaan hakee kaikkialta ja ottaa ensimmäisen minkä saa.

Silloin on katto päänpäällä ja jokapaikasta töihin pääsee.

Sitten on mahdollista hakea vaihtoa "paremmalle" alueelle jos niin haluaa.

Tietysti jokaisen oma asia jos haluaa kauan olla asunnoton ja odottaa asuntojen vapautumisia tietyistä alueista.

Vierailija
7/18 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei mulla ole tulipalokiirettä saada asuntoa,voi hieman valikoida.vuosi siinä pitää kuitenkin asua

Vierailija
8/18 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiva alue junaradan varressa. Vanha Kantsu varsinkin on tosi rauhallista ja kivaa mutta myös uudempi 70-luvun puoli on ok, vaikka siellä on aika paljon vuokra-asuntoja. Oon asunu kummallakin puolella ja toi ns. huono puolikin oli kyllä tosi rauhallinen. Hyvät yhteydet junalla kaupunkiin ja iso Prisma alueella.

Vierailija
9/18 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavia alueita, hyvät yhteydet joka paikkaan, luontoa lähellä ja paljon lapsiperheitä. Palvelut löytyvät läheltä.

Vierailija
10/18 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut itse Toukolassa/Arabianrannassa ja Meilahdessa tästä sakista, ja ne on kyllä ihania seutuja. Ratikalla pääsee, mutta hintataso ei niin mahoton verrattuna keskustaan. Myös Kumpula ja Käpylä on ihania ja rauhallisia. Vanhat kauniit puutalot ja kylämäinen tunnelma. Suosittelen.

Vierailija
11/18 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

listalleni,siis näihin muuttaisin heti!t.ap

meilahdessa ei ole kaupungin asuntoja

Vierailija
12/18 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikein mukavia asuinalueita. Itse kasvoin siellä ja paljon puistoja ja meri vieressä.

Vierailija
13/18 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on paljon kaupungin vuokra-asuntoja ja vaihtuvuuskin aika suurta. Silti rauhallista seutua. Puutaloon et kyllä pääse, mutta perheasunto kerrostalosta varmaan järjestyy :)

Vierailija
14/18 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin kaikissa noissa asunut, nykyisin U-linnassa.

Vierailija
15/18 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta on helpompaa anoa asuntoa suoraan alueelta jonne haluaa, niin ei tartte muuttaa kohta uudestaan. Melkein joka alueelta kuitenkin saa asunnon nopeastikin jos on tarvis.

Usein jos on asunnoton ei paljon kysele mikä on hyvää asuinaluetta vaan hakee kaikkialta ja ottaa ensimmäisen minkä saa.

Silloin on katto päänpäällä ja jokapaikasta töihin pääsee.

Sitten on mahdollista hakea vaihtoa "paremmalle" alueelle jos niin haluaa.

Tietysti jokaisen oma asia jos haluaa kauan olla asunnoton ja odottaa asuntojen vapautumisia tietyistä alueista.

Vierailija
16/18 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitten voita varmaan unohtaa Ullanlinnan ja Kaivopuiston. Katajanokalla on ainakin jotain vuokrakämppiä eikä ole pitkä työmatka...

Vierailija
17/18 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töölössä on kaikki lähellä, päiväkodit, koulut, puistot ja palvelut.

Vierailija
18/18 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt matka joka puolelle junalla tai kehä I:tä. Hyvät palvelut, loistavat liikuntamahdollisuudet (uimahalli, tekojäärata yms.) ja onhan siellä se LIDL:kin Prisman ja Citymarketin naapurissa.

Jos arvostat seurakunnan palveluita, nekin erittäin hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi