Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muista tuo Maria Lund jotenkin oudon oloinen?

Vierailija
22.04.2009 |

OIlen aina pitänyt häntä kauniina, mutta taannoisessa Tartu Mikkiin-ohjelmassa sain hänestä todella oudon kuvan. Jotenkin hirveän teennäinen puhetapa jne mutta onko sitten oikeastikin tuollainen?? Tuli mieleen Mikki Hiiri puheesta ka kasvoista ym

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

romanialaisen isän kanssa. Noiden kielten lisäksi puhuu, ymmärtää ja kirjoittaa englantia ja espanjaa. Olisi päässyt lukemaan lakia pariisilaiseen yliopistoon, mutta halusikin jazz-laulajaksi - soittaa tosin myös pianoa ja harppua.

Vierailija
2/6 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on todella huono itsetunto/käsittelemättömiä traumoja menneisyydessä. Jotenkin vaikuttaa siltä, että yrittää vakuuttaa koko ajan itsensä ja muut omasta arvostaan. :/ Hirveän kaunis nainen on munkin mielestä ja varmaan ihan lahjakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen samanlainen, yritän aina kamalasti puhua jotain että olisin sosiaalinen ja loppujen lopuksi huomaan että olen puhunut ihan outoja. Mulla johtuu ihan siitä ujoudesta ja jännittämisestä.

Vierailija
4/6 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun olisi oikeasti 50-luvulta :) jotenkin kaikki eleet ja ilmeet kauhean kontrolloituja ja fiinejä.

Vierailija
5/6 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marian tyyli on sellainen hieman vanhanaikainen. Lisäksi Maria on kertonut olevansa sellainen joka ei heti ensimmäisenä paljasta sisintään. Kateellisten panettelua kaikenlainen Marian arvostelu ja haukkuminen. Tyylisuuntauksiakin on erilaisia, eikä kaikki halua edustaa "pane-mua-heti"-pukeutumistyyliä.

Vierailija
6/6 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt suorastaan kuihtuu.

Pidän Mariasta ja kannatin häntä tanssikisassa aina voittoon saakka ja äänestin myös. Pidän myös Marian lauluäänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme