Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meille tarjottiin nelivuotiasta cockerinarttua

Vierailija
14.12.2008 |

On siis tuttavani koira ja hän joutuu luopumaan koirasta, koska sai työtarjouksen toiselta puolelta maapalloa ja haluaa lähteä koettamaan siipiään. Koira on hyvin kiltti, peruskoulutettu jne. Pitäisiköhän se ottaa meille?

Itselläni ei ole koskaan aiemmin ollut koiraa mutta olemme koiraa kyllä harkinneet. Minä nyt en vain osaa oikein ennakolta sanoa mitä koira vaatisi ja mitä kyseinen rotu tarvitsee. Me olemme perhe, joka viettää aikaansa yleensä kotosalla ja ulkoillen. Itse opiskelen tällä hetkellä ja olen aika paljon kotona sen vuoksi. Lapset 4 ja 7.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta pysyt paatoksessasi viela vuosienkin kuluttua niin kannattaa ehdottomasti ottaa. (Amerikan)Cockerit ovat mielestani ihania, todella lempealuonteisia, fiksuja ja lapsirakkaita. Kaikki koirat ansaitsee aktiivisen elaman, kuulostaa etta teidan perheessanne narttu sellaisen saisi. Kunhan teette alusta saakka selvaksi etta koira on koko perheen vastuu.

Wikissa sanotaan etta ovat alttiita silma- ja korvatulehduksille, en muuta negatiivista loytanyt.

t. kahden koiran mamma

Vierailija
2/2 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisin kuvitella että teidän perhe voisi tarjota tosi hyvän kodin tuolle hauvalle :) Jos olette koiraa suunnitelleet, miksi ette ottaisi ystävänne koiraa. Jos teillä on aikaa koiralle (miltä kuulostaa), niin ottakaa ihmeessä! Kaikki osapuolet varmaan tulevat tyytyväisiksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla